Liem.
Kirontok a házból , beszállok a kocsimba és elhajtok . Nem tudom hova menjek.. Miért csinálta ezt velem ? Szerettem ! Óvtam! Féltettem! Mindent megtettem érte! Ő meg..megcsalt..Jacob házánál állok meg és meglepetten veszem észre hogy kint áll..
- Tudom mit gondolsz haver..nyugodtan üss le.. ~ jön oda hozzám.
Mi a fasz ? Tudta hogy jövök? Biztos Lara egyből hívta őt..
- Miért? ~ kérdezem tőle.
Meglepődve néz rám.
- Nem tudom..én mondtam neki hogy ez nem helyes ..tudom miért jöttél..ne kímélj mert egy Fasz voltam ! ~ feleli
- Nem verlek agyon ! Nem tudom miért jöttem ide .. ~ vallom be ..
Elővesz egy üveg whiskyt és felbontja , iszik belőle majd át adja nekem . Ez normális? Végülis..
- Sajnálom haver.. ~ szólal meg kis idő után.
- Ne..ne mond nekem ezt .. üzenem neki hogy holnap elköltözöm és hogy ne legyen ott amikor össze szedem a cuccaim! ~ adom vissza az üveget és visszaülök majd elhajtok.
Anyámhoz megyek..mint egy kisfiú..
- Liem..én úgy sajnálom..most tudtam meg Mi történt...~ gurul oda sírva.
- Ma mindenki ezt mondja..fel megyek lefekszem ..holnap vissza költözöm. ~ mondom neki és megindulók.
- Ugye tudod hogy bármikor beszélhetünk ? ~ kiállt fel utánam.
- Aha .. de nem fogok .. ~ válaszolom csendesen és bevágom magam mögött az ajtóm.
A szobám is rá emlékeztet..A picsába!
Felkapom a gitárom és elkezdek tombolni .. A jó gitár.. mikor kezdek lenyugodni hallom anyám zokogását..arrébb dobok minden törmeléket és lefekszem az ágyamra. Hamar elaludtam és reggel suliba sem mentem , át mentem a cuccaimért és egy levelet találtam az asztalon amit tegnap felborítottam...
Kedves Liem !
Sajnálom, tudom hogy ez
Kevés de tényleg, komolyan sajnálom!
Tudom hogy barom voltam amiért
Kételkedtem benned és amiért
Féltékeny voltam ..
És amiért megcsaltalak ..
Anyáék teljesen kivannak rám akadva ... egész éjjel rád és az együtt töltött pillanatainkra tudtam csak gondolni ...Tudom hogy ez téged
Nem érdekel...tudom hogy sose bocsátasz meg nekem ...de ez a te házad! Nem kell elköltöznöd innen...
Remélem idővel majd személyesen is tudunk beszélni...légy jó.. vigyázz magadra...
Lara..Mi akar lenni ez a levél? Ez valami vicc ? Össze gyűröm és félre dobom. Aztán eszembe jutott az a levél amit én írtam neki..felvettem és elraktam .. Már majdnem kész voltam amikor kopog valaki az ajtón..Márcsak ez hiányzott..
- Nem érek rá! ~ kiáltok és gyorsabban pakolni kezdek .
- Szia Liem .. ~ jön be Olívia, Harry és a fiúk is .
- Sziasztok .. ~ nézek rájuk.
- Ez a ház a tiéd! Tudjuk hogy hibázott Lara ...de akkor sem kell elköltöznöd ~ próbálkozik Olívia.
- Anya ! Hallod amit mondasz? Itt lakik a szomszédba a lányod aki ribanc módra rá mászott Jacobra ! ~ szól rá az anyjára Ethan .
- Köszönöm.. de igaza van Ethannak . Veletek semmi bajom nincs és talán majd valamikor de nem a közeljövőben...majd egyszer...megbocsátok neki. De most muszáj elmennem innen ! ~ húzom össze a bőröndöm.
- Akkor ..add el a házat és vegyél rajta egy másikat ~ mondja Olívia.
- Most nem nagyon érdekel a ház dolog.. berakom a macskákat egy hordozóba.
Össze szedtem egy zsákba a maradékot amit nem tudtam a bőrökbe tenni, elköszöntem tőlük és a kocsiba cipeltem . Vissza néztem a családra aki mindig mellettem volt ...akikkel együtt nevettem, sírtam, örültem, aggódtam, ünnepeltem..majd beszálltam el elhajtottam...
The And !
Hamarosan elkezdem a
folytatást ami
" Egymás Nélkül " címen
Találtok majd meg! 😊
YOU ARE READING
Egymásba Szeretve 1.
RomanceAkik nem hallottak a Liem névről azok nézzenek utána és csak utána kezdjék el olvasni ,akinek fáj azt látni, hogy Liemet írtam és nem Liamot az inkább bele se kezdjen , köszönöm! 😊 Lara és a családja két hétre nyaralni mennek Barcelonába. Vakáció...