23. Haza utazás

2.8K 92 0
                                    

Lara.

Ébresztőre keltem , eljött a bosszú ideje , kikeltem az ágyból,  megtöltöttem az üvegem jó hideg vízzel és átmentem Ethanhoz . Meg kerestem azt a zenét amit a legjobban utál oda raktam a füléhez és elkezdtem énekelni majd kiabálni neki.

- Eeethaaaan , halihó!! Ébresztőőő!! ~ kiabálom vigyorogva mire ő kinyitja a szemét.

- Kapcsold már ki azt a szart ! ~ kiabál rám de nem foglalkozom vele , kicsit hátrább megyek , megfogtam az üveget és ráöntöttem az egészet.

- Ugye milyen jó érzés? ~ nevetek és gyorsan kiszaladok mikor látom hogy fölül az ágyon.

Jó érzés volt , jó kedvem van , letusolok megmosom a hajam , felöltözöm és elrakom a maradék cuccaim. Megfogtam a bőröndöm és kiléptem az ajtón, anya és apa is a bőröndjükkel együtt csatlakoztak hozzám,  a bátyámra persze várni kellett és míg rá vártunk le raktuk a táskáinkat a recepcióra. Húsz percet vártunk mire végre lejött a testvérem is , mérgesnek tűnt de nem foglalkoztam vele . Utoljára reggeliztünk a szállodába , sietnünk kellett hogy időben haza érjünk. A kocsiba anya elmondta mennyire jól érezte magát és milyen büszke ránk,  apa telefonált így cseréltek anyával és ő vezetett. Charlieval beszélt és boldognak tűnt,  de nem kérdeztem rá csak bedugtam a fülhallgatom és zenét hallgattam míg be nem aludtam . Már majdnem haza értünk mikor felkeltem szerencsére nem aludtam sokat csak 2 órát.  Időközben apa átvette a kormányt és gyorsabban haladtunk. Felérve a kocsifelhajtón kihúztam a fülemből a fülest és boldogan szálltam ki .

- Gyerekek a ruhákat hozzátok le , szeretnék elkezdeni mosni ! ~ szól fel anya nekünk.

Végre a szobámba vagyok , úgy hiányzott,  gyorsan kipakoltam a bőröndöm és le vittem a ruhákat ahogy anya kérte.

- Hé,  Ethan ! Anya szolt ~ megyek be hozzá.

- Oke,  mindjárt viszem a ruhákat ~ válaszol miközben fekszik az agyában és valamit a kezében fog.

Épp mennék ki amikor felül és nevet.

- Mi ez ? Valami szerelmes levél? ~ kérdi nevetve és emeli fel Liem levelét.

- Nem te barom ! Mit kerestél a szobámba?! Add ide és foglalkozz a saját dolgoddal ! ~ szólok rá és elveszem a levelet .

Olyan helyre tettem ahol nem keresné aztán kikerestem a ruhám reggelre és félre raktam.

Olyan helyre tettem ahol nem keresné aztán kikerestem a ruhám reggelre és félre raktam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lementem vacsorázni de nem igazán voltam éhes úgyhogy csipegettem. Később le fürödtem és készültem a reggelre .

Egymásba Szeretve 1.Where stories live. Discover now