Lara.
- Liem , kérlek ne most ! ~ szólok rá miközben próbálok sietni .
- Akkor mikor ? Egy osztályba járunk! Minden nap nem nézhetsz levegőnek Lara! ~ fogja meg a kezem .
Mit képzel magáról?
- Figyelj Liem ! Sajnálom oke? Sajnálom hogy Ethan belerángatott téged a hülyeségébe! Sajnálom hogy elkelett játszanod hogy együtt vagyunk , hogy megcsókoltál ! Tegyél úgy mintha semmi nem történt volna ! Nem érdekel mit csinálsz, csak engem hagyj békén! Csinálj úgy mintha nem ismernél! És most engedj el ! Szeretnék haza menni ~ könyörgök neki és erős maradok .
Rám néz és elenged . Megfordulok és sétálok tovább.
- Lara Smith ! Nem felejtem el a csókunkat! ~ kiabál utánam.
Ennyire megalázni soha nem aláztak meg. Hátrafordulok és kaján mosolyog rám. Haza sietek és reménykedek hogy holnap más lesz a helyzet .
- Szia kincsem, milyen volt az első nap? ~ Kérdi mosolyogva anya.
- Szar! Liem az osztályomba jár, valahogy elfelejtettétek közölni velem hogy ide költöztek! ~ válaszolom sértődötten.
- Harry ! ~ szól apának csodálkozva.
- Igen drágám, áh szia Lara~ mosolyog rám.
- Ide költöztek Ameliaek ? ~ kérdi anya .
- Szóval találkoztál Liemmel ? ~ kérdi tőlem apa .
- Fogjuk rá! Az osztálytársam!!~ fakadók ki .
- Hát ez nagyszerű ! Meglepetésnek szántam ~ mosolyog ránk.
Anyára nézek aki a meglepődéstől egy szót sem tud szólni.
- Fent leszek ! ~ morgom aztán felmegyek az emeletre .
Vacsoránál egy szót sem szóltam annyira haragudtam . A szobámba fürdés után kikészítettem előre a holnapi cuccom és lefeküdtem aludni . Reggel már nem jó kedvel keltem, arra gondoltam megint ott lesz .. Elkezdtem készülődni nehogy késsek.
Előző nap megbeszéltem Amyvel hogy ugyanúgy öltözünk így fel vettem a virág mintás szoknyám és felső részét.
- Csinos ~ dicsér meg apa meg anya .
- Kösz, Amy is ezt vészi fel, Ethan már kint van ? ~ kérdezem tőlük és elveszek egy pirítóst.
- Igen , most ment ki ~ mosolyog anya , bólintok majd megyek én is .
- Mondd azt hogy Amyn is ez lesz ! ~ vihog a bátyám mohón.
- Mióta érdekel téged hogy mi van rajta ? ~ kérdezem gyanúsan.
Kiskorunk óta bele van zúgva a barátnőm a testvérembe.
- Nem mindegy az neked ? ~ nevet majd elindítja a kocsit .
Amikor leparkol Amy jön felénk ugyan abban a ruhában csak más szinben .
- Sziasztok ~ köszön ránk és Ethant nézi.
- Szia Amy ! Ti most együtt vagytok? ~ teszem fel a kérdést nekik viccesen de ők megsem tudnak szólalni.
Gondoltam..
- És mióta? ~ kérdezem hátha kapok rá választ..
- Tegnap óta.. de akartam mondani ~ védekezik .
- Ugyan már.. Tudom hogy rég óta tetszik neked , mindig mondtam nem zavarna .. ~ mosolygok majd belé karoltam és bementünk a suliba .
- Tényleg nem zavar? ~ kérdi tőlem mire megrázom a fejem és hozzá teszem hogy azért ne feledkezzen meg rólam.
Mindketten nevetve léptünk be az osztályba megkerestük a szokott helyünket és mindenki minket nézett.
- Lara , Amy ! Jöttök este a buliba ? ~ kérdi tőlünk Jacob.
Egymásra pillantottunk , minket soha nem hívtak meg most vajon miért? ..
- Hm ? Hozzánk szóltál? ~ fordulunk meg és teszem fel a kérdést neki .
Ahogy hátrafordultunk láttam ahogy Liem is engem néz..
- Igen ! Gondoltam el jönnétek.. ~ vigyorog ránk Jacob .
- Oke, majd írd le hol lesz ~ vágom rá gondolkodás nélkül..
Miután becsöngettek hiába vártuk a tanárt valamiért nem jött be , az utolsó 10 percbe bejött az igazgató helyettes aki elmondta hogy megbetegedett a töri tanár és ők is most tudták meg. Óra után Amy találkozott Ethanal én meg követtem.
- Mi az ördög? ~ kiált Catrin amitől úgy megijedtem hogy megugrottam.
- Ethan ! Mit jelentsen ez a kép?? Hogy tudtál össze jönni ezzel az ocsmány ribanccal? ~ sipákol a fülembe.
Nem vártam meg mig reagál a bátyám, túlságosan elnéző vele , én meg amúgy is gyűlölöm. Nem beszélhet így a barátnőmről! Pofon vágtam..
- Catrin ! Amy nem ribanc ! Aki itt ribanc az te vagy ! Örülök hogy Ethan olyan lányt választott mint amilyen ő! Rég szakított veled ! Menj el orvoshoz ha nem bírod felfogni! ~ szólok rá idegesen .
Nem tudom miből van az arca de úgy fáj a kezem .. Mindenki bámul, lehet túlzás volt a pofon ? ..
- Lara Smith ! Hogy jössz te ahoz hogy megüss?? ~ kezd el kiabálni majd fel emeli rám a kezét és Liem állítja meg .
- Liem ! Engedj el ! Nem vagytok már együtt! Minek véded ? Sokkal jobbat érdemelsz! Néz csak rá! ~ mutat felém..eszembe jutott újra amikor elkelett játszanunk hogy együtt vagyunk és hogy utána mi történt..
Rám jött a sírás és a pánik.. gyorsan elfordultam és elrohantam de még hallottam ahogy Ethan és Liem is a védelmemre álltak ..már megint ..
- Catrin az Istenit! Takarodj innen mielőtt én is megütlek! Szállj le a húgomról! ~ kiabál vele a bátyám.
- Hidd el hogy nála jobbat nem érdemelnék ! ~ engedi el végül a kezét..
Amy utánam rohant és mikor utolért megölelt.
- Te makacs .. köszönöm.. sajnálom hogy miattam ilyen helyzetbe kerültél.. ~ vigasztal és hallom hogy szomorú..
- Amy.. nincs semmi baj .. menjünk tesire..~ törlöm meg a szemem .
Barátnőm megigazította a sminkem és mentünk is . Tanítás végéig kerültem Liem tekintetét és órák után Ethan haza vitt .
- Tényleg jössz a házibuliba? ~ hallom aggódva
- Nyugi nem foglak zavarni ~ szállók ki a kocsiból .
YOU ARE READING
Egymásba Szeretve 1.
RomanceAkik nem hallottak a Liem névről azok nézzenek utána és csak utána kezdjék el olvasni ,akinek fáj azt látni, hogy Liemet írtam és nem Liamot az inkább bele se kezdjen , köszönöm! 😊 Lara és a családja két hétre nyaralni mennek Barcelonába. Vakáció...