Lara.
Reggel ahogy felkeltem szembesültem a legrosszabb évszakommal..tél.. havazik.. Ahogy fel keltem Hope is felemelte a kis fejét, olyan édes volt .
Ránézek a telefonomra és megdöbbenve veszem észre hogy már 9 óra van , ránézek az alvó barátomra aki ma se ment iskolába. Ki megyek a mosdóba majd megmosom az arcom hogy kicsit fel frissüljek, majd vissza megyek a szobámba a köntösömért. Lemegyek Hopeal reggelizni , anya épp akkor terített meg nekünk is .
- Jó reggelt drágám, Liem még alszik ? ~ kérdi és leül velem szembe .
- Igen , de gondolom nemsokára úgy is fel kell. Borzasztó idő van ..~ jegyzem meg ásítva.
- Szerintem meg gyönyörű, a hó jelzi a telet . Nemsokára itt vannak az ünnepek, nem tudod hogy Lilynek mik a tervei? ~ kíváncsiskodik.
- Öhm, valamelyik nap kérdeztem de nem tudta még. Majd ma megkérdezem. Apa ? Azt mondta ma elvisszük Hopeot állatorvoshoz. ~ nézek rá a szőrcsomómra akinek nem ízlik a reggelije és az enyémet szeretné elkérni.
Vicces kicsit .
- Nem sokára haza ér, be ment a kórházba Ameliaekhoz. ~ süti le a szemét.
Kicsit furcsa volt..
- Jó reggelt és jó étvágyat nektek ~ ásítozik mögöttem Liem .
- Neked is drágám ~ mosolyog rá anya .
- Csipkerozsika magához tért ~ viccelődöm vele és adok neki egy csókot.
- Lara szólj rá a kutyádra! Meg kell tanulnia hogy azt egye amit ki rakunk neki! ~ mérgelődik .
- Jó, majd meg fogom ! Amúgy is , ki tud ellen állni neki ? ~ sunyiba adok neki a párizsiból.
Anya a szemét forgatta rám és felhívta apát.
- Harry drágám! A lányod felkelt és a kutyát eteti az asztalról! Beszélj vele kérlek, nem tesz jót a kutyának akármilyen étel. ~ panaszkodik majd oda nyújtja nekem a telefont.
- Te jó ég anya ! Szia apa , mikor jössz? ~ kérdezem tőle.
- Lara , hallgass anyádra! Tudod hogy jót akar szívem. Nemsokára indulok , jól öltöz fel . Amelia szeretne veled beszélni. ~ mondja apa majd Amelia szól bele .
Rá nézek Liemre aki mellettem ül és feltűnően hallgatózik.
- Szia Lara , hallom van egy kis kutyád . Majd ha jártatok az orvosnál át hozhatnád bemutatni ~ a hangja tele van boldogsággal.
- Szia Amelia , igen kaptam szívesen át viszem majd , ma már akkor haza engednek ? ~ kérdem kerülve a barátom pillantását.
- Igen , az orvos kedves volt és bele egyezett azzal a feltétellel ha kímélem magam . Hogy van a fiam ? ~ rá pillantok Liemre aki most úgy csinál mint ha nem hallott volna eddig semmit .
- Most kelt fel , reggelizik és úgy csinál mint aki nem hallgatózik. Oda adom ~ mondom és át nyújtom neki .
- Anya ? ..jól.. igen , ne haragudj. Tudom ! Jó! Majd megyünk! ~ adja vissza anyának a telefont és látom a szemén hogy könnyes.
- Liem így tutira fázni fogsz , van Harrynek mégegy bundás kabátja majd vedd azt fel . ~ mondja neki gondoskodóan.
- Rendben , köszönöm. Lara ..valamit tudnod kell anya..~ jaj már megint ..
- Liem kérlek, egyél én meg fel megyek készülődni. Apa nem sokára itthon van . ~ felelem és felállok az asztaltol.
Felfelé a telefonom kezdett el csorogni , ismeretlen szám. Ki lehet az ?
- Háló? ~ szolok bele de nem jön válasz úgyhogy meg ismétlem magam.
Nevezést hallok..
- Szóval még életben vagy Lara Shmit ? ~ kérdi tőlem gúnyos csalódott hangon Conor ..
- Mmit akarsz tőlem? ~ suttogom remegő hangon .
- Nem egyértelmű? Azt hogy meghalj ! ~ nevet a telefonba .
- Te egy beteg állat vagy ahogy az egész családod!! ~ üvöltök bele , anyáék oda rohannak a lépcsőhöz ahol épp állok.
- Meg kellett volna halnod ! A hülye anyám elvétette mert béna volt ! De még ami késik nem múlik! ~ ordít velem .
Liem kiveszi a kezemből dühösen a telefont.
- Örülj neki hogy nem öltünk meg ! Szálljatok le Lararol! Úgy neves Conor hogy be megyek és ki verem a fogaidat! ~ nyomja ki rá a telefont dühösen.
- Mi volt ez ? Mit akartak már megint ? Honnan tudják a számodat kicsim?! ~ anyám egy csomó kérdést tett fel nekem de a fenyegetéssel voltam elfoglalva .
- Azt..azt mondta hogy ami késik nem múlik..mmit jelent ez ? ~ kérdem remegő hangon.
Azt hittem a tárgyalással végre vége lesz de egyáltalán nem ..
- Hívóm a rendőrséget, erről tudniuk kell ! Menj készüljetek! Apádnak szólok hogy vegyen egy új kártyát neked ! ~ idegesen tárcsázza a rendőrséget és zavar minket felfelé.
Kellett egy kis idő míg magamhoz tértem. Ha tovább agyalok rajta tuti hogy rohamom lesz ... keresek magamnak egy meleg ruhát és elkezdek öltözni majd sminkelni ami nem nagyon akart össze jönni a szememből potyogó könnyek miatt ... Oda kint havazik és mindent el lep a fehér hó..gyönyörű látvány...de mégis magamban harcolok az érzéseimmel, amik elevenen felfalnak ...
YOU ARE READING
Egymásba Szeretve 1.
RomanceAkik nem hallottak a Liem névről azok nézzenek utána és csak utána kezdjék el olvasni ,akinek fáj azt látni, hogy Liemet írtam és nem Liamot az inkább bele se kezdjen , köszönöm! 😊 Lara és a családja két hétre nyaralni mennek Barcelonába. Vakáció...