2. Szállás elfoglalása

5.2K 121 1
                                    

Lara.

Ahogy ki szálltam a kocsiból majdnem össze is estem, gyors nyújtottam egy kicsit mire a bátyám elkezdett nevetni .

-Gyerekek gyertek és segítsetek apátoknak a csomagokkal~ szól ránk anyu, bólintunk és már megyünk is.

Ahogy ki szedtük az utolsó cuccunkat is, apa vissza ült és keresett arrébb helyet ahol biztonságosan letudott parkolni. Amíg apára vártunk gyorsan felhívtam Amyt hogy tudassam vele megérkeztünk és csodálatos a hely. A harmadik csöngés után felis veszi.

- Szia Laraaaaaaaaa! ~ kiabált bele a telefonba örömében.

- Amyy!! Ne kiabálj nem vagyok süket! ~ szólok rá kicsit felháborodottan.

- Ne haragudj , csak annyira izgatott lettem és úgy megőrültem mikor hívtál ~ válaszol kicsit le hervadva, meg sajnáltam így gyorsan én is bocsánatot kértem tőle.

- Lara, rakd le azt a telefont kérlek! ~ hallom ahogy apa szinte könyörögve kéri tőlem.

Megbeszéltük hogy nyaralás alatt nem telefonálunk, bár ezt inkább nekik kéne be tartaniuk ,mert állandóan telefonálnak a munkájuk miatt.

- Rendben csak elköszönök apa ~ bólint egyet én meg gyorsan elköszönök Amytol de megígérem neki hogy még hívni fogom.

Ahogy lerakom a telefont elhalad mellettünk néhány velem egykorú lány nevetve miközben Ethanra néznek, persze a nagy macsó ezt nem hagyja szó nélkül.

- Hola chicas ( sziasztok lányok) ~ kacsint rájuk vigyorogva.

- Egész úton ezt tanultad? ~ viccelődők vele majd nevetünk egyet.

- Igazából azon gondolkoztam hogy szúrjak ki az én kedves kishúgommal ~ vág vissza szintén nevetve.

- Ha nem jöttök itt hagyunk titeket ~ viccelődik apa is.

Meg lököm Ethant egy kicsit majd húzom magam után a bőröndöm és ahogy belépünk gyorsan készítek a barátnőmnek egy képet. Ahogy a recepcióhoz érünk egy kedves hölgy szolit meg minket.

- Üdvözlöm önöket Barcelonában, önök biztosan a Smith család. ~ üdvözöl minket Sarolta ha jól látom a nevét.

- Igen mi lennénk azok, ugye nem jöttünk nagyon korán? ~ aggódik anya.

- Anya muszáj elmennem a mosdóba most ~ sürgetem anyát, egész úton nem voltam wc-n.

- Anyaa ugye hoztál pelenkát a kisbabának? ~ nevet az idióta tesóm.

- Nagyon vicces vagy és te lehet hogy félóránként kiszálltál de én nem ! ~ mordulok rá gorombán.

- Elnézést hölgyem, van a földszinten egy mosdó? ~ kérdezi anya.

- Igen ,persze ~ bólint majd felém fordul.
-

Ha befordulsz ott balra akkor egyből látni is fogod ~ mosolyog rám.

- Köszönöm Sarolta , sietek anya ~ kiáltom és már megyek is.

- Rendben itt várunk ~ kiált utánam.

- Rendbeee.. ~ válaszolom de amint be fordulók a földre esek.

Ahogy fel pillantok észre veszem hogy előttem áll egy fiú...

Egymásba Szeretve 1.Where stories live. Discover now