Lara.
Lehoztam a szobámból az előre becsomagolt és megcímkézett ajándékokat és márcsak Liemre vártunk. Olyan izgatott vagyok ! Szeretem az ajándékozást, szeretek másoknak adni és szeretem látni ahogy örülnek neki , remélem ez most sem lesz másként.
- Megjött a mikuláás! ~ jön be a barátom nagy zacskókkal a kezébe.
Mindenki nevetett majd ő is helyet foglalt a nappaliban . Először a szüleim adták oda mindenkinek a csomagot egyesével megvárva hogy ki bontsák. Ethan egy új telefont kapott és egy menő órát hozzá pont amilyet akart magának venni csak sehol nem talált már, örült neki aminek anyáék is odáig voltak . Aiden egy laptopot kapott mert tönkre ment neki a régi és egy lakás kulcsot .
- Kösz anya de van már kulcsom a házhoz! ~ vigyorog érthetetlenül.
- Ugyan szívem! Szerinted ehez a lakáshoz adunk neked mégegy kulcsot ? Ne viccelj ! A közelbe vettünk nektek egy házat remélem tetszeni fog ! ~ mosolyog anya mire a bátyám felkapja örömében.
Utánuk Tracy következett aki kapott egy papirt amin Tracy Shmitkent szerepel , egy útlevelet, személyit . Így adva a tudtára hogy igen ő már tényleg közénk tartozik . Sírva fakadt és a többit kezdte el bontani . Kapott egy sminkes ládikót aminek annyira örült hogy meginkabb elsírta magát.. és végül kapott még egy kocsi kulcsot is . Megölelte a szüleinket akik arra kérték hogy ha nem baj neki akkor ne Olivianak és Harrynek hívja őket hanem anyának és apának. Tracy könnyeivel küszködve bólintott nekik .
- Soha nem kaptam ennyi mindent , köszönöm nektek... anya.. és apa..~ szipogja .
- Ne feledkezz meg rólunk se ! Mi még át sem adtuk ~ mosolygok rá kedvesen .
Tracy után én következtem, szépen lassan bontottam ki végig anyáék arc kifejezését figyelve . Az első ajándékom egy kulcs volt, anyáék nagyon szerethetik a kulcsokat ha mindenki azt kapott . Volt hozzá egy boríték is amit kibontottam és egy kis levelet olvastam fel hangosan .
Ez a kulcs egy kis
Stúdió kulcsa , ide bármikor
Eltudsz menni énekelni és ha szeretnéd
Fel is tudod venni. Rég óta várunk
Már rá hogy újra halljunk énekelni, reméljük nemsokára hallhatunk .
Puszi anya & apa !A könnyeim a papirra hullottak miközben olvastam .
- Köszönöm! ~ csak ennyit bírtam mondani , a szememen a festék már kezdett elfolyni így letöröltem és tovább bontottam az ajándékom.
Kaptam én is új telefont és egy csodaszép ruhát is , annyira szeretem a szüleimet. Megpusziltam őket majd visszaültem a helyemre . Lily felé mentek aki kapott egy gyönyörű nyakláncot amihez karkötő is volt .
- Igazán nem kellett volna ~ mondja és megtörli a szemét.
Tovább bontja az ajándékát ami egy kép volt ahol mind rajta vagyunk mellette egy könyv az eredeti kiadással és aláírással. Annyira boldog volt hogy ő is sírni kezdett szegény. Amy volt a következő, ő egy kulcsot kapott a házunkhoz, egy elegáns karkötőt és egy ruhát. Arielle az új házukhoz kapott edény készletet, tányér készletet meg egy karkötőt. Liem következett, a barátom feltépte a csomagolást nem kímélte. Egy doboz volt amit kinyitott és egy levelelet tálalt benne .
Köszönöm hogy megcsináltattad
Az autóm és köszönöm hogy a lányomat boldoggá teszed !A levél mellett egy kulcsot talált, muszáj volt nevetnem. Mindenki kulcsot kap azért anyáék lehettek volna találóbbak is .
- Köszönöm a kulcsot és a levelet is , épp kulcsokat gyűjtök ~ viccelődik nevetve.
- Te buta ! A szomszéd házat vettük meg neked anyáddal együtt ~ mondja kedvesen apa neki .
Lefagyott a mosoly az arcáról, hol az anyjára hol a szüleimre nézett.
- Ez komoly ? ~ kérdi vissza .
- Igen fiam , komoly ! ~ válaszol neki Amelia .
Könnyes szemmel köszönte meg nekik majd kibontotta az utolsót ami egy parfüm volt . Mivel ő volt az utolsó így ő folytatta az ajándékozást.
- Szeretném megegyszer megköszönni az ajándékokat, nem mindenkit ismerek jól de próbáltam mindenkinek venni valamit ~ vonja meg a vállát és anyához megy elsőnek.
Apa már megkapta az ajándékát tőle, de ő is kapott egy zacskót amiben egy elég jónak tűnő bor volt .
- Honnan szerezted be ? ~ kérdi felállva tőle.
- Az titok Harry ~ kacsint rá apámra.
Anya kiemel a zacskóból egy nagy szakácskönyvet amibe minden ország különleges ételeinek a receptje található, imádja az ilyeneket . A szatyorból kiveszi az utolsó ajándékát ami egy szép kötény volt " A világ legjobb anyósa " felirattal amiért anya odáig volt és megölelte a barátomat. Ameliahoz lépett egy szatyorral. Kivett belőle egy bögrét amin a világ legjobb anyukája szerepelt , egy szép kötésű konyvet, egy ruhát, ékszert és egy fali díszt amibe egy szöveget véstek.
Légy türelmes !
Minden nehéz ,
Mielőtt
könnyűvé válik!Amelia annyira örült a fia ajándékának hogy zokogva ölelte át a nyakát. Miután sikerült megvigasztalnia a bátyámhoz lépett , Ethanhoz és vigyorogva adta át neki az ajándékát.
- Te beteg állat, ez jól fog mutatni a szobámba ~ röhög majd kiemeli a nagy mű női nemiszervet ami műanyagból volt és belenyúlt, fúj de undorító..Kivett belőle egy óvszert..Mindenki nevetni kezdett tőle, kivéve Amyt ő inkább elpirult . A másik bátyámhoz lépett és a barátnőjéhez.
- Mivel nem tudtam hogy jöttök és nem is ismerlek titeket ezért nem volt túl sok időm a választékra. ~ nyújt át egy borítékot.
Kinyitja Aiden és hol Ariellera néz hol a barátomra.
- Egy hetes utazás Hawaira nászutunkra . ~ mutatja felénk.
Azt hittem leesek a földre..
- Kösz Liem ! Nem is gondoltunk rá hogy kapunk valamit ~ mondja majd kezet nyújt neki .
Lilynek egy koncert jegyet kapott amire annyira elakart menni de nem bírt jegyet szerezni . Tracy ruhát kapott meg egy hajvasalot . Amy ajándék utalványt a H&M - be és a Bershkaba. Engem hagyott utoljára.. Egy nyakláncot kaptam tőle egy szép medállal amibe ezt iratatta
" Bármiből is van a lelkünk, az övé s az enyém egy " Nagyon tetszik , olyan édes! Kaptam tőle egy karkötőt is amin különböző medálok lógtak, volt mikrofon , hangjegy , kutya , szív, masni és végtelen jel. Gyönyörű volt egyből nyújtottam a kezem hogy feltudja rakni . Én voltam a soros . Anyának egy rendszerező mappát vettem és egy új multifunkcionális konyhai kis gépet. Apának nyakkendőt vettem, és csináltattam neki egy boros poharat . Ethannak utalványt adtam , Aidenek és Ariellenek vettem az új konyhájukba kis gépeket. Amynek könyvét vettem amit már hónapok óta várt hogy a piacon legyen . Tracynek csináltattam pólót a legjobb lány tesó felirattal és ruhát is kapott mellé, Lily sminket kapott meg egy ruhát, Liem pólót kapott tőlem nem is kevesett..plusz az új hazába pár dolgot . Amelia nyakláncot kapott tőlem. Tracy következett az ajándékozásba majd a többiek. Aiden és Arielle úgy döntött reggel mennek át az új lakásukba, Liem a kulcsot lóbálta előttem kérdőn néztem rá majd megkérdezte nem e próbáljuk ki az új lakását.
YOU ARE READING
Egymásba Szeretve 1.
RomanceAkik nem hallottak a Liem névről azok nézzenek utána és csak utána kezdjék el olvasni ,akinek fáj azt látni, hogy Liemet írtam és nem Liamot az inkább bele se kezdjen , köszönöm! 😊 Lara és a családja két hétre nyaralni mennek Barcelonába. Vakáció...