Lara.
Beültem Liem kocsijába és végig csöndben voltam amíg le nem parkolt . Anyáék elmentek a szüleivel üzleti útra és csak vasárnap jönnek vissza . Milyen jó hogy nincsenek itthon, nem látnak így. Ki kapcsolom az övet és kiszállok, Liem ugyanúgy kiszáll és a segítségemre siet. Előkeresem a kulcsom hogy be tudjunk menni .
- Nem kell bekísérni..~ kezdek bele de megállít.
- De én be akarlak ! Ne veszekedj velem állandóan! ~ szól rám ahogy belépünk.
Felfelé veszem az irányt néha talán kicsit dülöngélek de végül be értünk a szobámba. Elkezdek vetkőzni majd eszembe jut hogy ő is itt van .
- Liem .. keresnél nekem egy ruhát? ~ viccelődők vele mire ő le kapja a pólóját és odaadja hogy azt vegyem fel.
Elfordulok , megszagolom és átöltözöm, majd be fekszem az ágyamba. Liem felveszi a pulcsiját amit a bulin odaadott és leül az ágyamra.
- Liem..miért csinálod ezt velem ? ~ kérdezem és érzem ahogy elcsuklik a hangom .
- Mikor egymásba botlottunk már akkor tetszettél..Lara én próbáltalak távol tartani magamtól..de nem megy ! Hiányzik a csókod minden percben , gyűlölöm magam amikor nem állsz velem szoba . Úgy érzem magam nélküled mint a virág ha nem kap vízet, mint egy függő drog nélkül.. ~ hajtja le a fejét.
Olyan édes nem tudok ellenállni neki.
- Többet ne bánts meg kérlek..~ suttogom.
- Ide fekszel mellém? ~ nézek rá és bólint.
Jó érzés vele lenni , mellette feküdni, olyan mintha álmodnék..
- Ha elalszom nem fogsz reggelre eltűnni? ~ nézek a szemébe mire ő el mosolyodik.
- Itt leszek reggel is , remélem nem nyír ki a bátyád sem ~ nevet és cirógatja a hajam .
- Bezárnád a szoba ajtóm? ~ eszembe jutott mekkora gyökér is tud lenni Ethan .
Felállt le vette a pulcsiját és bezárta majd vissza feküdt mellém és megcsókolta az orrom a szám majd a nyakam .
- Lara..a csókod beindít basszus ..~ káromkodik majd újra megcsókol.
Látta rajtam hogy fáradt vagyok így nem gyötört tovább, megölelt és becsuktam a szemem...
YOU ARE READING
Egymásba Szeretve 1.
RomanceAkik nem hallottak a Liem névről azok nézzenek utána és csak utána kezdjék el olvasni ,akinek fáj azt látni, hogy Liemet írtam és nem Liamot az inkább bele se kezdjen , köszönöm! 😊 Lara és a családja két hétre nyaralni mennek Barcelonába. Vakáció...