44. Nem adom fől!

1.9K 73 10
                                    

Liem.

Tudtam hogy haragszik rám..nem hibáztathatom. Írok egy smst Ethannak , főnt maradt a kocsi kulcsom ..

- Csá..letudod hozni a kocsi kulcsom? Vagy haza dobsz ? ~ lehet nem jó ötlet ha be megy a cuccomért..

- Csá, haza doblak .~ jött a válasz.

Hallom ahogy még mindig kiabál Lara .. iszonyú érzés. Kell neki egy kis idő, nem fogom feladni soha ! Tudom hogy most nehéz neki . Amikor haza vitt Ethan anya csodálkozva nézett rám, elmondtam neki mi történt és felmentem a szobámba. Mit csináljak? Írók neki egy levelet és oda adom neki ..az nem jó.. oda adom az anyjának hogy csempéssze be hozzá!

Lara !
Kérlek olvasd végig a levelem..
Megértem hogy utálsz, én is utalom magam azért ami veled történt! Bár megelőzhettem volna!
Sose fogom feladni kettőnket! Szeretlek és tudom hogy a szíved mélyén valahol a gyűlölet szülte érzésednél te is így érzel. Tudd hogy addig várok amíg csak kell!!
Amikor először találkoztunk már akkor tetszettél, a közeledben akartam lenni állandóan! Tudtam hogy az agyadra megyek ezzel de nem bírtam nem a közeledben lenni ! Irigy lettem arra a baromra akivel randizni voltál hazudtam neked ,akkor tényleg sírtam.. Akkor jöttem hogy szeretlek .. Zavart hogy elvoltál vele és olyan dolgokat mondtam amiket nem kellett volna .. Kinyomoztam hova jársz suliba és kirugattatam magam a másik iskolából, betörtem az ablakot és az igazgató amúgy sem kedvelt , pedig olyan rossz srác nem vagyok ,nem ? Apának elmondtam hogy költözzünk ide és így többet lehet a barátjával, így történt meg hogy első nap majdnem össze estél mikor megláttál , örültem hogy ismét a közeledben lehetek , arra nem számítottam hogy belém szeretsz . Te voltál az akitől egyből letudtam nyugodni . Imádtam nézni ahogy elélveztél és ahogy mégjobban gerjedtél. Tudom sokszor azt gondoltad béna vagy de ez nem igaz ! Tökéletes vagy ! A számomra a legtökéletesebb! Szerettem nézni ahogy aludtál a mosolyodat , szeretem ahogy nevetsz , hogy próbálsz szigorú lenni hozzám, hogy makacs vagy , hogy mindenen elérzékenyülsz.. Lara..remélem egyszer megtudsz bocsátani nekem..
Szeretlek!

Szépen össze hajtottam és anyától kértem egy borítékot amibe beleraktam. Este 11 óra volt de anya még mindig a dolgozó szobájában gubbasztott és félóránként kávét ivott. Vajon most mit csinálhat? Szeretném látni..de azzal csak ártanék neki. A francba ! Elő veszem a telefonom és a képeit nézegetem. Gyönyörű.. Felhívom Ethant hát ha fent van még..

- Csá.~ szólok bele .

- Liem bazdmeg tudod te mennyi az idő? Holnap iskolába kell mennem , mivan ? ~ bassza meg..felébresztettem de nem érdekel annyira .

- Hogy van ? ~ kérdem egy kis idő után.

- Hát... Jobban lesz majd .. miután elmentél leszagatta a polodat magáról..anya annyira be pánikolt hogy felhívta az orvosát, rendes volt mert ki jött és adott neki nyugtatót. Azt mondta hogy pár napig ilyen lehet . Szóval egy darabig hanyagold. Most lerakom majd holnap ütközünk a suliba , jössz nem ? ~ kérdi tőlem de nem válaszoltam csak rá raktam .

Fel vettem a kabátom és ki rohantam . Anya észre vette és hívogatni kezdett , nem fogom fel venni. Elborult az agyam.. Ki fogok készülni úgy érzem. Nem tudom mennyivel megyek csak azt hogy kurva gyorsan hajtok egyenesen , fogalmam sincs hova menjek. Örökre elveszítettem volna ? Muszáj kitartanom! Nem adhatom fel ! Ő a mindenem ! Szeretem ! Mi a picsa?! Baszus... Az utat kellett volna figyelnem.. Nem bírok megmozdulni.

- Uramisten ! Jól van ? ~ kérdi egy női hang, ki az ?

Nem látom csak érzem hogy lecsukodik a szemem, nem bírok megszólalni.. Fenébe! Balesetem volt ?..

Egymásba Szeretve 1.Where stories live. Discover now