45. Márcsak ez hianyzott !

1.9K 70 0
                                    

Ethan.

- Halo, Liem itt vagy még? ~ le tette a barom .

Mindegy inkább alszom, hosszú volt ez a mai nap . Írok egy smst Amynek , nem bírok vissza aludni.

- Szia kicsim , reggel átmegyek Liemhez , nagyon kivan és most hívott de rám baszta a telefont a hülye. Szeretlek ! ~ le megyek inni egy pohár vizet .

A földszinten anya és apa az asztalnál ültek hogy résen legyenek ha Lara megint rohamot kapna.

- Fiam hát te nem alszol ? ~ kérdi tőlem apám majd ásít egy nagyot.

Két napja talpon vannak nem csodálom..

- Izé..Liem hívott aztán nem bírok vissza aludni .. lejöttem egy pohár vízért. ~ vakarom meg a fejem és oda megyek a poharas szekrényhez.

- Halo Amalia, nem itt nincs . Mondta Ethan hogy beszéltek. Aha várj oda adom . ~ nyújtja felém anyám.

- Szia ne haragudj a zavarásért.. nem mondta Liem hogy merre megy? Próbálom hívogatni de nem veszi fel ..aggódom mert elég zavartan rohant ki a házból. ~ a kurva életbe..

Amelianak remeg a hangja majdhogy nem sír..

- Nem mondta .. kérdezte hogy mi a helyzet Laraval én meg elmondtam ami történt és mondtam neki hogy lerakom mert holnap suli és majd ott beszélünk de rám rakta a telefont .~ válaszolom kellemetlenül és anya dühösen néz rám.

- Értem..köszönöm! Vissza adnád anyukádnak a telefont ? Oh várj felvette.. Halo! Liem drágám, hova mentél?! Micsoda ??? Úristen, Nem az..az lehetetlen...hol van ?! Köszönöm! Ethan le kell raknom Liemnek autó balesete volt szia! ~ csapja rám sírva.

Bassza meg , a picsába!! Remélem nem hal meg mert ha magához tér Lara ki fog nyírni engem !

- Ethan süket vagy fiam ???! Anyád kérdezett valamit ! ~ kiabál rám a faterom.

- Ne haragudj anya, mit kérdeztél? ~ kérek elnézést tőle.

- Azt hogy mit mondott Amelia ?! ~ feleli idegesen .

- Izé..elmondtam a telefonbeszélgetésemet és felvette valaki Liem telefonját és közölte hogy autó balesete volt..~ hajtom le a fejem és hallom hogy a húgom a lépcsőnél zihál. A francba !

- Mivan ? Mmmit mondtál??~ sírva nekem jön üti a mellkasom.

Megfogom a kezeit és próbálom nyugtatni de kitépi a kezét és kiszalad az utcára.

- Lara ! Gyere vissza ! ~ kiabálom , de hiába. Mezítláb és pólóba áll az utcán anya kiszalad a cipőjével és a kabátjával és Larahoz fut.

- Szívem vedd fel ezeket ! Kérlek gyere be a házba,  ne izgasd fel magad könyörgöm!

Bent felhívjuk Ameliat és többet megtudunk ! ~ sírva könyörög neki mire bólint és bemegyünk a házba.

Apa épp telefonál  mikor bementünk,  a húgom zokogott és a földre rogyott .

- Értem Harry , rendben köszönöm! Máris indulunk ! ~ lerakja és odamegy a húgomhoz .

- Csillagom .. Harry azt mondta hogy most vitték be a kórházba, oda szeretnél menni ? ~ kérdi apa tőle.

- Igen ! ~ vágja rá és feláll,  mindenki felveszi a kabátját és már a kocsiban is ülünk.

Remélem nincs tényleg nagyobb baja .. Írok megint egy smst Amynek hogy szerintem nem megyek holnap mert Liem balesetet szenvedett. Lara egyfolytában apát sürgeti aki próbál sietni de nagy a forgalom . Mikor oda érünk kiszáll és megsem várva minket szálad befelé a kórházba. Minek ez a nagy felhajtás... pár órája még gyűlölte és elzavarta .. belegondolva én sem tudtam volna nyugton ülni otthon.

- Elnézést! A bbarátomat nemrég hozták be. A neve Liem Taylor ! Kérem! ~ ordít a nővérre .

- Van valami gond Lara ? ~ jön oda Dr. Mason .

- Doktor úr a lányom barátjának autóbalesete volt , Lara fel zaklathatta magát..~ anya nagyon fel hogy a húgomnak bármikor rohama lehet .

- Áh Liem Taylor lenne az ? Nemrég hozták be , sok vért vesztett . Sikerült elállítani a vérzését viszont még nem tért magához. Ha a szülei meg engedik akkor be mehetsz hozzá, a jelenlegi állapotodnak viszont nem tesz jót ha ideges vagy szóval kérlek nyugodj meg vagy muszáj lesz nyugtatót adnunk és akkor bent maradsz .~ közli Larával az orvos .

Szerintem nem nagyon fogta fel amit mondott neki mert úgy szaladgált a folyosón mint egy őrült..

- Lara.. mit keresel itt ? Nem szeretnénk ha rosszul lennél. ~ Amelia hozta a szokásos formáját,  kedves aggódó.

- Muszáj látnom,  kérlek,  kérlek..~ könyörög neki mint egy kisgyerek , komolyan nem értem..

Amelia persze bólint fél hogy ha nemet mond rosszul lesz , Lara megköszöni és beront a szobába. Nem volt valami szép látvány..

- Llliem.. én vagyok az Lara .. ha, ha hallasz kérlek nyisd ki a szemed .~ kérleli pedig tudja hogy nem fog reagálni.. Vagy mégis?

Egymásba Szeretve 1.Where stories live. Discover now