88. Nyugodj le Liem !

1.3K 50 0
                                    

Lara.

- Hogy hogy itthon vagytok? ~ lepődik meg anya ahogy haza értünk.

- Hát..úgy döntöttünk inkább itt alszunk ... ~ fogalmam sincs mit mondjak neki ..

- Igazából neki mentem Charlinak miután kiderült hogy Kelly a testvérem mert felcsinálta a cselédünket régen. Nem bírtam tovább nézni a pofáját... úgyhogy haza hoztam a lányokat.  ~ anya köpni nyelni nem tudott...

- Úristen.. Erről nem is tudtam ...~ anya a az arcát fogta majd közeledni próbált hozzá.

Liem viszont kiment az ajtón és egyenesen a kocsijába szállt és elhajtott , olyan gyorsan történt hogy reagálni se bírtam . Ki szaladtam és kiabáltam de hiába... Remélem nem csinál semmi őrültséget..

- Szívem, szerintem most hagyd egy kicsit ... le kell nyugodnia..azért ez nem egy olyan dolog amivel az ember megtudna barátkozni...~ javasolja anyám majd egyből hívta Ameliat.

Tudom hogy most nehéz neki de ott akarok mellette lenni... Mindig mellettem volt akármi történt, írok neki egy smst !

- Liem , gyere vissza ! Megijesztesz..
Gyere és én lenyugtatlak. ~ remélem megnézi és vissza jön..

Későre jár, hova mehetett ilyenkor ? Várok  egy órát és ha nem ír vissza és nem is hiv akkor megkeresem . Fel mentem a szobámba és olyan ideges voltam,  nem tudtam mit csináljak.. Hogy keressem meg ? Nincs jogsim ..A fenébe is ! Nem gondoltam volna hogy Charlie képes félre lépni.. Teljesen begolyózok így... Megpróbálom felhívni hátha felveszi ... Kinyomja ..

- Lara..ne idegesítsd fel magad.. ~ aggódik Tracy az ajtóba.

- Tracy , neked van jogsid ugye ? ~ kérdem reménykedve.

- Igen , de szerinted kapunk kocsit is ? ~ vakarja meg a fejét.

- Egy próbát megér..Gyere menjünk le . ~ nyitva hagyom a szóba ajtóm hogy Hope tudjon közlekedni majd lemegyünk anyához.

- Anya.. elkérhetjük a kocsidat ? ~ jobb az egyenesség.

- Miért? ~ húzza fel a szemöldökét.

- Kocsikázni,  Tracynek van jogsija ~ emlékeztetem.

- Tudom , de este van .. ~ jönnek a kifogások..

- Akkor szólok Ethannak , ő biztos oda adja ! ~ mielőtt sarkon fordulnék anya rám szól.

- Oke ! De óvatosan vezetni lányok! ~ szigorúan ránk néz és oda adja a kulcsot .

- Oke , majd jövünk! ~ felvettük a csizmánkat és a kabátot és közben Davidet próbáltam hívni Egy kis szívességért..

- Szia David , ne haragudj a zavarásért.. szeretnék kérni egy óriási szívességet.. ~ remélem bele megy ..

- Szia Lara , mi lenne az ? ~ kérdi ásítva.

- Liemrol lenne szó..a családjával össze veszett nagyon komolyan és több órája elment , nem lehet elérni... utána tudnál nézni esetleg ? ~ eléggé bénán hangzik de nem tudom másként megtalálni..

- Szóval törvénybe ütköző dolgot kérsz.. rendben de több ilyen ne legyen..és nem én segítettem! ~ egyezz bele .

- Oke , rendben akkor küld majd el a címet smsbe , köszönöm! Meghálálom,  szia ~ köszönök el tőle és lerakom.

Míg vártunk az smsre addig csak egyenesen hajtottunk lassan hát ha látjuk valahol a kocsiját de semmi . Pár perc múlva meg is jött az sms , be ütöttem a gps be a címet,  egy kocsma címe volt..

- Tracy gyorsabban kérlek ~ könyörgök neki , annyira fojtogató érzésem

Inni kezdett volna ? Sose láttam részegen.. Remélem nem olyan durva olyankor ... Hamar oda értünk , le parkoltunk és kipattantam a kocsiból be a kocsmába. Gyűlölöm az ilyen helyeket ... Részeg ember mindenhol , akárhova nézek.. A pultnál ült és a csapos lánnyal beszélgetett ...ezért nem tudott válaszolni nekem ? Nagyon pipa lettem rá, most megkapja a magáét!

- Sziasztok csini babák ~ köszön nekünk egy részeges fazon .

Figyelmen kívül hagyjuk és a pulthoz megyünk.  Kikerekedett és vörös szemekkel bámult ránk meglepődve.

- Ti meg hogy kerültetek ide ?  ~ kérdi tőlünk spicces hangon .

- Téged! Aggódtunk érte! Százszor hívtalak és smst is küldtem! De te nem is reagáltál,  látom nagyon lefoglalt az ívás és a csapos lányka ! ~ flegmán valaszolok neki .

- Téged! Aggódtunk érte! Százszor hívtalak és smst is küldtem! De te nem is reagáltál,  látom nagyon lefoglalt az ívás és a csapos lányka ! ~ flegmán valaszolok neki

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Hagyd már abba ezt a féltékenykedést! Mi bajod van Rebekahval  ? Gyerekesen viselkedsz Lara ! ~ micsoda ???

- Látom sokat ittál! Gyere haza viszünk! ~ próbálkozom de hiába.

- Nem vagyok egy szaros 5 éves kis gyerek ! Nekem már nincs otthonom ! Hagyj békén és menjetek haza ! ~ szól ránk idegesen majd a falhoz vágja a poharát..

- Hagyd abba Liem ! Nyugodj le ! Nem ez a megoldás! ~ kiáltok rá mire ő csak nevetett .

- Cicuskám hagyd ezt a barmot , gyere haza viszlek ~ fogja meg a vállam hátulról egy ember .

Szerencsére már nem vagyok az az ijedős kislány,  edzésekre járok és tanultam önvédelmet is .

- Szedd le rólam a mocskos kezed különben megjárod ~ szólok rá.

Liem persze egyből neki esett a pultos csaj figyelmeztetett minket hogy addig vigyük el innen míg ki nem ér a rendőrség. Hiába szóltunk neki és próbáltam le venni az emberről nem bírtam. Két másik férfi segített nekünk de addigra kiért Noah a rendőrfőnök.

- Mi történt? ~ kérdi minket bámulva.

- Liem sokat ivott ..otthoni gondok miatt ..és Egy ember hozzám ért ő meg ...neki ment ~ vallom be .

- Elvisszük innen , csak ne vigyék be az örsre ~ próbálkozik Tracy .

- Ez legyen az első és az utolsó is ! Ha mégegyszer kihívnak és ő is itt van , muszáj leszek bevinni ~ vakarja meg a fejét.

Megköszönjük és a kocsiba rakjuk , ellenkezik de muszáj el vinnünk innen..

Egymásba Szeretve 1.Where stories live. Discover now