5. Étterem

3.9K 105 3
                                    

Lara. 

A földszintre mentem mivel azt beszéltük ott találkozunk, szerencsére Ethan már ott volt és nem szerencsémre Liem is. Leültem velük szembe levő kanapéra és elő vettem a telefonom. Anya hívott mikor fürödtem, biztos hogy adjak egy törölközőt annak a bunkónak. Írni akartam egy smst Amynek de csörgött a telefonom , pont ő hívott videó hívással.

- Szia Laraa ~ ujjong mint egy kis gyerek ha meg kap egy játékot amiért hisztizett.

- Helló Amyke ~ ül oda hozzám A bátyám.

- Áh szia Ethanka ~ vigyorog Amy.

- Na meséljetek milyen Barcelona ? Milyen a szálloda? Vannak helyes fiuk Laraa? ~ kérdezősködik a barátnőm.

Ahogy válaszolnék a nem kívánatos személy közbe vág.

- Naná , de nem hiszem hogy pasizni jött le ~ válaszol helyettem Liem.

- Bocs Amy ezért az idegesítő hangért, kiderült hogy nem is családi nyaralás ha tudtam volna tuti hogy elhoztalak volna magammal de ...~ Apa ki kapja a kezemből a telefont.

- Szia Amy, viszlát Amy ! ~ mondja kedvesen és le rakja.

- Na de apaa! Épp beszélgettem! ~ háborodok fel.

- Nincs telefon , Ethan te is add ide szépen, anyátokkal úgy döntöttünk hogy a recepción hagyjuk és este vissza kapjátok. ~ mondja büszkén, persze a bátyám csak a szemét forgatja , Liem hangosan nevet én meg tiszta ideg vagyok.

- Liem drágám ez rád is ugyanúgy vonatkozik , mi mindanyian itt hagyjuk a telefonokat! ~ töri meg a nevetését Amelia.

Liem elkezd dünnyögni de nem értem mit mond talán nem is baj, most én nevetek rajta persze ezt is észre veszi és lenézően néz rám.

- Tesék drágám itt egy fényképezőgép, tudom hogy képéket szeretnél csinálni Amynek. ~ mondja biztatóan anya. Megköszönöm és elrakom.

Kint megvárjuk míg apa és Charlie elmegy a kocsiért, anyáék arról beszélnek milyen jó éttermet találtak, Liem le ült egy padra mintha annyira fáradt lenne olyan idegesítő. Ethan a napszemüvegét törli és arról beszél nekem hogy mekkora szívás hogy nincs nálunk a telefonunk , mintha én ezt nem tudnám. Ahogy vissza érnek apáék megkönnyebbülök és egyből be szállok a kocsiba. Ahogy megyünk az úton hallom ahogy agyon dicsérik azt a tahó Liemet és csak forgatom a szemem. Abban reménykedtem hogy az úton nem kell róla beszélni de tévedtem. Mikor oda értünk a ruhámat igazgatom és a szemem sarkából látom ahogy néz engem.

- Nagyon szép vagy Lara ~ mosolyog rám Amelia. Jól esett és vissza mosolygok , megköszönöm.

- Ne biztasd mert a végén elbízza magát ~ veti oda gorombán Liem.

- Kösz ~ válaszolom és be megyek az ajtón..

Egymásba Szeretve 1.Where stories live. Discover now