11. A pincér fiú

3.4K 90 5
                                    

Lara.

- Látom jól kiöltöztél ~ húzza a szájat Liem.

- Mi közöd van hozzá ? Törődj a saját dolgoddal! ~ vágok vissza neki , majd megkérem őket menjenek ki mert mennék én is !

Ahogy leértem a recepcióhoz Sarolta mosolyogva üdvözölt, kérdezte tud e segíteni valamiben. Bólintottam majd taxit kértem, nem is kellett sokat várnom. Az étteremnél ellenőriztem hogy mindenem megvan e és hogy jól nézek e ki , mikor bementem kértem egy asztalt és tudattam a hölggyel nemsokára jön a családom is. Megmutatta az asztalom és jött is a pincér, ugyanaz aki az első nap is felszolgált nekünk, ezaz !

- Üdvözlöm hölgyem , hozha.. ~ hölgyem? Gyorsan megkérem hogy ne hívjon így.

- Csak Lara, hívj nyugodtan Laranak ~ mosolygok rá, bólint egyet és néma csendben nézzük egymást.

Kis idő elteltével újra kezdi .

- Szóval höl.. azaz Lara hozhatok valamit ? ~ javítja ki magát gyorsan olyan édes ahogy elpirul , mosolygok rá majd megkérdem mit ajánl.

Nehezen de végül eldöntöttem mit kérek, ránéztem az órámra hogy körülbelül mennyi időm van még mielőtt ideér mindenki.

- Segíthetek még esetleg ? ~ lágy hangja szinte elvarázsol.

- Nincs esetleg kedved megmutatni pár helyet a városba? ~ jézusom, ezt tényleg én kérdeztem?

- Hát..ha tényleg szeretnéd akkor persze ~ válaszol mosolyogva , majd közli hogy egy óra múlva lejár a munkaideje és utána ráér ha énis.

Bólintok és épp akkor jönnek meg anyáék, látja őket az ajtóban ezért gyorsan leírom neki a számom mielőtt az asztalhoz érnének.

- Szia angyalom ! ~ puszil meg apa.

- Sziasztok , gyorsan ideértetek ~ mosolygok rájuk kedvesen .

- Üdvözlöm önöket is , hozhatok valamit ? ~ kérdi jókedvűen Leo, igen a nevét is tudom már.

Mindenki helyet foglal , Liem velem szemben ül ami eléggé zavart ezért Leora néztem mosolyogva. Anyáék csak kávét kértek, a fiúk pedig egy egy menüt kértek.

- Hogy vagy szivem ? ~ kérdi ismét anya tőlem.

- Remekül, annyira hogy Leo nemsokára megmutat néhány remek helyet a városba ~ vidáman válaszolok neki , mire mindenki rám néz.

- Ja a pincér fiút hívják Leonak ~ kezdem mire Liem felháborodottan nekem állt.

- Ez most komoly ?? Ennyi erővel egy csövessel is menj el randizni! ~ észrevette, hogy most mindenki őt bámulja ezért másként folytatja.

- Egész nap mindenki azt figyelte jól vagy e te meg most kijelented hogy el mész egy idegennel ! ~ fejezi be végül.

- Nem vagy se az anyám, se az apám de még a bátyám sem vagy, hogy beleszólj mit csinálhatok! Egészen eddig elviseltelek és egy szót nem szóltam pedig ezalatt a párnapalatt nem egyszer sértegettél! Nyaralni jöttem, jól érezni jöttem magam , nehogy már megmond nekem mikor mit csináljak! ~ hadarom dühösen de ő rám se néz, milyen bunkó!

- Liem ! Igaza van Laranak ! Megkértelek légy kedves vele , nem egyszer megkértünk, nekünk fontos Harry és Olívia barátsága! Sokkal többet tűrt neked a lányuk mint kellett volna ! ~ áll a védelmemre Amelia , jól esett és igaza van .

- Lara..kérj bocsánatot Liemtol.. és elmehetsz de legkésőbb este 8-ra érj a szállodához! ~ válaszol anya nekem , miaz hogy én kérjek bocsánatot?

- Miért én kérjek? De mindegy is ! Bocs Liem hogy rád szólok ,hogy ne foglalkozz velem ! És ha megbocsátotok el ment az étvágyam!~ nézek rá a többiekre.

Ethan elkezd nevetni majd miután anyáék bólintanak kifelé sétálok, a bátyám utánam szól ,hogy várjam meg .

- Mi az ? ~ kérdem tőle.

- Semmi ~ nevet - Sose láttalak még ilyenek csak tegnap este , azért állítottalak meg mert ha tovább ülök akkor nekem is részem lenne a kínos csöndben amit én baromira nem bírok ~ ismeri be amitől nevetnem kellett.

Látom ahogy Liem forgatja a szemét amikor Leo felszolgálja a kávékat és elköszön tőlük. Kimentem Ethannal míg vártam Leot és elkezdtünk beszélgetni. Tíz perc múlva megjelent, elköszöntem a testvéremtől és már mentünk is

 Tíz perc múlva megjelent, elköszöntem a testvéremtől és már mentünk is

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Egymásba Szeretve 1.Where stories live. Discover now