Lara.
Az étterem nagyon szép volt , leültünk egy asztalhoz és vártuk a pincért.
- Ki éhes? ~ kérdezi tőlünk apa
- Szerintem mindenki Harry drágám ~ válaszol neki anya kedvesen.
- Üdvözlöm önöket, mit hozhatok ? ~ kérdezi a pincér srác.
Most vettem észre mennyire néz engem. Elkezdtem kuncogni magamba.
- Talán jegyzetelned kéne nem Larát bámulni ~ szólal meg búnkon Liem.
- E..elnézést, szóval mit hozhatok ? ~ kérdezi ismét.
Mindenki elmondja mit szeretne majd mégegyszer rám néz elpirul és már megy is.
- Liem , lehetnél egy kicsit kedvesebb is az emberekkel , semmi nincs abban ha megnézik Larat, nagyon szép lány ~ szól rá az anyja szigorúan én meg csak mosolygok.
- Nem arról van szó hogy, szép e Vagy sem hanem hogy munkaidőben végezze el a feladatát mert nem azért fizetnek hogy nézze meg az összes jött ment kislányt aki ide téved ~ válaszol gorombán.
Nem tudtam hogy melyikre reagáljak hirtelen , egyáltalán hogy merészel így beszélni rólam?? Nem is ismer !
- Na de Liem ! Ezt mé..~ kezdi el Charlie de közbevágok gyorsan .
- Semmi baj , kezdem megszokni a viselkedését és őszintén szólva hidegen hagy amit mond ~ megpróbálok gúnyosan mosolyogni hát ha rosszul esik neki amit mondok.
A következő pillanatban már vissza is jött a pincér két társával és felszolgálták amiket kértünk.
- Jó étvágyat kívánunk ~ mondja kedvesen rám pillant ismét és tovább megy.
Hamar végeztünk és nem sok kedvem volt tovább ülni így arra gondoltam hogy otthagyom őket.
- Nem bánnátok ha kicsit sétálnék a parton ? Nyugodtan beszélgessétek majd találkozunk a szálláson. ~ próbálkozok finoman.
- Persze szivem menj csak, de menjenek veled a fiúk is ha nem baj se neked se nekik , nem szeretnénk ha valami bajod esne Lara ~ néz rám féltőn anya.
Na márcsak ez hianyzott.. Ethan felállt az asztaltól és csatlakozott hozzám, láttam rajta hogy ő is szabadulni akart.
- Liem ! Nincs kedved csatlakozni hozzájuk? ~ kérdi tőle Amelia.
- Nemsok kedvem van de oke. ~ adja meg magát.
Annyira jó lett volna ha marad. Ahogy ki sétáltunk Ethan egyből vigyorogni kezdett.
- Miért nem találtad ki hamarabb Lara? ~ még mindig vigyorog. Jó kérdése van , sokkal hamarabb is eszembe juthatott volna.
- Talán ugyanazért amiért te sem ~ vonom meg a vállam.
Ahogy a parthoz érünk le vettem a szandálom és mezítláb élveztem homokos partot. Feszültnek éreztem a levegőt Liem miatt , próbáltam jelezni a bátyámnak hogy valahogy kezdjen el vele beszélgetni. Szerencsére vette a lapot és egyből megszólította.
- Hé Liem, neked amúgy van barátnőd? ~ kérdi tőle, jézusom mi ez a kérdés.
Liem felénk néz és az arcunkat fürkészi.
- Nem most nincs , három hete lassan.~ fordul el tőlünk, mintha nem akarná hogy lássuk az arcát.
- Na és nektek? ~ kérdi vissza gúnyosan.
- Nekem is most lett vége, Laranak meg nincs ~ röhög Ethan.
Na szép, azt hittem megviseli Catrinnal való szakítása.
- Amúgy tudja valaki merre kell mennünk? ~ komolyodik el a bátyám.
Igaz telefon nélkül vagyunk , idegen helyen. Bele se gondoltam hogy találok haza egyedül. Megrázom a fejem hogy tudja én tutira nem vágom .
- Nyugi , pár perc séta és ott vagyunk ~ válaszol nevetve Liem.
Az út hátralévő részén arról beszélgettünk hogy szabaduljunk meg a közös programoktól. Mikor a bejárat elé értünk halljuk anyát ahogy szól nekünk várjuk meg őket is , ezek szerint nem maradtak sokáig. Recepciónál megálltunk a telefonokért és mentünk is fel.
- Figyelj.. Remélem nem fogsz megint a szobámba jönni, eléggé kínos .. ~ próbálom kedvesen de mégis határozottan a tudtára adni.
- Majd kiderül ~ kacsint rám és be megy a szobájába.
Na ez aztán a válasz. Remélem tényleg nem fog bejönni, fáradt vagyok és aludnék..
YOU ARE READING
Egymásba Szeretve 1.
RomanceAkik nem hallottak a Liem névről azok nézzenek utána és csak utána kezdjék el olvasni ,akinek fáj azt látni, hogy Liemet írtam és nem Liamot az inkább bele se kezdjen , köszönöm! 😊 Lara és a családja két hétre nyaralni mennek Barcelonába. Vakáció...