"Sen... Sen bunu nasıl yaptın?"
"Çünkü o Mediocris perisi Meredith."
Arkadan gelen ses ile hepimiz oraya dönmüştük. Barış gelmişti. Yanına sarı saçlı güzel bir kadınla. Bir kahin ile. Merlin ile.
"Ne demek bu Barış?"
"Şu demek. Ben Merlin'i bulduğumda bana rüyada kehanetin tamamını söyleyemediğinden bahsetti."
"Eeee neymiş devamı. Gerginlik yaratmasana."
"Alfa gerçek aşkını bulduğunda, aşkı da onun gibi olur. Alfa aşkına bağlıysa, aşkı Meredith olur. Alfa kendini öldürürse her şey aşkının olur. Alfa aşkını öldürürse her şey onunla birlikte yok olur. Ama kehanetin gerçekleşmesi için aşkı ve Alfanın ayrılmaması gerekir. "
"Dua edelimde son yarısı mecaz olsun."
"Mecaz olduğunu hiç sanmıyorum Oğuz."
Merlin konuştuğunda herkes ona bakmıştı.
"Şöyle ki Barış'ın gerçek aşkı Afra. Afra Barış gibi, kurt oldu ama aynı zamanda bir Alfa. Barış Afra'ya bağlı ve Afra Meredith oldu. Eğer Barış kendini öldürürse bütün dünya Afra'ya ait olur. Eğer Barış Afra'yı öldürürse yeryüzündeki her şey yok olur. Aynısının Afra içinde geçerli olduğunu düşünüyorum. Sanırım Alfa'nın yanlış aşkları ile ilgili bir kısım vardı ama o kısmı bilmiyorum. Daha doğrusu Alfanın yanlış aşklarına bir şey oluyordu ama bir türlü hatırlamıyorum."
"Sanırım ben biliyorum."
Duygu toz taneleri şeklinde havaya uçan ve yarısı kaybolan kolunu gösterirken söylemişti bunu. Yani Duygu Barış'ın eski sevgilisiydi. Bir kaç dakika sonra Duygu tamamen kaybolmuştu. O sırada aklıma bir şey geldi ve gelmesi ile yine şimşekler çaktı. Herkes bir anda bana bakmıştı.
"Aklıma bir şey geldi."
"Evet fark ettik."
"Doğaüstü şeyler bize normal. Duygu'nun kehanet yüzünden yok olduğunu biliyoruz. Ya normal insanlar. Onlar da bu şekilde uçtular mı? Hiç mantıklı değil. O zaman insanlar arkadaşlarını, kardeşlerini veya yolda yok olan birilerini görünce korkup paniğe kapılacaklar. Nasıl açıklayacağız?"
"Açıklamak zorunda kalmayacağız. Çünkü onlar bu şekilde yok olmayacaklar."
Kütüphane tarafından gelmişti bu ses. Arkamı döndüğümde yaşça biraz daha büyük biri ile karşılaşmıştım. Bu Derman olmalıydı. Ediz'in amcası.
"Nasıl ölecekler o zaman?"
"Normal şekillerde. Bıçaklanma, silahla vurulma, trafik kazası ya da başka şekilde."
"Yani bütün o kızların tek suçu Barış ile birlikte olmak mı? Bu yüzden mi öldüler?"
"Evet Afra, maalesef."
Barış'a döndüm.
"Barış kaç tane eski sevgilin var?"
"Emin değilim. Çok yoktur ya."
"Eminim çok yoktur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savcının Kızı
FantasyBir savcı, onun yüzünden cezaevine giren bir kurtadam. Çıkınca Savcı'nın Kızı'ndan intikam almak ister ve oğlunu bu işe karıştırır ve onların kütüphanede bir ''şiir'' sayesinde tanışmasını sağlar.Fakat hiç beklemediği şeyler olur. Savcı'nın Kızı ayn...