"Bu güzel değil, çok pembe. Ya Barış cinsiyeti öğrenmeden yapmak istemiyorum odayı. Ama aynı zamanda şu iki hafta muhabbetini de biliyorsun yani."
"Yani Afra sen nasıl istiyorsan öyle olsun ben anlamam."
"İyi peki, bence beyaz ya da krem yaptıralım. Hem sade ve şık olur. Zaten beşiğini uzun süre kullanamayacak."
Yanımıza gelen çalışan ile konuşmaya ara vermek zorunda kaldık.
"Barış Bey hoş geldiniz beklettik kusura bakmayın, hanımefendi siz de hoş geldiniz. Aradığınız bir mobilya var mı ben yardımcı olayım."
"Evet var, bebek odası."
Adam bir anda şaşırmıştı. Ama bozuntuya vermemişti.
"Peki buyrun ben size modellerimizi göstereyim."
Uzun bir süre mağazadaki örnek modellere bakmıştım ama hiçbiri içime sinmemişti.
"Bu modelimizi beğenebileceğinizi düşündüm."
Gerçekten çok güzeldi.
Mağazada ki bir çok modelden çık ve modern duruyordu. Krem ve kahve tonlarındaydı ama ağır durmuyordu.
"Ne dersin hayatım güzel mi?"
"Sen bana ne dedin?"
"Hayatım dedim niye sordun?"
"Hiç, şey güzelmiş evet. Ben beğendim bence alalım."
"Bence de bu oda çok güzel, biz bunu alıyoruz."
"Tabi efendim, getireceğimiz gün ve saat ne olacak?"
"Yarın sabah getirebilir misiniz?"
"Yarın sabah başka bir teslimatımız varmış öğlene doğru olsa size uyar mı?"
"Olur hatta daha iyi olur."
"Tamam efendim iyi günler."
Mağazadan çıkmıştık öylece. Nasıl yani?
"Barış, hiçbir şey ödemedik."
"..."
"Hayır ya, orası da mı senin?"
"Yani..."
"Bu yüzsüzlük artık yani."
"Ne yaptım ya yine?"
Oradan çıktıktan sonra kıyafet almaya gitmiştik, cinsiyeti hala belli olmadığı için kıyafetleri de rengarenk almıştık. Zaten çabuk büyüyeceği için de uzun süre giyemeyecekti. Barış elinde poşetler ile arabaya doğru giderken ben taşıyayım diye ısrar ediyordum ama asla kabul etmiyordu. Bagaja az kala bir kaç poşeti düşürmüştü.
"Al işte belliydi böyle olacağı. Ah Barış ah."
"Ya tamam sen eğilme ben alırım."
"Barış iyi misin sen? Sadece hamileyim Barış sakin ol."
Nihayet arabaya binip eve doğru yola çıkmıştık. Cenkleri bu akşam davet etmiştim ama Cenk'in Ece ile başının belada olduğu kesindi.
.
''Ece, gel dedim buraya.''
''Saçmalama Cenk, şu evin büyüklüğüne bak. Eminim senin bile bilmediğin odalar vardır. Hadi gel bakalım.''
''Ece ne diyorsun ya? Koşmasana ben vampir değilim.''
''Cenk çok sıkıcısın ayrıca burası Samet'in evinden kat kat büyük. Gezelim gel.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savcının Kızı
FantasíaBir savcı, onun yüzünden cezaevine giren bir kurtadam. Çıkınca Savcı'nın Kızı'ndan intikam almak ister ve oğlunu bu işe karıştırır ve onların kütüphanede bir ''şiir'' sayesinde tanışmasını sağlar.Fakat hiç beklemediği şeyler olur. Savcı'nın Kızı ayn...