Epilógus

569 19 4
                                    

                                                                               5 évvel később

Viki szemszöge 

A mai napig elgondolkodom azon ,hogy hogyan is alakult az életem .Talán alakulhatott volna másképp is ,de lehet ,hogy az unalmasabb lett volna . A maffiába bekerülni szerencse kell . Nekem egy pillanat volt .Bánom-e ? Nem . Sőt ,örülök , mert egy csodás társaság részesévé váltam . One Direction ?Nem bánom ,hogy elmentünk Louis bulijára  anno  és hogy megismertük őket.Aztán csak úgy sodródtunk velük, a barátjukká váltunk , én a frontember felesége lettem,akinek gyereket szültem és még sorolhatnám,de nem bánok velük kapcsolatban semmit sem . Harry Styles ? Hát , lehet ha anno nem bocsájtok meg annyiszor neki ,akkor nem itt tartanánk ,de az emberek változnak és ő is képes volt miattam . A drog,pia és nők helyett most együtt neveljük az 5 éves kislányunkat , Mayát . Jobb életet nem is kívánhattam volna . 

Harry szemszöge 

Emlékszem ,hogy nem nagyon volt kedvem elmenni Louis bulijára anno ,amikor megismertem Vikit .Úgy voltam vele ,hogy na jó megyek ,de majd lelépek egy egyéjszakással és heló , csak hát nem így sült el . Szó szerint jött ez a lány és bumm .A külsejével , a személyiségével és a pillantásával azonnal levett a lábaimról ,viszont azt nem gondoltam ,hogy így alakulnak majd köztünk a dolgok ,de egyáltalán nem bánom. 
Akárhányszor rá nézek Vikire ,mindig elmosolyodom , mert rohadt szerencsésnek érzem magam . Annyi mindenen keresztül mentünk , volt , hogy majdnem elveszítettem ,mégis itt van mellettem egy kis hercegnővel az oldalán .Boldog vagyok-e ? Igen! Van egy szerető családom és ott vannak a barátaim is . Ami a maffiát illeti az tovább megy és ha majd lesz egy kisfiúnk ,akkor majd ő örökli az egészet .

Hétfő 
-Apaaa !-kiáltott fel Maya ,amikor Harry belépett az ajtón . 
-Hercegnő!-guggolt le tárt karokkal vigyorogva  a kislány elé és szorosan magához vonta . Épp a vacsorát készítettem ,de erre a  meghitt pillanatra muszáj volt megállnom . Mindig melegség árasztott el ,ahogy Maya nagy szeretettel várta haza az apját a munkából .Persze nem mondtuk még el neki ,hogy mivel is foglalkozunk ,de majd talán idővel.
Felkapva az ölébe az apróságot , oda jött hozzám ,majd egy csókkal köszöntött .
-Szia kicsim .-mondta mosolyogva ,amikor elválltunk egymástól .
-Sziaa. Na milyen volt a meló ?-kérdeztem ,miközben nekiláttam az asztal megterítéséhez .
-Húzós ,mint mindig .
Vacsora után aztán együtt elaltattuk Mayát ,majd egy üveg pezsgő társaságában bevonultunk a szobánkba . 
-Mit is ünneplünk ? -kérdeztem értetlenül mosolyogva ,mert azért ritka ,hogy pezsgőt bontunk . 
-Minket .-kacsintott vigyorogva Harry ,miközben megtöltötte félig a poharakat . Elvéve tőle megszólaltam . 
-Ránk!
-Ránk!-mondta ő is,majd koccintottunk és egy húzásra kiürítettük a pohár tartalmát . Jött is a következő kör . 
Hozzá bújva beszélgettünk ,amikor feldobott egy újabb kérdést  . 
-Bánod ,hogy így alakult az életed ? -nézett rám .
-Egyáltalán .-mosolyodtam el,mire ő is elvigyorodott ,majd hosszasan megcsókolt ,amit szokás szerint viszonoztam . Innentől viszont már nem bírtunk leállni . Épp csak annyira  szakadt el tőlem,hogy a szemembe tudjon  nézni.
-Készen áll Mrs.Styles ?-kérdezte , én meg tudtam ,hogy mit akar . Eldöntöttük ,hogy jöhet a következő gyerek .
-Készen Mr.Styles ! -egyeztem bele ,mire újból lecsapott rám és innen már tudjátok :)) . 

                                                         Vége


Sziasztok! 🤗❤️ Lassan , de befejeztem az első kis történetem. Köszönöm azoknak,akik velem tartottak és szavaztak is . Építő kritikákat még mindig elfogadok ,hogy majd a következőnél jobban odafigyeljek. 😊
Xoxo , Vadmacska2500

                                                 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 05, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Where stories live. Discover now