Péntek
Pontosan egy hét telt el azóta ,hogy Harry megkérte a kezem . Többször is elgondolkodtam,hogy helyesen cselekedtem-e ,hogy igent mondtam ,de azt hiszem jó döntés volt.Mindenki örült és gratulált ,sőt a szülők már belemerültek az esküvő szervezésbe is ,de lecsillapítottuk őket,hogy az még várhat,így viszonylag lenyugodtak .Vagyis reméljük . Azokat a kérdéseket is elhárítottuk,hogy nem-e azért kérte meg Harry a kezem,mert terhes vagyok ,de a válasz "nem azért" volt . Így hát ment az élet tovább,és mi sem akartunk semmit sem elsietni továbbra sem .
Ma reggel kicsit kómásan keltünk,óriási fejfájással ,mivel végre kicsit a tegnap este buliztunk .Nagyon rég nem voltunk és hát kicsit ránk is fért,persze a szilveszter még hátra volt. Épp Harry-vel kézen fogva sétáltunk le a nappaliba ,ahol épp a társaságunk nyöszörgött.Lehet annyi pia nem kellett volna.
-Reggelt.-köszöntünk a társaságnak ,akik csak inteni voltak képesek . Persze azonnal megcéloztuk a kávégépet .Épp töltöttem magunknak kávét ,amikor Liam mellém lépett.
-Légyszi tölts nekem is még egyet .-kérlelt a bögréjét felém nyújtva ,mire Jess rászólt .
-Édes , már a 3-at iszod .-mondta ,mi meg Harry-vel furán barátunkra néztünk .
-3. kávédat iszod és még most sem pattantál helyre ?-méregettük furán ,mire megrázta a fejét ,majd végül megsajnálva őt ,töltöttem még egy bögrével. Szegény Liam,kicsit sokat ivott és úgy látszik az egy bögre kávé nem sokat segített neki .
-Ne hagyjatok többet inni.-jött be sápadt arccal Louis a nappaliban .Gondolom kiadta magából a tegnapi bevételt .
-Szerintem többet ne is menjünk buliba .-javasolta szintén Niall .Mindenki helyeslően bólintott .Épp lazultunk a nappaliban és próbáltuk túlélni a napot ,amikor Des lépett be a házba .
-Sziasztok gyerekek .Úristen ,hogy néztek ki ?-köszönt előbb vidáman,majd lesápadt a látványunktól .
-Des bá' .Jó látni magát.-került a főnökünk háta mögé Zayn ,aki gondolom nem volt még kijózanodva ,mivel kicsit szakadozva csevegett Des-el .Mi persze jót nevettünk.Végül Des megszólalt .
-Jól van .Holnapra beugrott egy kisebb meló ,de szerintem ma ne gyertek be megbeszélésre .-javasolta ,mire mi hálásan néztünk rá .
-De holnap szükségem van rátok.Szállítmány érkezik .-fordult vissza az ajtóban ,majd elköszönve tőlünk ,elhúzott .
A nap hátralévő részében pihentünk és próbáltuk túlélni a napot ,ami viszonylag sikerült .
Este végül már tudtunk enni ,aztán pedig vacsi után kiütöttük magunkat ,mivel reggel meló .
Szombat
Reggel már jóval kipihentebben keltünk ,mint a tegnap.Gyorsan összeszedtük magunkat ,reggeliztünk és már 8-kor a cégnél parkoltunk. Utunk a nagyterembe vezetett,ahol Des már várt .
-Áá jó reggelt.Jó látni titeket ilyen józanon .-köszöntött ,majd a megjegyzésénél épp Zayn-re nézett ,mi meg nevetve biccentettünk ,persze Zayn -nek elmeséltük,hogy részegen hogy is cseverészett a főnökkel . Persze nevetés lett belőle ismét.
Végül Des elmondta ,hogy ma árut kell átvennünk ,persze nélküle ,mert ő szállítani megy az embereivel .
-Ki szállít ?-érdeklődött Harry .
-Madison .-mondta ,mire mi bólintottunk az ismerős név hallatán . Na igen .Az a Mad ,akinek behúztam egyet régebb.
-Mikor jön ?-kérdezte Perrie .
-11-re a raktárnál lesz .Még csak fél 9 ,szóval addig itt is elüthetitek az időt .-tanácsolta a főnök ,mire bólintottunk ,azután pedig az ebédlő fele vettük az irányt . Persze egyet csocsóztunk meg ilyenek ,majd fél 11-kor elindultunk a raktárhoz . Viszonylag gyorsan odaértünk ,bemenve a raktárba pedig vártunk,hogy Madison megérkezzen a embereivel.
-Viki ,aztán nem felpofozni megint.-vigyorodott el Eleanor ,mire mind felnevettünk .
-Ugyan , ha nem szól valami olyat ,akkor nem bántom ,ígérem .-tettem fel védekezően a kezeim ,mire Harry magához húzott és a fülembe suttogott.
-Az én csajom .-suttogta,mire elvigyorodtam ,mire megpuszilta a homlokom és megfogta a kezem ,amelyiken épp a gyűrű is volt .
-Gerlepár .Madison megjött .-szólt oda hozzánk Niall.
Ekkor már mi is láttuk a kis furgont , meg a 2 terepjárót . A furgon beállt a raktárban ,az autókban lévő 6 személy meg szintén bejött a helyiségbe .
-Üdv barátaim.-köszöntött Mad kedvesen ,majd intett az embereinek,hogy pakoljanak ki.
-Madison .-biccentett felé Harry ,miközben elengedte a kezem ,hogy kezet fogjon vele.
-Á nocsak.Még meg van a barátnőd ?-méregetett furcsán a vörös ,mire megakadt a szeme az ujjamon lévő gyűrűn .
-Mrs.Styles ?-nézett rám kérdőn ,mire állva tekintetét ,magabiztosan bólintottam,majd folytatta .
-Nem semmi Harry .Jobban lekomolyodtál mint vártam.Aggasztó.-drámázott Mad a barátom felé fordulva,aki vigyorogva megvonta a vállát .
A kis csevegés közben Mad emberei végeztek a pakolással , mi meg megkaptuk a pénzt , ők pedig épp indulni készültek ,amikor Mad még visszaszólt ,mielőtt beült volna a furgonba .
-Amúgy gratulálok .-mosolyodott el ,mire mi csak biccentettünk,majd elköszönve tőlük , félre álltunk ,hogy kitudjanak állni a raktárból ,végül pedig elhúztak .
-Na ez simán ment .-fújta ki a levegőt Jess ,mire mi egyetértően bólintottunk .
Ezután visszamentünk a céghez ,ahol átadtuk Des-nek a pénzt,majd utunk a közös házhoz vezetett .
Épp a kanapén ültünk ,amikor Louis megszólalt .
-Gyerekek nektek nem tűnt fel,hogy holnap szilveszter ? -kérdezte.
-De igen .-válaszoltuk egyszerre .
-Együtt töltjük nem ?-nézett körbe Niall .
-Még szép .-mondta Harry mosolyogva ,mire a többiek éljenzésbe törtek ki .
Ezután gyorsan megbeszéltük ,hogy mit kéne venni,majd a csajokkal mentünk és bevásároltunk,amíg a fiúk zenéltek vagy épp elfoglalták magukat valamivel.
A csajokkal vettünk harapnivalót meg piát ,a fiúk meg már elintézték a tűzijátékot,így amikor végeztünk a vásárlással , visszamentünk a házhoz . Egyet ettünk ,majd a nap hátralévő részében lustálkodtunk és megnéztünk pár karácsonyos filmet .
Hamar este lett ,így összedobtunk valami vacsit és utána mindenki ment kidőlni .
El sem hiszem,hogy holnap szilveszter .Már ez a második ,hogy ugyanazokkal a személyekkel lépek át az újévbe és ezt semmi pénzért nem cserélném el senkivel sem .Örülök azért,hogy minden így alakult.Bár nem tudom,hogy mit hoz majd az újév ,de nem is nagyon érdekel.Jöjjön aminek jönnie kell ,hisz bármi van ,együtt megoldunk mindent. Ezért vannak a barátok nem ?
YOU ARE READING
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
Teen FictionSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥