Szerda
11 körül ébredt a kis társaságunk .Mindenki felöltözve kávézott a nappaliba , mire mi is levánszorogtunk Harry-vel és csatlakoztunk hozzájuk .
-Ma be szeretnélek mutatni anyunak .-szólalt meg mellettem Harry , mire kíváncsian ránéztem .
-Tényleg ?-csillantak fel a szemeim . Szerettem volna megismerni végre .
-Tényleg.Alig várja , hogy lásson .-mondta mosolyogva.
Ezután ebédeltünk , majd kicsit még beszélgettünk ,elköszöntünk a többektől, aztán Harry-vel elindultunk a házukhoz , ahol laknak .
-Szerinted fogok neki tetszeni ?-kérdeztem kissé feszülten , amikor már az autóban ültünk.
-Ugyan Viki .Alig várja , hogy lásson.-mondta Harry mosolyogva , miközben leparkolt a házuk elé .Utoljára akkor jártam itt , amikor Harry-t megismertem a bulin és másnap itt ébredtem .A szülei pont nem voltak aznap itthon .
Kiszállva az autóból , beléptünk a házba .
-Megjöttünk .-kiáltott fel az emeletre , mire egy vállig érő , barna hajú nő sétált le onnan.
-Ááá na végre .Sziaa Viki.-köszöntött mosolyogva . Nagyon aranyosnak tűnt .
-Jó napot .-mondtam , majd viszonoztam az ölelését .
-Ugyan ! Tegeződjünk . Anne vagyok .-mondta kedvesen , majd betessékelt a nappaliban , ahol Des volt,akit persze ismertem .
-Szervusz Viki.-kacsintott vigyorogva .
-Jó napot főnök .-mondtam egy mosoly kíséretében , majd Harry-vel leültünk a kanapéra . Anne is csatlakozott hozzánk egy tál sütivel.
-Egyetek csak gyerekek.- mutatott a sütik fele , mire Harry-vel reflex szerűen nyúltunk épp egy csokis süti fele . Erre Anne felnevetett.
-Szóval .-kezdte .-Te vagy az a lány , aki miatt a fiam teljesen megőrül ?-kérdezte mosolyogva , mire Harry szúrós pillantással nézett rá.
-Anyaa! Erre muszáj volt felnevetnem .
-Igen én lennék .-mondtam kissé pirultan .
-Alig vártam , hogy megismerjelek . Gyönyörű lány vagy és aranyos .Remélem Harry nem hibázik , mert ilyen értékes lányt nehéz találni . -mondta miközben a fiára nézett .
-És még milyen munka erő .-szólt bele Des is a beszélgetésbe .Erre muszáj volt elmosolyodnom .
Ezután beszélgettünk még egy kicsit . Közben nagyon megszerettem Anne-t , és reméltem , hogy még találkozhatok vele . Lassan ott volt az idő , hogy mennem kellett .Elköszöntem a szülőktől , majd Harry haza dobott . Elköszönve tőle , beléptem a házba , ahol anyuékkal tévéztem egy darabig . Épp vacsizni készültünk , amikor anyu megszólalt.
-Kicsim ? Ellépnél a boltba kenyérért ?
-Igen persze .-mondtam , majd ahogy voltam (Fekete farmer meg egy szürke blúz ) ,gyorsan magamra kaptam egy szettert és a cipőm , vettem el pénzt és kiléptem a házból .
9 óra volt .Az úton nem járt senki .10 perc alatt odaértem a bolthoz és vásároltam . Haza fele jövet , hallottam , ahogyan egy autó közeledik felém .Azt hittem elmegy mellettem , de helyette lelassított .Én csak mentem tovább , mire az illető kiszállt az autóból és utánam lépve , valamit az orromhoz nyomott. Ekkor a kenyér kiesett a kezemből , meglepettségemre pedig reagálni sem tudtam , pár perc múlva pedig minden elsötétült .
Nem tudom mennyi idő telhetett el , mire óvatosan kinyitottam a szemeim . Egy üres szobában ébredtem , egy székhez kötözve .Mi folyik itt? Elraboltak? Azonnal kétségbeestem és szabadulni próbáltam , bár ez nem sikerült .Hangokat hallottam ,mire nyílt az ajtó. Ki lépett be rajta ? Na ki ? Hát Morgen , aki bájosan próbált csevegni velem az áruátvételkor . Ki más ?Először nem hittem a szememnek .Hol vagyok és miért rabolt el ?
-Á ,szervusz Viki.-köszöntött bájosan .
-Mit akar tőlem ?-kérdeztem mindenféle köszönés nélkül .
-Van apádnál valami , ami nekem nagyon fontos .-kezdett bele a beszélgetésbe .
-Mégis micsoda ?-döbbentem le .
-Egy értékes dolog , amit régen a kedves Des barátjával koboztak el tőlem , csak hogy több pénzhez jussanak .
-Mégis miről beszél maga ?-kérdeztem kissé idegesen , mert gőzöm se volt,hogy miről beszél .
-Nyugi kislány .-csitított , majd folytatta. -Régebb , amikor még az apád is maffia tag volt , nagyon jó kapcsolatot ápoltam vele és Des-el . Ugyan úgy szállítottam nekik meg minden .Ám egy nap elvettek tőlem valamit . Egy kulcsot , ami egy széfet nyit , benne sok gyémánttal . Pont aznap kaptam kézbe én is a kulcsot , de már nem volt időm a széfhez menni , mert nekik kellett szállítanom , így otthon elrejtettem azt . Ám a szállításkor csak Des volt ott ,miközben az apád bejutott a házamba és ellopta a kulcsot . Akkoriban szegények voltak a szüleid és gondolták , hogy majd meggazdagodnak , miközben elosszák Des-el is a gyémántokat , amiből később pénzre tehetnek szert . Amikor megtudtam , hogy ellopták , bosszút akartam állni .De vártam a megfelelő pillanatra . Des fia ,Harry volt az örökös csak kicsi volt még . Ám gondoltam ha felnő , akkor majd rajta törlesztem valahogy az apja és a barátja rossz cselekedetét . Ám a fülembe jutott az a hír , hogy apádnak gyereke lesz , márpedig egy lány , aki szintén örökös , mivel Des-el így egyeztek ki . Tudod te is a sztorit , nem kell meséljem . Így gondoltam te leszel a célpont , mivel túl gyenge és törékeny vagy .Direkt miattad szállítottam aznap , persze úgy tettem , mintha nem tudnám , hogy a kulcs nincs meg,persze vissza akartam kapni . Nyomozni kezdtem utánad és hopp , itt is vagy .-csapta össze a tenyerét , mivel befejezte a mesélést .
Köpni nyelni nem tudtam .Harry tudja ezt egyáltalán ? És apa miért nem szólt erről ?Mi az , hogy ellopta más tulajdonát ? Értem én , hogy nagyon kellett , de akkor is .Kikeltem magamból , de nagyon .
-Hazudik.-köptem oda neki .
-Ugyan kislány , ha hazudnék , nem lennél itt . Egy részt igaza volt .
-És mégis mit akar tenni ?
-Te leszel a csali .-gondolkodott el .
Nem akartam , hogy a szüleimnek baja essen , sem Harry-nek vagy a családjának , vagy akár a barátaimnak .
-Engedjen el és megszerzem a kulcsot .-pattant ki az ötlet a fejemből .
- Áá Viktória , én ennél okosabb vagyok . Ha fontos vagy nekik , úgy is érted jönnek.Nem mellesleg addig eljátszadozunk itt kettecsként .-mondta , mire odajött hozzám és közelhajolt az arcomhoz .
-Biztos jó lehetsz az ágyba , hisz máskülönben nem lennél Harry Styles barátnője.-mondta vigyorogva.Nem kellett több .Szembeköptem vele , mire kaptam egy nagy pofont .
-Rossz húzás kislány . Ajánlom , hogy amíg itt vagy , ne húzd ki a gyufát , mert nagyon megjárod .-tartotta fel mutatóujját fenyegetően , majd kiviharzott a helyiségből , bezárva maga után az ajtót . Egyből rám tört a zokogás . Egyrészt mert féltem , másrészt meg nem akartam , hogy miattam bárki is bajba kerüljön . De fájt , hogy a szüleim titokba tartottak ilyen dolgokat .Gondolhatták volna , hogy egyszer rám találnak és elrabolnak .Vagy lehet nem is számítottak rá . Éreztem , ahogy az orromból is folyni kezd a vér az ütés által . Remegni kezdtem , mire újabb hangokat hallottam .
-Szia szépségem .-jött be az ajtón egy magas , kigyúrt , szőke hajú , barna szemű srác.
-Ettől most szépen elalszol.-mondta ,miközben felém jött és a karomba szúrta a kezében lévő injekciós tű tartalmát . Nem kellett több , újra elsötétült minden .
YOU ARE READING
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
Teen FictionSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥