57 fejezet

314 7 0
                                    


Hétfő
Új év, új nap ,új lehetőségek ...csak a szokásos . 
Hát ,hogy is mondjam ...a mai nap egyesek számára átlagos volt ,mivel még nem melóztunk ,másoknak meg kicsi veszekedéssel indult . Reggel Harry-vel arra keltünk,hogy valakik kiabálnak .A hangok alapján megállapítottuk ,hogy a szomszéd szobában Zayn és Perrie veszekszik ,amihez az utóbbi időben hozzászoktunk.
-Biztos Zayn nem teljesített jól az éjszaka .-vigyorodott el pimaszul Harry. 
-Bolond .-forgattam meg nevetve a szemeim . Ezután álmosan felültünk az ágyon és elnyomva egy egy ásítást megnéztük hány óra . A telefonom 1 órát mutatott,szóval a tegnap esti buli elég jól sikerült ,mivel átaludtuk a reggelit meg az ebédet is . Épp összekaptuk gyorsan magunkat ,mire hallottuk ,hogy Zayn-ék szobaajtaja hangosan csattan .Na erre már mi is kilestünk.Mi lehet a gond ? 
Amikor kilestünk ,rövid pillantásra elkaptuk Perrie-t ,aki leszáguldott az emeletről ,majd ki a bejárati ajtón . Ekkor Zayn is utána ment ,de már késő volt. Lemenve a nappaliba ,már mindenki ott volt ,kivéve Perrie-t . Zayn-től kérdeztük ,hogy mi a baj ,de ő csak annyit mondott ,hogy összekaptak . Értem én ,de sosem volt az a vége ,hogy Perrie elrohan .Valami komolyabb volt . 
A nap hátralévő részében kipihentük a tegnap estét ,aztán már a vacsoránál Perrie is előkerült . Vacsi után persze Zayn-el eltűntek az emeleten ,gondolom beszélgetni ,mi meg addig lent maradtunk és mindenki a telefonjával babrált .Persze eközben Harry engem párnának használt ,mivel én a kanapén elnyúltam, ő meg konkrétan rám feküdt .
Egy fél óra elteltével ,vagyis pontban fél 9-kor ,Perrie egy bőrönddel jött le az emeletről,nyomában Zayn-el ,mi meg egyenként kaptuk rájuk a tekintetünk . 
-Mi folyik itt ?-nézett a párra Louis értetlenül.
-Zayn majd elmeséli . Én viszont most megyek .Vigyázzatok magatokra .Majd beszélünk.-mondta Perrie ,majd szerre elköszönt tőlünk,mi meg persze most sem értettük,hogy mi folyik itt. Perrie elmenetele után kérdőre vontuk a barátunkat .
-Mi történt ?-kérdezte Eleanor elsőként. 
-Szakítottunk .Most már végleg.-jött a várva várt válasz,mire mi lesokkoltunk.
-Hogy micsoda ? És te csak úgy hagytad ,hogy elmenjen ?-kérdezte értetlenül Niall,mire Zayn folytatta .
-Tudom ,hogy ez most sokkolt titeket,de tudtátok ti is hogy mennyit veszekedtünk mostanában  és  hogy már nem volt igazi ez az egész .Jobbnak láttuk így .-fújta ki a levegőt Malik .Látszott rajta ,hogy igen is megviselte most ez az egész ,persze mi támogattuk ahogy csak tudtuk . 
Ezután mindenki nyugovóra tért ,de előtte írtunk a csajokkal Perrie-nek,hogy jó lenne holnap összefutni a kedvenc kávézónkban,mivel vele is szerettünk volna beszélni és biztos hogy jól esne neki is egy csajos beszélgetés . Ezután azonnal kiütöttem magam. 


Kedd 
Ma pontban 10-kor keltünk és szokás szerint kávéztunk a nappaliban ,kivéve Perrie-t , aki most már nincs itt és Zayn-t ,aki alig mozdul ki a szobából . Ebédnél sem jött le enni ,így a fiúk úgy döntöttek ,hogy kicsit felvidítják ,mi meg addig a csajokkal találkozunk Perrie-vel .
Gyorsan elkészültünk . Magamra kaptam egy fekete farmert és fehér kötött pulcsit , rá meg a kabátom és egy térdig érő  fekete csizmát . Elvettem a telefonom és a kocsikulcsom,majd elköszönve a fiúktól ,beültünk a jó kis öreg Mustangomba , majd  a kedvenc kávézónk fele vettük az irányt ,ahol Perrie már biztosan  várt. 20 perc alatt oda is értünk . 
Barátnőnk szintén hasonló módon letört volt mint Zayn ,így próbáltuk kicsit felvidítani . Elmondása szerint tényleg jobb volt ,hogy így döntöttek ,de nem szeretné velünk megszakítani a kapcsolatot ,így simán beszélhetünk vele ,viszont a maffiából is kilépett . 
A csajokkal délután 5-re értünk vissza a közös házhoz ,ahol a fiúkat a nappaliban találtuk ,akik épp borozgattak .Zayn látszólag jobban volt ,aminek persze mi is örültünk . Kávét töltve magunkhoz , leültünk a kis társasághoz . 
-Szia kicsim .-köszöntött Harry egy szájrapuszival . 
-Sziaa .-mosolyogva viszonoztam a köszönését ,majd hozzábújva belekortyoltam a bögrémbe . 
-Miben ügyködsz ennyire ?-kérdezte Eleanor a barátját,Louis-t ,aki nagyon is elvolt a telefonjával . 
-Csajt keresek Maliknak .-mondta ,mire az említett személy kínosan elnevette magát . 
-Hogy mit csinálsz ? -képedt el Jess ,mire Louis leintette . 
-Nem korai még ?-néztem rá Zayn-re ,aki válaszolt is .
-Nem tudom .-vont vállat ,mire némán bólintottam .
-Mit szólnál Gigi  Hadid-hoz ? -kérdezte Louis felnézve a telefonjából . 
-Hát te aztán hihetetlen vagy Tomlinson .-csapott Eleanor barátja fejére .
-Most miért ? Segíteni akarok .-tette fel a kezét védekezően .
-Hát nem is tudom .Nem akarom elsietni sem és még lehet korai lenne belefogni egy új kapcsolatba.Régen beszéltem már vele .-húzta el a száját Zayn .
-Próba szerencse .-kacsintott rá Liam . 
A "keressünk barátnőt Zayn-nek "program befejeztével a csajokkal összedobtunk valami vacsit ,majd evés után ki is ütöttük magunkat ,mivel közben Des is írt,hogy holnap be kellene menni a céghez megbeszélésre . 

♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Where stories live. Discover now