7 fejezet

987 24 0
                                    


Hétfő
Viki szemszöge :
Reggel 8-kor a telefonom csörgésére ébredtem . Jess hívott :
-Jó reggelt .-szólt bele vidáman . Azt se tudtam melyik világrészen vagyok , de udvariasan visszaköszöntem .
-Neked is . Muszáj ilyen korán hívni ?-kérdeztem nyöszörögve .
-Kell már fel, és menjünk edzeni .9-re ott vagyok nálatok . - mondta és ki is nyomta .
Na jó , Jess megőrült . Namindegy . Kikászálódtam az ágyból , elvégeztem a fürdőben a reggeli rutinom , majd a szekrényemből kikaptam egy farmer rövidnadrágot és egy toppot, amibe rögtön belebújtam , majd egy másik szürke rövidnadrágot egy szintén szürke sportmelltartóval és bedobtam a kis sporttáskába egy törölközővel . Hajamat lófarokba kötöttem , majd a telefonomat a kezembe véve lecuccoltam a konyhába . Táskámat ledobtam a fotelbe és csatlakoztam anyuékhoz a reggelihez .
-Jó reggelt kicsim .- szólt anyu kedvesen .
-Jó reggelt .-köszöntem vissza , majd mind a kettőnek adtam egy arcrapuszit .
Reggeli közben apu is megszólalt :
-Mióta ismered Harry-t? Kérdése meglepett .
-A hétvégén buliban voltunk és azóta . Miért?-kérdeztem kíváncsian .
-Csak kérdezem . Jobb ha távol maradsz tőle . Veszélyes fiú .- tanácsolta , ami kicsit meg lepett . Akartam szólni , hogy már tudok ezt azt de inkább hallgattam és tovább érdeklődtem .
-Te honnan is ismered ?
-Az egyik jóbarátom fia .
-És mi van ha jobban megszeretném ismerni ?
-Szó sem lehet róla Viki .Veszélyes , meg mondtam már .- szólt rám apu erélyesebben .
-Charlie , hagyd , fiatalok , ismerkedjenek .-szólt közbe anyu is . Apu erre csak bólintott . Tudtam nem fog tetszeni , hogy megismertem . A csókokat meg inkább nem is említem .
Kis idő múlva csöngettek . Jess volt , így hamar húztam a cipőm , felkaptam a táskám , elköszöntem anyuéktól és elindultunk az edző terem fele .
12-re otthon is voltam .Anyuék szintén otthon voltak , mivel ma szabadnapjuk volt a hétvége miatt . Hamar ebédeltünk , majd felmentem a szobámba , ahol zenét hallgattam , majd mentem letusolni . Vissza érve a szobámba egy szál törölközőben , nem várt vendég üldögélt az ágyamon . Azt hittem elájulok . Harry nem zavartatta magát , de ahogy beléptem a szobámba , rögtön felém kapta a tekintetét .
-Oo , sziaa.- mosolyodott el édesen .
-Harry ! Mi a jó istent csinálsz te itt? .- kérdeztem kicsit feldúltan . Elképzelésem se volt , hogy hogyan került ide.
-Hogy te mindig milyen harapós tudsz lenni .-nevette el magát , majd végig nézett rajtam . Igen , még mindig egy szál törölközőben álltam előtte , mire megnyalta az alsó ajkát .
-Khmm, segíthetek most átöltözni .-mondta pimasz mosollyal az arcán .
-Milyen segítőkész valaki .- mondtam némi gúnnyal a hangomban .-Hogy kerülsz ide ? - kérdeztem .
-Anyukád beengedett . Na de jó , ez hiányzott , hogy felengedjék a szobámba .
-És mit szeretnél ?-tettem fel az újabb kérdést .
-Elviszlek a közös házhoz .
-Hogy hová ?- döbbentem le . Nem tudtam semmi közös házról .
-Ahol bandázunk a fiúkkal ha épp nem a meló helyen vagyunk . Ma szabadnap van , ezért mondták a többiek hogy hívjalak el . Szóval öltözz fel , lent megvárlak .-mondta , majd kisétált az ajtón . Pár perc gondolkodás után észbe kaptam és öltözni kezdtem.
Fekete, enyhén szaggatott farmert húztam fel egy ejtett vállú szürke blúzzal , kis sminket raktam fel (alapozó , szempillaspirál) , a hajamat meg hagytam úgy göndören , ahogy megszáradt . Elvettem a telefonom és gyorsan lebaktattam a lépcsőn . Ahogy leértem az aljára , hangokra lettem figyelmes ezért megtorpantam és hallgatóztam . Apu épp beszélt Harry-vel.
-Nem szeretném ha belekevernéd .-mondta apu.
-Nem is állt szándékomba uram .De mi lesz ha belekeveredik és részese akar lenni ? - ez Harry volt.
-Olyan nem fog megtörténni fiam , mert nem hagyom .De ha mégis , akkor meg kell esküdnöd , hogy az életed árán is megvéded , ha már bele kerültél a képbe .
Na ezt a beszélgetést végképp nem értettem . Mikor előjöttem , elhallgattak és egészen másba kezdtek bele .
-Rendben , este 8-ra hozd haza .- szólt apu .
-Igen is uram .-bólított Harry , majd felhúzva a cipőm , kisétáltunk az ajtón . Beültünk az autójába és egy 15 perces kocsikázás után megérkeztünk egy baromi nagy házhoz .Közben gondolkoztam , hogy rá kérdezzek-e , hogy mi volt az a beszélgetés amit hallottam , de inkább nem feszegettem . Egyenlőre. Gondolkodásomból Harry zökkentett ki .
-Na , jössz ?- szállt ki az autóból , mire bólintottam és követtem a példáját . Belépve a házba mindenki ott volt a csapatból , sőt a lányok is . És Jess is .
-Megjöttünk .- szólt Harry , mire mindenki köszönt , majd Jess a nyakamba ugrott .
-Szia csajszi , vártunk .-mondta lelkesen .
-Nem szóltál , hogy itt leszel .-hecceltem mosolyogva .Gondoltam , hogy itt lesz , mivel Liam-el közel kerültek egymáshoz a buli óta . Ő csak legyintett , majd csatlakozott a nappaliban ülő Liam-hez .Pontosabban az ölébe ült , hogy Harry-vel mi is leférjünk a kanapéra .
-Olyan jó , hogy itt vagy Viki .-szólalt meg lelkesen Perrie, aki Zayn mellett ült összekulcsolt kézzel .
-Más választásom nem volt .- sóhajtottam fel , miközben Harry-re néztem aki leült mellém .
-Na szóval gyerekek , beszélgessünk .- csapta össze a tenyerét Louis .
-Elmondjuk neki ? - kérdezte Jess Louis-tól , aki bólintott . Mit kéne elmondani ?
- Szerintem ne .-szólalt meg mellettem Harry .
-Tudnia kell .-vágott közbe Niall , aki kiment a konyhába , majd pár doboz pizzával tért vissza . -Erre enni kell .-mondta mi meg felnevettünk . Aranyos amikor éhes .
-Miről kell tudnom ?-kérdeztem kíváncsian .
-Tudod , Viki , most épp egy maffia csapat köreiben ülsz .- kezdte Eleanor .
-Ööö azt tudom , hogy Harry kicsoda , és azt is , hogy ti többiek hozzá tartoztok .- mondtam , majd Liam-ék felé néztem .
-De mi is bele tartozunk . Mármint én , Perrie , Jess és te is , ha szeretnél . -folytatta Eleanor . Itt döbbenten Jess-re néztem , aki csak pislogott .
-Nem kell bele vennünk , ha nem akarja .- vágott közbe Harry .
- Ugyan Harry . Tudod , hogy úgyis tudomást vesznek róla a többiek és hát friss zsákmánynak számít . Máskülönben , ha megtudják , hogy hozzád tartozik , akár vadászni is kezdhetnek rá , vagy a családját is belekeverhetik . -mondta Louis. Döbbenten meredtem magam elé . Mi az hogy a családomat is belekeverhetik vagy esetleg rám vadásznak ?
-Mi folyik itt?-kérdeztem Harry szemébe nézve . Nem válaszolt , csak a tekintetét az enyéimbe fúrta.
-Harry ! -szólt rá Niall.A megszólított személy élesen beszívta a levegőt , majd megszólalt .
-Közénk tartozol .- ennyi volt a válasza . Én meg csak döbbenten ültem ott. Mi az hogy közéjük tartozom ? Egy maffiába ? Ez vicc úgy-e ? Normális életet akartam élni , erre fel kiderül , hogy valami maffiába tartozom elméletileg , erre fel nem is a szüleimtől tudom meg , hanem egy olyan társaságtól , akiket csak a hétvégén ismertem meg ...

♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Où les histoires vivent. Découvrez maintenant