A nevem Viktória Hale , de simán csak Viki. 18 éves vagyok , és Londonban élek a szüleimmel ,akik irodában dolgoznak . Hogy hogy is nézek ki ? Kb. 168 cm , sportosabb testalkat , kék szem és sötétbarna derékig érő haj . A hülyeségbe persze verhetetlen vagyok .Ennyi legyen elég rólam . Egyenlőre . :))
Csütörtök
Reggel 9 körül keltem az ébresztőm hangjára , ami max hangerővel üvöltött.Kinyomtam és erőt véve magamon felkeltem , bevánszorogtam a fürdőbe és valahogy megpróbáltam összeszedni magam . Reggeli rutinom mindig abból állt , hogy megmostam az arcom , fogat mostam , megfésülködtem és egy kis sminket vittem fel az arcomra . Ami egy kis alapozóból ( ami eltünteti pár bőrhibám) , szempillaspirálból és aljak balzsamból állt .Hajamat lófarokba kötöttem elől pedig hagytam két hosszú tincset .Vissza vánszorogtam a szobámba és kikaptam a ruhásszekrényemből egy fekete farmert és egy sötétkék pántos blúzt , majd kezembe véve a telefonom letroppoltam az emeletről egyenesen a konyhába . Anyu épp reggelit csinált .
-Jó reggelt .- tett elém egy bögre kávét .
-Jó reggelt . - köszöntem én is, majd beleittam a kávémba .
-Apu ?
-Be kellett mennie a munkahelyre valami papírokat aláírni . Mindjárt itt van és akkor reggelizhetünk .
-Rendben van . - mondtam majd leültem a nappaliban lévő egyik fotelbe és lecsekkoltam a közösségi oldalaimat . Lassan apu is megérkezett , így neki láttunk reggelizni .
- Viki , a hétvégén nem leszünk itthon anyáddal , mivel egész hétvégén dolgoznunk kell és ott alszunk a munkahelyen , mivel nincs értelme hazajönni 10 percért , majd megint vissza . Ezért áthívhatod valamelyik barátnőd , ha szeretnéd - mondta apu , nekem pedig felcsillant a szemem , persze nem igazán szerettem soha sem ha nem tölthettük együtt a hétvégét . Namindegy .
-Rendben , akkor reggeli után felhívom Jess-t , biztos szívesen átjön .
-Ez remek ötlet .- egyezett bele anyu is .
Jessica ( Jess ) a gyerekkori legjobb barátnőm . Úgymond elválaszthatatlanok voltunk mindig is és ez most sincs másképp . Normál testalkatú , 2-3 cm -el magasabb nálam , kékszemű szőke , derékig érő hajú lány . Miután reggeliztünk , fel siettem a szobámba és egyből hívtam Jess-t . Persze hogy a második csörgésre vette fel :
-Reggelt.
-Neked is . - szólt bele kómás hangon . Hát igen , sikerült felébreszteni megint .
-Van egy csúcs ötletem . Benne vagy ?
- Benne , ha hagysz 5 percet míg felébredek . - mondta , én meg elnevettem magam .
-Jó , később is elér megébredni ,de mi lenne ha hétvégén átjönnél ?
- Most hétvégén ?
-Igen.
-Naa végre . Csapunk egy csajos estét vagy megyünk bulizni vagy ...- kezdte hadarni a lehetőségeket , én pedig közbevágtam.
-Igen majd eldöntjük.-nevettem el magam . -Rendben akkor holnap délkörül jöhetsz is . Cuccolj össze , várlak . Puszi .
-Rendben csajszi , puszi .
Aztán letettük .
A nap hátralévő részét azzal töltöttem , hogy csekkoltam a közösségi oldalaim. Utána mentem edző terembe és délután 6 körül estem haza . Lezuhanyoztam , majd tovább zenét hallgattam . Pontosabban One Direction-t , mivel kissé rajongó is vagyok .
-Viki , vacsiiii. - kiáltott fel anyu az emeletre.
Vacsi után elvégeztem az esti rutinom , átöltöztem alvós cuccba , befeküdtem az ágyba és már el is nyomott az álom .
YOU ARE READING
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
Teen FictionSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥