Szombat
Eljött Eleanor és Louis életében a nagy nap.
Reggel 7-kor frissen pattantam ki az ágyból ,majd összeszedve magam ,gyorsan reggeliztem .Ezután siettem a közelebbi szépségszalonba ,ahol megcsinálták a hajam és a sminkem .Szerencsére a tegnap megvolt a körmöm is,mert most azt sem tudnám,hogy merre rohanjak. .Mikor kész lettem ,rohantam is haza ,mivel már negyed 11 volt és 11-re a templomnál kellett lennünk. Felvettem a koszorúslány ruhámat ,amit egy fekete magassarkúval egészítettem ki , és egy szintén fekete táskával ,amibe bele raktam a szükséges dolgokat . Miután kész lettem , lementem anyuékhoz a nappaliba .
-Úgy látom ma te fogsz elkelni ,nem pedig a menyasszony .-mondták ,mire elmosolyodva óvatosan megöleltem őket ,majd elköszönve tőlük ,beültem a Mustangba .11 előtt 10 perccel már ott is voltam .
Mindenki ott volt ,aki számított,sőt Harry is ott állt a vőlegény kis csapata mellett .Elég jól nézett az öltönyben.Pár méterre álltam meg tőle a lányokkal,mire Jess megbökött ,majd a fülembe suttogott.
-Harry téged néz .
Ekkor az említett személy felé kaptam a tekintetem . Ott állt és engem nézett kissé tátott szájjal.Ekkor azonnal elkaptam a tekintetem róla és próbáltam kissé megnyugtatni magam,mivel a szívem kiugrani készült a helyéről .
Fél 12-kor bevonultunk a szertartásra ,ami fél 1-kor véget is ért . Louis a karjaiban vitte ki Eleanort a templom elé ,mire mind mosolyogva vagy épp nevetve mentünk utánuk .Annyira tökéletesen illenek egymáshoz és tényleg megérdemlik a boldogságot . Mikor mindenki kiért ,Louis megszólalt.
-Jöhet a buli ?-ordította el magát ,mire a kisebb tömeg éljenzésben tört ki . Beszállva az autókba azonnal elindultunk a közös háztól nem messze lévő felhúzott sátor fele ,ami ilyen esküvős eseményekre kiváló. Elég tágas ,sőt egy szép kert is van mellette ,ahová kilehet menni levegőzni . Elől ment Harry ,aki persze az ifjú párt vitte,utána Zayn ,Perrie ,Niall és Hailee Louis autójával , én ,Liam és Jess,pedig mentünk utánuk , és így tovább a többiek.
Mikor megérkeztünk leparkoltunk ,majd bevonultunk a sátorba .
Éjjel 3 óra lehetett ,de a lagzi(ami kissé bulis hangulatba is átment) még mindig irtó jó hangulatban folyt . Megvolt a menyasszonyi tánc,a torta , a fényképezkedés stb. stb . Most már csak lazán iszogattunk a lányokkal .Persze azt mondanom sem kell ,hogy Harry alig vette le rólam a szemét ,mivel tőlem pár méterre ült .Csodálkoztam ,hogy nincs kísérője .
-És akkor most szóljon ez a dal a sátorban lévő szerelmes pároknak.-szólalt bele a kiváló zenész a mikrofonba ,mire majdnem mindenki felpattant és indult lassúzni. Én persze maradtam a pohár pezsgőm mellett . Épp Jess-éket figyeltem ,amikor megszólalt a már nagyon is jól ismert rekedtes ,mély hang ,mire Harry fűszeres illata kúszott az orromba .
-Szia.-mondta ,miközben felnéztem a kis mennyiségű alkoholtól csillogó zöld íriszeibe. Tényleg ott állt mellettem , mélyen a szemembe nézve .
-Szia .-köszöntem én is,mire kinyújtotta az egyik kezét. Ez most lassúzni akar velem ?
-Szabad ?-nézett rám érdeklődően .-gondoltam,hogy udvariasan lepattintom ,de egyszerűen nem bírtam megszólalni ,hanem csak bólintottam és a kezem a kezébe téve felálltam .A szívem persze hevesebben vert a kelleténél ,de hát ez már akkor így volt,amióta ma megláttam.
Lassan a táncparket fele vezetett ,majd a csípőmet megfogva ,kissé közelebb húzott magához,mire én is a másik kezem a vállára helyeztem .Lassan elkezdtünk billegni .Ahhoz képest elég jól tudott táncolni,amin meglepődtem . Persze a kis csapatunk vigyorogva ,de mégis kíváncsian figyelt minket és azért elgondolkoztam,hogy melyikhez vágjam hozzá a magassarkúm.
Kb 10 perce billeghettünk ,amikor megéreztem leheletét a nyakamon ,mivel akaratom ellenére is közelebb húzódott hozzám,majd megszólalt .
-Gyönyörű vagy !-mondta ki,mire kissé megborzongtam .
-Te is jól nézel ki.-suttogtam vissza udvariasan . Erre kissé mosolyra húzódott a szája ,mire megjelentek a szokásos kis gödröcskéi. Ezután ismét elnémultunk ,mire a számot is lejátszodták. Mentem volna vissza a helyemre ,de nem tudtam ,mivel még mindig tartott .
-Gyere ki velem .-mondta szemembe nézve.Akaratom ellenére is rábólintottam ,mivel kezdett kissé melegem is lenni.
Egyenesen a kis kertbe sétáltunk ,ahol volt sok virág ,pad és fa. Kiérve ,kellemes nyári levegő csapott meg.Nagyon jó volt az idő így éjszaka ,hisz még csak augusztusban voltunk. Követtem őt egy padhoz,mire hirtelen megállt és a szemembe nézett .
-Te vagy itt ma a leggyönyörűbb.-mondta komolyan ,mire kissé elpirultam .
-Nem igaz. Eleanor a leggyönyörűbb .-válaszoltam kissé lehajtott fejjel. Ekkor közel lépve hozzám ,megemelte az egyik kezével az állam,hogy a szemembe tudjon nézni.
-De nekem igen is te vagy a leggyönyörűbb .-mondta újra ,mire ismét bennem akadt a levegő ,bár jól estek a szavai .Egy percre elhallgattunk és csak bámultuk egymást egészen közel állva egymáshoz ,mire megszólaltam .
-Hol hagytad a kísérőd ?
-Sehol,mert nincs és ha hiszed ha nem ,de utánad nem volt senki .-mondta ,mire őszinteséget véltem felfedezni az arcába .
-Értem.
-Kerestelek ,de nem reagáltál .Miért?-kezdet bele mondandójába . Hát ,nem igazán alkalmas ez a pillanat az ilyen dolgok megbeszélésre,de akkor legyen .
-Idő kellett.-adtam meg a választ a kérdésére . Ismét csend telepedett közénk .Kissé nehezen ment a társalgás a helyzetünkben .
-Sajnálom ,hogy egy ekkora seggfej vagyok .-szólalt meg újra a szemembe nézve.
-Nem kell.-ráztam meg a fejem .
-De igen Viki. Elbasztam életem legjobb döntését . Terveim voltak veled és elég komolyak .Pl. esküvő ,gyerek,közös lakás meg ilyenek ,ami egy boldog családhoz kell.-fakadt ki ,miközben döbbenten figyeltem őt .Szemei kissé megteltek könnyel ,amit nem tudtam hová rakni .Ajkaimat szólásra nyitottam ,de egy hang se jött ki a számon,de Harry folytatta .
-Kérlek adj még egy esélyt és helyre hozok mindent .Mióta elhagytál is változtam ,erre meg élő tanúk a barátaink.Kérlek Viki ,gyere vissza hozzám . -nézett rám könyörgőn ,miközben még közelebb lépett hozzám.Nem tagadom ,de rohadtul hiányzott és jól esett a közelsége. Ajkai már az enyémet súrolták ,mire a lélegzetem is elakadt ,de végül csak megszólaltam.
-Harry én ...Nem..Nem tudom .Annyira fájt ez az egész és nem akarom újra átélni .-mondtam lehajtott fejjel ,mire egy ráerős puszit nyomott a homlokomra .Ajka nyoma úgy perzselt ,akár a tűz .Nem tudtam mit csinálni vagy mondani,így jobbnak láttam bemenni ,ám Harry ezt megakadályozta ,mivel az egyik kezemtől fogva visszarántott ,minek hatására az ajkain landoltam,de ez csak egy rövid szájrapuszi volt.Viszont Harry nem szándékozott elengedni,hanem azonnal lecsapott ajkaimra .Ötlettől vezérelve viszonoztam .Úgy csókolt ,mintha az élete múlna rajta ,miközben szorosan fogott. Levegő hiány viszont el kellett válnunk ,minek hatására szaporán vettük a levegőt. Ő is nézett és én is őt,majd kis hallgatás után megszólalt .
-Lelépünk ?-kérdezte reménykedve ,mire bólintottam.Lehet nem lett volna szabad ,de a kis ivászat is hajtott .Gyorsan bementünk ,hogy elvegyem a cuccaimat ,miközben ő is szólt Louis-nak,hogy nincs jól,azért lép le.Persze ez kifogás volt. Én is gyorsan elköszöntem a csajoktól ,akiknek szintén azt mondtam,hogy nem érzem jól magam ,majd az autóm fele vettem az irányt (igaz nem vezettem részegen ,de most itt volt az ideje :)) ).Harry az autómnak dőlve figyelt amíg oda nem értem,majd beülve elindultunk .
-Hova ?-kérdeztem,hogy merre is kanyarodjak pontosan .
-Hozzánk .-mondta,mire bólintottam .
Lassabban vezettem mint ahogy szoktam a biztonság kedvéért ,így 15 perc alatt értünk Harry-ék házához .Leparkoltam,majd kiszállva az autóból lezártam azt.Csendben beosontunk a lakásba(persze lehúztam a magassarkúm és a kezembe fogva követtem Harry-t fel,a szobájába .Beérve oda ,bezárta az ajtót ,miközben leraktam a cipőm és a táskát,majd felém fordulva , ismét lecsapott az ajkaimra...
YOU ARE READING
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
Teen FictionSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥