34 fejezet

474 15 2
                                    


Csütörtök 
Viki szemszöge
Egyszerűen nem bírtam Harry nélkül bármennyire is megbántott , így 1 hét után visszamentem hozzá és a többiekhez . Persze most sokat kell bizonyítania . Megköszöntem mindent a nagyiéknak ,  jó volt ott lenni velük . 
Ma reggel kicsit kipihentebben ébredtem . Visszagondolva a tegnap estére ,azért jó volt, hogy nem mentem haza anyáékhoz. Nagyon hiányzott volna a társaság , és igen,Harry is . Kimásztam az ágyból , összekaptam magam a fürdőben ,majd a hajamat lófarokba kötöttem , elől hagyva két tincset,majd felvettem egy fekete farmert ,egy fehér rövid ujjúval . Ezután leballagtam a lépcsőn , majd a nappaliban meg is találtam a kis társaságot . Harry épp kávét töltött ,mire a többieknek köszönve odaléptem mellé.Ahogy észrevett, minden mozdulatomat követte,majd megszólalt .
-Jó reggelt .Kávét ? -kérdezte kedvesen .
-Neked is . Igen ,kérek .-mosolyogtam rá halványan ,mire a kezembe adott egy bögre kávét . Mindketten csatlakoztunk a nappaliban lévőkhöz .Persze egymás mellett ültünk . Néma csend volt , néha valamelyik belekortyolt a kávéba ,vagy épp a telefonját nyomkodta . 
-Úristen ,de rossz így látni titeket .-törte meg a csendet Louis ránk nézve .Mi csak feszengve ültünk egymás mellett,mire megszólalt Harry mobilja . Kiment a konyhába ,majd 5 perc múlva vissza is jött . 
-Apám szólt ,hogy menjünk be .Van egy kis meló.-mondta,mire mindenki bólintott .Hamar reggeliztünk,majd magunkhoz téve a fegyvert ,indultunk is . 
-Velem jössz ?-kérdezte Harry ,miközben némán bólintottam .Liam,Jess és Niall velünk jöttek, a többiek Louis-al. 15 perc múlva meg is érkeztünk .A nagyteremben Des már várt . 
-Sziasztok . -köszöntött ,miközben leültünk az asztalhoz . Ezután rám és Harry-re nézett gondterhelt arccal,majd folytatta .
-Ma áru érkezik , a szokott helyre . Mindenkire szükségem van . -mondta ,mire mindenki bólintott . 
-Rendben ,délután 6-kor itt találkozunk .Oszolj banda .-tapsolt kettőt ,mint mindig ,majd kitessékelt a teremből . 
Ezután vissza mentünk a házhoz és pizzát rendeltünk,  meg beszélgettünk . Harry nem tágított mellőlem,igaz alig szóltam hozzá . Félre értés ne essék,szeretem ,de nagyon megbántott . Lassan már fél 6 volt ,így mindenki átöltözött terepes cuccba(feketébe) ,magunkhoz raktuk a fegyvert , és indultunk is . Odaérve a céghez ,Des már várt . Ismét elindulva követtük őt + velünk jött 4 embere . A szokásos helyszínhez érve ,kiszálltunk az autókból . 
-Rendben .Következő az elosztás .-kezdte Des .-Én,Harry ,Louis és Zayn vegyünk át az árut . Niall és egyik emberem megy északra,nyugatra megy Eleanor és 2 emberem , Viki ,Perrie + még egy emberem délre . Mindenki bólintott ,majd indult a helyére golyóálló  mellényben (a biztonság kedvéért ).
-Hé .-fogta meg a karom Harry,mire a szemébe néztem . 
-Vigyázz magadra,kérlek .-nézett rám könyörgő tekintettel.
-Te is Harry .-mondtam ,majd reflex szerűen megpusziltam az arcát .Annyira hiányzott a közelsége . Cselekedetemre megcsillant a szeme és kissé mosolyra húzta a száját . Ezután mi is a helyünkre mentünk . Várakozás közben Perrie megszólalt.
-Szeret téged .-mondta a szemembe nézve ,mire a földre szegeztem a tekintetem . 
-De akkor is megbántott ,ami nagyon fájt .-szólaltam meg . 
-De kifogtok békülni . Higgy nekem. -mondta biztatóan ,mire bólintottam . 
Ekkor észrevettük ,ahogy egy kis teherautó közeledik felénk . Indult az akció . 
Minden jól ment addig ,amíg a kis teherautó nem távozott,de ezután egy lövés következett ,majd egy  terepjáró el is hajtott .Egyből lőni kezdtünk rá,de nem találtuk el .Ekkor Harry-ék léptek ki a raktárból ,de egy valamin megakadt a szemem . Úristen .Harry-t meglőtték. Egyik felől apja , másik felől Liam támogatta . Azonnal mindenki odarohantunk . A kétségbeesés eluralkodott rajtam. Combon lőtték . 
-Hozzátok az autókat .-szólt rá Des Louis -ra és Zayn-re ,mire azok a járművek fele szaladtak. 
-Viki .-mondta halkan Harry,mire odaléptem hozzá ,miközben Liam és Des tartotta,  és arcát két tenyerem közé fogtam . 
-Itt vagyok.-mondtam a szemébe nézve ,mire tekintete megnyugvásról árulkodott. Ám ekkor felordított ,mivel eléggé fájhatott a lába . Louis-ék meg is érkeztek , így azonnal autóba ülve ,a cég fele vettük az irányt . Bármennyire is haragudtam rá, most nagyon is féltettem . Útközben hívtuk Maria-t ,hogy legyen készenlétbe . 10 perc alatt oda is értünk.A fiúk besegítették a szobába,ahol Maria már várt ,de ezután már  kint kellett várakoznunk . Hallottuk ,ahogy többször is felordít a fájdalomtól .A szívem majd megszakadt . 
-Rendbe jön.-nyugtatott Jess,mert látta rajtam,hogy azért eléggé kivagyok .Ekkor Maria lépett ki az ajtón . 
-Jól van ?-kérdezte elsőként Des,mire a doktornőnkre néztünk mindannyian .
-Harry Styles-t ismerve ,10 perc múlva táncolni fog.Addig maradnia kell ,amíg elfogy a perfúzió ,majd írok fel gyógyszereket neki , és haza is mehet ,de pihennie kell . -nevette el magát a nő ,mire mindenki megkönnyebbülve felsóhajtott .
-Viktória ! Menj be hozzá. Téged hívatott.-mondta,mire bólintva  bementem hozzá. Belépve a helyiségbe ,egyből rá emeltem a tekintetem . Ahhoz képest jobban nézett ki , ahogy én , amikor meglőttek . De hát ő Harry Styles , és nem először lövik meg . Lassan odaléptem az ágyához ,miközben minden mozdulatom figyelte . 
-Hogy vagy ?-kérdeztem tőle. 
-Most hogy itt vagy,jobban.-mondta,mire kissé elmosolyodtam . 
-Viki,nézd .Sajnálom, meg...-kezdte ,de közbeszóltam.  
-Harry hagyd . Most nem ez a fontos .-nyugtattam . 
-De igen,mert rohadtul nem akarlak elveszíteni.-mondta ,végig a szemembe nézve .
-Ahogyan én sem téged .De bizonyítanod kell ,hogy igen is jó vagyok neked , és hogy más nem kell , meg hasonlók . Utálom azt érezni,hogy kevés vagyok hozzád .-mondtam elhaló hangon ,mire megfogta a kezem . 
-Viktória ! Te sosem voltál kevés hozzám .Sőt , én voltam az ,aki nem érdemel meg téged . És hidd el , hogy nem kell rajtad kívül senki , és mindent megteszek azért ,hogy újra bízz bennem . Rendben ?Kis hallgatás után megszólaltam .
-Mert Harry Styles mindig eléri amit akar ? -kérdeztem mosolyra húzva a szám , és erről egyből az első találkozásunk jutott eszembe . Erre ő is elvigyorodott .
-Igen . Mint mindig .-szólalt meg, majd lehúzva magához,megcsókolt .Annyira hiányzott már a csókja ,hogy hirtelen minden  haragot eloszlatott bennem ,de legbelül azért csak nem felejtettem. 3 perc után el is váltunk egymástól .
Ezután Maria ideadta ,ami szükséges lesz Harry felépülésében , majd 9 -kor távoztunk a cégtől , és visszamentünk a házhoz. Ott mindenki gyorsan letusolt ,majd vacsoráztunk és alvós cuccba öltözve ,mindenki nyugovóra tért .Persze amiben tudtam segítettem Harry-nek . Miután befeküdtem mellé az ágyba ,szorosan magához húzott , és újra megcsókolt .Viszonoztam ,mire megszólalt .
-Szeretlek .-suttogta a fülembe ,amitől kirázott a hideg ,de kis hallgatás után én is válaszoltam.
-Én is szeretlek .-mondtam ,majd hozzábújva , elnyomott az álom . 

♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Donde viven las historias. Descúbrelo ahora