Hétfő
Reggel már a szobámba ébredtem , mivel vasárnap este jöttünk haza a hétvégi kiruccanásunkról. Összességében nagyon jól telt .Hülyéskedtük , buliztunk és végre Harry-vel meg a legjobb barátaimmal is több időt tölthettem.Nem mintha mostanában nem lógnánk eleget egymással a meló miatt.
Az órám 9-et mutatott , így gyorsan elkészültem a fürdőbe , magamra kaptam egy szürke farmert és egy fekete ujjatlan blúzt,ami alá elrejtettem a fegyverem , hajamat lófarokba kötöttem , majd a telefonnal a kezembe lementem a konyhába , ahol anyuékkal megreggeliztünk . Ezután elköszöntem tőlük ,elvettem a kocsikulcsom , felhúztam a cipőm és már ki is léptem az ajtót .
Beültem a Mustangba és a cég fele vettem az irányt. Leparkolva megláttam Harry autóját .
-Jó reggelt .-köszönt Eva ,mire mosolyogva odaintettem neki , majd a beszálltam a liftbe . Kilépve onnan , bementem az ebédlőbe , ahol Harry jóízűen müzlit evett ,Jess és Liam pedig Niall és Perrie ellen játszodtak csocsóban . Zayn és Louis ,szokás szerint kávéztak .
-Jó reggelt .-köszöntem a társaságnak , mire ők is visszaköszöntek .Odasétáltam Harry-hez akinek egy puszit nyomtam a homlokára.
-Szia kicsim.-köszöntött , majd lehúzva magához megcsókolt , majd tovább ette a müzliét , akár csak egy kisgyerek .
-Jó étvágyat .-mosolyogtam rá , majd elvettem Louis kezéből a nekem szánt kávét , amit időközben kitöltött .
-Köszönöm.-mosolyogtam rá , majd beleittam a pohár tartalmába .
-Ma mi lesz a program főnök?-kérdezte kíváncsian Zayn Harry-től .
-Ma mindenki gyakorol .Holnap ismét új áru érkezik .-mondta Harry , miközben evés után elpakolt maga után .
-Luke szállít megint ?-kérdezte Perrie.
-Nem .-kezdte Harry .-Morgan-ék jönnek . -kijelentésére Louis elfintorodott .
-Utálom azt az alakot .-mondta .
-Nem vagy egyedül .-pacsizott le vele Harry .
Ezután megérkezett Eleanor is , akinek eddig dolga volt , majd lementünk a földszintre, átöltöztünk edzős ruhába és feloszoltunk 2 csapatra, ahogy szoktunk . Egyik fele edzeni ment , mire a másik lőni , majd 2 óra elteltével cseréltünk . Ismét kifáradva tértünk vissza az ebédlőbe vízért , ahol Des várt minket .
-Á gyerekek .Látom megvolt az edzés .-csapta össze a tenyerét ,mire mindenki fáradtan bólintott.
-Harry gondolom mondta , hogy holnap új áru érkezik , amit Morgan-ék szállítanak . Itt ismét mindenki bólintott .
-Nagyszerű. Akkor holnap délután 6-kor itt találkozunk , és új elosztás lesz .
-A keleti raktárhoz megyünk ?-kérdezte Niall.Harry bólintott .
-Rendben van .Oszolj banda .
Ezután mindenki elhúzta a csíkot . Harry egyenesen hozzánk jött , persze itt is aludt .
Épp alváshoz készülődtünk , miután szerre letusoltunk , amikor Harry megszólalt .
-Nem akarom , hogy holnap gyere .-fordult velem szembe .
-Harry.Egy lövés után nem állok le .-mondtam elmosolyodva .
-De mi lesz ha egyszer rosszabbul sül el?
-Olyan nem lesz .-mondtam biztatóan , majd megcsókoltam .
Gyengéd csókba forrtunk össze , de túl fáradtak voltunk ahhoz , hogy továbblépjünk , ezért utána szorosan egymáshoz bújtunk és elaludtunk .
-Szeretlek .-mondta Harry ,mielőtt lecsukódtak volna a szemei.
-Én is szeretlek .-mondtam , majd hozzábújva elaludtam .
Kedd
Reggel 10-kor ébredtünk .Elkészültünk , majd lementünk reggelizni anyuékkal , akik utána mentek is melózni . Nem sokkal később Harry is ment , mivel az apja hívta . 3. csók után is alig akart elválni tőlem , ezért muszáj volt betuszkolnom az autójába ,mivel az apja azalatt 2-szer is hívta . Félre értés ne essék, én sem akartam , hogy menjen , de Des hívta , szóval fontos lehet . Miután elment , áthívtam Jess-t . Kicsit beszélgettünk , majd elmentünk vásárolni . Mire hazakerültünk 5 óra volt , ezért gyorsan tusoltam . Hajamat lófarokba kötöttem , felvettem a szokásos fekete terep cuccomat , magamhoz raktam a telefonom , a fegyverem és a kocsikulcsom . Anyuéknak írtam egy üzit , hogy majd Harry-nél alszok , ezután pedig beülve az autómba , a cég fele hajtottam . Mindenki ott volt , kivéve Zayn, Perrie és Niall .10 perc múlva meg is érkeztek .Szokás szerint elindultunk ,+Des 7 embere . Pontban fél 8-kor a helyszínen Des megszólalt ,miközben felvettük a golyóálló mellényeket .
-Rendben .Következő lesz az elosztás . Az embereim közül mennek 3-an +Niall nyugatra . Szintén az embereimből 4-en északra . Délre megy Perrie,Eleanor ,Jess és Louis .Én ,Harry ,Viki ,Zayn és Liam megyünk árut átvenni .
-Hogy hogy Louis helyett Viki lesz velünk ?-kérdezte meglepetten Liam .
-Harry harcolta ki.Őt támadjátok.-emelte fel Des védekezően a kezét .
-Azért jön velünk,mert nem fogom hagyni , hogy ismét baja essen .-szögezte le a barátom , majd odajött hozzám és megfogta a kezem .Mindenki némán bólintott és a helyére ment .
Belépve a nagy raktárépületbe , megpillantottam egy nagy vasasztalt , ládákat és pár dobozt . Az asztalnak dőlve vártuk , hogy érkezzen a szállítmány,miközben én Harry-hez dőltem és a fegyveremmel babráltam . Zajokat hallottunk .
-Jönnek .-szólalt meg Zayn , mire Liam-el kinyították a nagyajtót . Szorosan Harry mellett álltam ,aki megszólalt .
-Ha bármi történne, maradj mellettem .-suttogta , mire némán bólintottam .
A helyiségbe begördült egy kisebb teherautó+ kintről bejött még 5 ember .
-Hát sziasztok drága barátaim .- szállt ki az autóból köszönve , egy 50-es éveiben járó magas férfi .
-Szervusz Morgan .-köszöntötte Des , miközben kezet fogott vele és a fiúkkal .
-Ooo ki ez a szép teremtés ?-kérdezte nyájasan , miközben alaposan végigmért .
Cselekedetére Harry felmordult , majd rákulcsolta az ujjait az enyéimre . A férfi ránk pillantott .
-Szóval foglalt .-mondta gúnyosan . -Pedig szívesen kölcsönkérném egy éjszakára . Fiatal és gyönyörű . Szívesen eljátszanék vele . -fejezte be nyálas szövegelését. Harry -nek nem kellett több .Azonnal kitört és már indult volna meg a férfi fele , mire Zayn és Liam lefogták .A háttérben lévő 5 ember azonnal fegyvert rántott . Megijedtem .
-Elég fiam .-szólt rá Des Harry-re .
-Nem akarunk bajt , úgy-e ifjú Styles ?-kérdezte a barátomtól , akit Liam a biztonság kedvéért még mindig tartott , miközben én is mellette álltam .
-Nem .-mondta Des a fia helyett .Ekkor a férfi , vagyis Morgen odaszólt az embereinek , hogy pakoljanak, mire azok egy szó nélkül teljesítették amit kért. Miután lepakoltak ,Des egy borítékot nyújtott át Morgennek , aki átvette, majd megszámolta a pénzt .Nem kis összeget számolgatott az biztos .Ezután bólintott,elköszönt , beült az autóba és eltűnt az embereivel .
Ezután a raktár előtt összegyűltünk.
-Jól vagy gyerekek , ez elég jól sikerült . Fiam ,következőbe fogd vissza magad .- mondta ,itt pedig Harry-re nézett , aki továbbra is fogta a kezem és lenyugodni készült .
Elmondtuk a többieknek , hogy mi volt bent , majd bezárva a raktárépületet ,visszaültünk az autókba , és visszamentünk a céghez . Este 9 óra volt , mire leparkolt a kis társaságunk a közös háznál . Mindenki letusolt , ettünk egyet , majd mindenki a szobájába ment aludni .
-Nem volt jó ötlet ,hogy te is ott legyél az átvételkor .-mondta Harry , miközben bedőlt mellém az ágyba .
-De legalább simán ment minden .-nyugtattam meg .
-Ha Liam-ék ne fogjanak le , biztos szétvertem volna a képét . De Morgen mindig is ilyen udorító alak volt .-mondta mire némán hallgattam , majd folytatta .-Eleinte Eleanor is részt vett egy ilyen átvételen és Morgen rá is ráakart mozdulni , de akkor Louis be is húzott neki , minek következtében vállon lőtték .Azután lányok nem is vettek részt ezen az átvételes dolgon . Nekem is most szerencsém volt.-mondta ,mire meglepetten néztem rá , majd megcsókoltam , amit viszonzott .
-Nem hagyom senkinek hogy bántson , vagy hogy hozzád érjen, vagy bármi.Te az enyém vagy .-mondta aranyos mosoly kíséretében ,mire muszáj volt elvigyorodnom .Jól estek a szavai . Ekkor nyögéseket hallottunk .
-Oo ezek Louis-ék lesznek .- mondta Harry vigyorogva , mire felnevettem .
-Szeretlek .Jó éjt .-ölelt meg végül hátulról és belepuszilt a nyakamba .
-Én is szeretlek és jó éjt.-mondtam én is , mire azonnal elnyomott az álom . Bár arra nem gondoltam , hogy a holnapi nap olyan dolog fog történni , amire egyikünk sem számít ...
YOU ARE READING
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
Teen FictionSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥