65 fejezet

300 11 2
                                    


Csütörtök 

Szinte észrevétlenül elszalad két hét . Megállás nélkül  ment a meló ,mivel a drogosok eléggé bepörögtek a Karácsony közeledtével. Úgy vitték a drogot ,akár csak a cukrot .Persze edzés nélkül sem úsztuk meg ,mivel kordában kellett tartanunk magunkat kivételes esetekre . 
Ma reggel egyedül keltem pontban fél 8-kor. Az éjjeli szekrényen találtam egy cetlit .
   
 Jó reggelt kicsim !Előbb mentem be a céghez pár papírmunka miatt .Ha elkészültél ,akkor itt várlak. Szeretlek!
                   Harry   

Nyöszörögve kikeltem az ágyból .Az igazat megvalva nem volt kedvem megmozdulni  és kimászni a jó meleg takaró alól ,majd kilépni a házból  ,mivel az időjárás is meg bolondult. Szó szerint néha hóviharok  voltak.Kicsit az Északi-Sarkon éreztem magam ilyenkor. Végül erőt véve magamon felöltöztem ,elkészültem a fürdőben ,majd a szükséges cuccaimat magamhoz  pakolva , lementem a konyhába ,hogy bár egyek valamit . Csináltam két meleg szendvicset .Épp az utolsó falatokat tömtem a számba , mivel késésben is voltam  ,mire egy különös érzés kerített hatalmába .Gondolkozni sem volt időm ,mert utam egyből a fürdőbe vezetett ,ahol kiadtam magamból a reggelimet .Na ez csodás . Megmostam a fogam meg az arcom ,majd a tükörbe néztem . Vajon lehetséges ? Terhes vagyok  ? Ám gondolataimat hamar elhessegettem és összekapva magam ,gyorsan bokacsizmát húztam,elvettem a táskám meg a kocsikulcsom,bezártam az ajtót ,majd beülve a jó öreg Mustangba , a cég fele vettem az irányt . Menet gondolkoztam ,hogy szóljak-e Harry-nek a reggel történtekről , de addig nem akartam ,amíg nem tudom biztosra . 
Pontban 9-kor parkoltam le,majd felsiettem az emeletre , vagyis a nagy terembe .
-Viki minden oké ? Késtél .- jött oda hozzám Harry aggódóan . 
-Semmi baj , csak kicsit tovább lustálkodtam a kelleténél.-magyarázkodtam legyintve ,mire egy pimasz mosoly jelent meg a száján ,közben pedig rosszalóan megrázta a fejét . Erre muszáj volt felnevetnem . 
-Imádom,amikor nevetsz.-mondta ,miközben szorosan megölelt , én meg önkéntelenül is elmosolyodtam. 
-Többiek?-érdeklődtem elválva tőle  ,mivel sehol senki nem volt rajtunk kívül . 
-Ma nem hívtam be őket . Lenne pár papírmunka még ,amit el kellene intéznünk ,átnézni ezt azt .Tudod.-vázolta a feladatot . Némán bólintottam ,majd az asztalon lévő papírokkal kezdtünk el foglalkozni . Félre értés ne essék van aki ezzel foglalkozzon ,de mi is mindig átnézzük stb. stb. Bonyolult elmagyarázni :))) .
Délután 5-re végeztünk is ,így hazafele indultunk ,ám Harry-t hívták a fiúk ,így átugrott kicsit hozzájuk .Hát oké , ha ő a fiúkkal lesz ,akkor rácsörgök a csajokra .Így is tettem .Szóltam Jess-nek ,hogy a biztonság kedvéért vegyenek egy terhességi tesztet . 
A csajok szó szerint úgy állítottak be az ajtónkon 6 órakor ,mint az állatok . 
-Az ajtó marad .-invitáltam bennebb őket nevetve . 
-Viki megmagyarázod mire kell neked a teszt ? -képedt el Eleanor . 
-Szerintem üljetek le .-javasoltam ,mire katona sorrendbe leültek a nappaliban lévő kanapéra.Kicsit viccesek voltak . 
-Nos ,nem tudom biztosra ,de lehet ,hogy terhes vagyok  .A reggelim az visszajött és émelyegtem egész délelőtt. -mondtam ki,mire a csajok előre elképedve néztek rám ,majd egyszerre felvisítottak .
-Úristen !Harry tudja ? -kérdezte izgatottan Gigi .
-Nem ,mivel hogy nem tudom biztosra .Ezért is kértem ,hogy Jess vegyen tesztet .
-Kettőt vettem a biztonság kedvéért.-adta át a legjobb barátnőm a teszteket ,mire sóhajtva elvettem .
-Csináld meg .-nézett rám izgatottan Hailee .Némán bólintottam ,majd elvonultam a fürdőbe .Kis idő múlva ,kissé könnyes szemekkel ,ám boldogan jöttem ki onnan . 
-Csajok .Terhes vagyok ! -mondtam ki  ,mire újból felvisítottak és a nyakamba ugrottak .
-Úristen ez nagyon jó!Gratuulaaa!-ugrándozott mellettem Jess .Persze a többiek is gratuláltak . 
-Na és az apuka mikor tudja meg ? -kérdezte Eleanor kíváncsian .
-Karácsonyi ajándék lesz .-adtam meg a pontos választ .
-Ravasz .-nézett rám sejtelmesen Jess ,mire mind  felnevettünk.
-Akkor  tartjuk a szánkat.-ígérte meg Gigi ,mire lepacsiztunk egymással .
Annyira örültem ,hogy az nem igaz és már láttam magam előtt Harry arcát is ,amikor majd elárulom neki . Valahogy ez boldogsággal töltött el . A szüleimnek is persze csak Karácsonykor terveztem elmondani ,de tudtam ,hogy örülnek majd ők is . 
Végül a csajok este 8-kor mentek el ,amikor Harry is épp hazaért .Kicsit ittak a fiúkkal ,szóval ilyenkor olyan mint egy kezesbárány :))) . Csöndben és édesen figyelte ,ahogy összedobom  hamar a vacsit,bár tartottam az evéstől ,hogy ne hogy úgy járjak mint reggel és még nem akartam lebukni Harry előtt sem .Meglepetést akartam . Végül evés után sokra nem mentem vele ,mivel ahogy felért a szobánkba és levetkőzött , úgy ki is ütötte magát . Hát nem ilyen estét terveztem , de hát na ...férfiak... :)) .
Kis telefonozás után én is átöltöztem alvós cuccba , majd Harry-hez bújva , el is nyomott az álom . 

♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Donde viven las historias. Descúbrelo ahora