Vasárnap
December 2-án már sűrű havazásra ébredtünk ,pontban 8-kor. Mindketten lecsoszogtunk az emeletről melegítőben és utunk egyből a konyhába vezetett , természetesen kávéért .A mai napra csak lazulást terveztünk ,így áthívtuk délre a barátainkat ,hogy együtt töltsük a napot . Kávé és reggeli után visszamentünk a szobába átöltözni. Magamra kaptam egy fekete farmert meg egy barna kötött pulcsit ,lófarokba kötöttem a hajam,majd elvéve a telefonom csatlakoztam Harryhez a nappaliba ,aki hamarabb végzett az átöltözéssel ,mivel neki elég 1 perc. Igen . Nő vagyok . Lehet ostromolni :)) .
-Kicsim , elugorhatnánk bevásárolni . Ebéd után jönnek a többiek ,de attól valami nassolni való jól jönne. -ajánlotta fel ,mire rábólintottam . Dzsekit és bakkancsokat húzva ,elvettük a pénztárcákat , Harry magához rakta a kocsikulcsát és bezárva az ajtót indultunk is a legközelebbi bevásárlóközpontba .
Fél 12-re értünk vissza 4 nagy szatyorral a kezünkben .Hát igen , kicsit bevásároltunk , de hát a konyhára is kell valami és azt is tudni kell , hogy Harry nagyon sokat tud enni .
Gyorsan összedobtam magunknak valami ebédet ,majd utána vártuk ,hogy megérkezzenek a barátaink.Kb. fél óra várakozás után kopogtak .
-Nyitva !-szólalt meg Harry,majd az ajtóhoz lépett ,ami ki is nyílt .
-Mondjátok ,hogy idebent meleg van .Teljesen szétfagytam .-jött be elsőként Liam vacogva . Erre muszáj volt felnevetnem .
-Nem Liam.Igluban élünk ahol hideg van.-szívatta Harry is mosolyogva .Barátunk furán nézett ránk,de végül legyintve lehuppant a nappaliban lévő egyik fotelben . A többiek is bejöttek ,akiket egy öleléssel üdvözöltünk ,majd csatlakoztunk a nappaliban vacogó Liam-hez :)) .
-Kér valaki forró csokit ? -néztem kérdőn a társaságra ,mire Niall megszólalt.
-Hülye kérdés 0 pont .-mondta vigyorogva ,mire nevetve legyintettem egyet .Természetesen mindenkinek csináltam forrócsokit ,majd Gigi és Jess segített behordani őket a nappaliba . Harry addig pattogtatott kakast ,így már elvoltunk látva élelemmel is :)) .
-Hogy érzed magad Eleanor ? -érdeklődtem barátnőmtől ,mivel már az 5. hónapot taposta .
-Hát kicsit émelygek néha ,de egyelőre ennél több semmi .-válaszolt kedvesen a kérdésemre.
-Tőled ezt mikor kérdezhetjük ? -szólalt meg kíváncsian Jess. Lüke barátnőm :)) . Kérdésére Harry felkapta a fejét és rám nézett .
-Hát , idén még nem .-szólalt meg végül Harry ,mire én bólintottam .Igazából nem nagyon beszéltük még a gyerek témáról a meló miatt . Persze szeretnénk ,de még nem .
- Holnap lesz valami feladat főnök ? -szólalt meg Zayn is ,miközben beleivott a forrócsokijába .
-Egyelőre nem ,de edzeni benézhetünk meg lőni párat .-javasolta ,mire mindenki bólintott . Úgy is ellustulunk így hétvégente ,szóval ránk fér.
Délután 6 -ig beszélgettünk ,mire végül a többiek is elmentek . Anyu hívott ,hogy nem tudnék-e átugrani kicsit segíteni valamiben ,így Harry-nek szóltam ,hogy csak este leszek .
Végül 9-re értem haza , összedobtam a vacsit és utána pedig egy üveg bor társaságában , leültünk az ágyunkra beszélgetni . Imádok vele így random estéken borozgatni és csak úgy beszélgetni mindenről .Azzá az emberré vált a szemembe és az életembe ,akivel minden kertelés és álca nélkül beszélhetek bármiről .Egyszóval teljesen megnyílhatok ,ahogy ő is és szerintem ez a legfontosabb .
-Gondolkodtam azon ,amit Jess kérdezett ma délután .-szólalt meg ,miközben kitöltötte az üveg maradék tartalmát . Valahol mélyen azért szerettem volna róla beszélni ,hogy mi is legyen végül .
-És ?-néztem rá talán kicsit félve ?!
-Örülnék ,ha megajándékoznál egy csöppséggel .-nézett mélyen és őszintén a szemembe ,mire kibuggyant egy kövér könnycsepp a szememből .
-Tényleg? -szólaltam meg .
-Tényleg .-mosolygott rám ,majd folytatta .-Láttam ,hogy miután feltette ezt a kérdést , akkor kicsit elgondolkoztál és igen , tudom , hogy terveztük és nem most ,de igazából nem tudom ,hogy akarok-e tovább várni ezzel .-mondatára nagyon dobbant a szívem .
-Szeretnéd ?-kérdeztem rá újból ,hogy biztosra menjek .Kérdésemre elnevette magát,majd letéve az üres borospoharakat , megfogta az arcom és közel hajolt hozzám .
-Szeretném!-mondta mélyen a szemembe nézve és ekkor tudtam ,hogy vele képes leszek ezt végig csinálni .
Nagyon időm sem lett volna meggondolni magam,hisz egyből lecsapott az ajkaimra . Úgy csókolt mintha az élete múlna rajta . Szépen lassan lenyomott az ágyra , nem szakítva meg a csókot ,miközben egyik kezével bejárta az egész testem .Egyre és egyre többet akartam és erre az üveg bor is rásegített .Tudta mit akarok ,így másodpercek alatt kapta le rólam a felsőm ,ahogy én is róla . Ezután repült a nadrágom is ,ahogy az övé is ,így már ő csak boxerben volt , én meg csipkés fehérneműben .
-Imádom a csipkét rajtad .-morrogta a fülembe ,miközben kikapcsolta a melltartóm és bele markolt az egyik mellembe .Mondanom sem kell ,hogy cselekedetére felnyögtem. Kínzásomat tovább folytatta azzal ,hogy végig csókolt a nyakamon ,amiről tudja ,hogy ilyenkor végem van .
Én is lenyúltam a boxeréhez ,majd benyúlva rámarkoltam férfiasságára .Egy mély nyögés hagyta el a száját ,mire ő is hasonlóan tett ,mint én ,így kicsit kényeztettük egymást .
-Na jó , elég legyen .-mordult fel ,mire megjelent az arcán egy pimasz mosoly .Erre én is felnevettem .Tudtam nem bírja és ,hogy már azt akarja . Fordított a helyzetünkön ,miközben lehúzta a boxerét , rólam meg lerántotta az alsó csipkét ,így én voltam felül . Mivel ,hogy döntöttünk ,így most kivételesen nem vett elő óvszert , hanem csak simán ráültem lovaglóülésbe . Egy hangos nyögés hagyta el a szánkat ,mire lassan elkezdtem ütemesen mozogni rajta .
Ezután már csak nyögés ,morgás,lihegés lepte be a szobát és jött még 2 pózváltás is .Az utolsónál ,amikor én voltam alul , ő felül és már éreztük ,hogy közel a csúcs , még egyszer rám nézett ,mire én bólintottam ,erre pedig egyből elélvezett bennem . Kicsit különös érzés volt és szokatlan ,de egyben isteni . Lihegve borult rám és vagy 20 másodpercig rajtam volt ,majd legurult rólam . Energiánk már nem volt letusolni,így magunkra kapva az alvós cuccainkat , visszafeküdtünk az ágyba .
-Szeretlek Viki!-bújt hozzám ,majd megpuszilta a homlokom .
-Én is szeretlek Styles! -bújtam közelebb hozzá ,mire percek alatt el is nyomott az álom .
Hétfő
Reggel 8-kor pattantunk ki az ágyból .Elkészültünk,reggeliztünk és már indultunk is az cég fele ,ahol a barátaink már vártak ránk .Amíg megérkeztünk volna ,addig természetesen Niall ,Liam és Zayn építettek egy hóembert ,amit muszáj volt nevetéssel díjaznunk ,mivel elég hülyén nézett ki :))) .
A mai napot szó szerint edzéssel és lövöldözéssel töltöttük , délután 6-ig .
Utána a fiúk lazulásképp a közös házba töltötték a hátralévő időt ,mi meg a csajokkal tusolás után , elmentünk kicsit vásárolgatni. Visszaérve csináltunk vacsit estére ,így mi is Harry-vel ott ettünk . Végül elköszöntünk tőlük és visszamentünk a saját házunkba ,ahol az ágyba dőlve ,már el is aludtunk ,mivel elég kemény edzést lenyomtunk ma .
VOCÊ ESTÁ LENDO
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
Ficção AdolescenteSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥