Szerda
Karácsony előtt 1 nappal ismét kezdetét vette a készülődés .Persze mindenki haza ment ,de úgy döntöttünk ,hogy együtt tartjuk a Karácsonyt ( szentestére mindenki visszamegyünk a közös házhoz ), akár csak a szilvesztert . Addig is otthon anyuval feldíszítettük kicsit a házat ,majd sütöttünk és főztünk . Mikor kész lettünk ,ebédeltünk,majd áthívtuk kicsit Jess-t és a szüleit .
A jó meleg nappaliban beszélgettünk és teázgattunk ,jól éreztük magunkat .Mindig is imádtam ezt a karácsonyi ,családias hangulatot ,sőt ezt fokozta a kinti havazás is .
Végül Jess-ék este 7- kor mentek el . Felhívtam Harry-t ,aki később átjött hozzánk vacsorázni ,majd megbeszélték anyuék vele ,hogy a szülei idén jöhetnének hozzánk ,áthívnák Jess szüleit is és így töltenék ők is a Karácsonyt ,sőt akár a szilvesztert is .
Vacsora után ágyba bújtunk Harry-vel . Nem tudom ,de valamiért ma olyan fura volt . Izgatott volt vagy nem is tudom . Mégis mi történhetett ?
Csütörtök
Karácsony !
És igen ,ismét eljött ez a nap is .
Reggel gyorsan összekaptuk magunkat ,majd reggeliztünk,aztán Harry gyorsan indult is ,mert állítólag volt valami elintéznivalója. Fura ,de nagyon ...
-Este 7-re érted jövök . -csókolt meg az autó mellett ,amikor kikísértem .
-Rendben .-válaszoltam ,miután levegőhiány miatt elváltunk .
-Szeretek veled a hóesésben csókolózni.-húzta pimasz mosolyra a száját ,mire én is elvigyorodtam .És igen , épp havazott . :))
-Én is szívem ,de megfagyok .-szóltam rá durcásan ,mivel csak egy melegítő meg egy rövid ujjú volt rajtam .Erre persze mindketten felnevettünk,majd utoljára közelebb húzott magához és megcsókolt,amit viszonoztam . Miután elhúzott ,vacogva troppoltam be a házba .
-Kicsim megfázol .-szólt rám apu szigorúan .
-Dehogy .-nyugtattam meg,majd felmentem a szobámba ,ahol kicsit zenét hallgattam .
Azután jött az ebéd ,majd megnéztünk anyuékkal két karácsonyos filmet.Az idő persze hamar elrepült , és már 6 óra volt ,így felmentem a szobámba ,majd gyorsan letusoltam . Hajamat kivasaltam , magamra kaptam egy szexi piros fehérneműt ,majd rá egy világoskék farmert meg egy sötétkék , mély dekoltázsú blúzt .Felvittem egy kis sminket ,majd miután kész lettem ,elvettem a telefonom és lementem a nappaliba ,mivel Jess és a szülei már meg is érkeztek .
-Szia csajszii.-köszönt barátnőm a nyakamba ugorva .
-Sziaa.-köszöntem neki nevetve .
Leülve a nappaliba beszélgettünk egyet .Lassan 7 óra volt ,eközben pedig Harry is megérkezett a szüleivel .
-Sziasztok .-köszöntek anyuék és Jess szülei Des-éknek . Eközben Harry hozzám lépve megcsókolt ,amit viszonoztam ,majd megszólalt .
-Indulhatunk ?-kérdezte rám és Jess-re nézve.
-Igen .-bólintottunk egyszerre a barátnőmmel .
-Mi elmentünk . Boldog karácsonyt nektek.-köszönt el Harry a szülőktől ,majd utána mi is .
Felhúztam a térdig érő fekete csizmám ,felvettem a kabátom és már indulni készültünk,amikor Des utánunk szólt.
-Fiam!Csak ügyesen !.-kacsintott rá Harry-re ,miközben anyuék is elvigyorodtak .
-Meg lesz .-biccentett Harry is mosolyogva ,amit aztán végképp nem tudtam hová tenni.
Be ülve a Range Roverbe ,a közös ház fele vettük az irányt,ahol a többiek vártak .Persze vittünk kaját is ,ahogy ők is ,így Niall sem hal majd éhen :)) + volt ital is .
Mikor odaértünk ,leparkoltunk ,kicuccoltunk az autóból és bementünk a jó meleg házba .A többiek persze vidáman köszöntöttek .
-Boldog karácsooonyt !-zengték egyszerre ,mire felnevettünk,utána meg mi is viszonoztuk a köszönést.
Ezután a csajokkal megterítettük az asztalt és kipakoltunk minden kaját,sőt megnyitottunk 2 üveg pezsgőt is .
-Boldog karácsonyt gyerekek .-emelte a poharát Zayn,mire koccintottunk boldog karácsonyt kívánva egymásnak,aztán pedig jöhetett az evés . Épp javában ettünk ,amikor Niall megszólalt.
-Na ezért imádom a Karácsonyt .Sok a kaja .-mondta teleszájjal ,mire mi mind felnevettünk .
-El sem hiszem ,hogy idén lesz a 2. , hogy együtt töltjük a szilvesztert .-szólalt meg Louis is elgondolkodva .
-Én mondjuk életembe nem gondoltam volna ,hogy majd ilyen jó társaságban töltöm majd az ünnepeket .-mondta Liam is ,mire egyetértően bólintottunk,miközben Harry is megszólalt.
-És ez mind nem lenne így ,ha nem ismernénk Vikit és Jess-t .-mondta ,miközben egy édes mosoly kíséretében rám nézett . Odahajolva hozzá megpusziltam az arcát .
-Nem oda .-durcizott be ,mire felnevettem és most a szájára nyomtam egy puszit . Elhajolva tőle , láttam az önelégült arcát,mire mosolyogva megráztam a fejem .
-Látjátok nem is kell ajándék .Elég ,ha együtt vagyunk .-mondta Liam . Mi persze egyetértően bólintottunk és mivel hogy mindenki végzett az evéssel ,a csajokkal leszedtük az asztalt és csatlakoztunk a fiúkhoz a nappaliba . Egyet társasoztunk ,meg közben megittunk egy egy pohár pezsgőt . Közben láttam,hogy Harry kicsit feszültebb mint szokott .Rá is akartam kérdezni ,hogy mi a baja ,amikor Liam beelőzött ,aki épp visszatért az emeletről.
-Na Styles ?-nézett rá kérdőn vigyorogva .Na jó! Mi a franc folyik itt.
-Viki , feljönnél velem egy kicsit a szobába ?-nézett rám komolyan ,mire a létezhető összes rossz dolog átfutott a fejembe .
-Úgy-e nem azt akarod közölni ,hogy megcsaltál? -néztem rá félve ,mire a többiek felnevettek .
-Légy már pozitív Viki.-szólt rám mosolyogva Eleanor ,mire elbizonytalanodva bólintottam ,majd odasétáltam Harry-hez ,aki már a lépcsőnél várt . Visszanézve a többiekre ,nem tudom miért,de elég izgatottan néztek rám .
Harry előreengedett a lépcsőn és jött szorosan utánam ,mire észrevettem ,hogy félúton rózsaszirmok vannak elszórva . Nem szóltam semmit ,csak kíváncsian mentem tovább a kis folyosón ,miközben egyre több szirom terült el előttem . Kérdőn hátranéztem Harry-re ,aki csak vigyorogva megvonta a vállát .Mikor odaértünk a "szobánk" ajtajához , benyitottam . A látvány szó szerint sokkolt .Eközben Harry becsukta az ajtót ,miközben én jobban szemügyre vettem ,ami bent fogadott . Szintén szirmokból volt kirakva egy kisebb szív ,mellette meg kis gyertyákból ,amik javában égtek,hogy : Marry me ?
Egyből a szám elé kaptam a kezem ,miközben a hátamnál Harry megszólalt .
-Viki ! -mondta ,mire megfordultam .Előttem térdelt és egy dobozt tartott a kezében ,amit aztán ki is nyitott .Egy gyönyörű gyűrű volt benne .-Viktória Hale ! Megtisztelnél azzal a nagy örömmel,hogy hozzám jössz feleségül , ezzel pedig átveszed a Styles vezetéknevet ? -kérdezte mosolyogva , végig a szemembe nézve ,amik persze megteltek könnyel .Másodpercek alatt peregtek le előttem a közös, boldog ,felejthetetlen emlékeink és persze,hogy nem is egyszer bántott meg ,de most mégis itt áll előttem és...Úristen .A lélegzetem is elakadt ,mire aztán azonnal válaszolt.
-Istenem Harry !Igeen! .-mondtam ,mire egy könnycsepp legördült az arcomon . Gondolkodás nélkül igent mondtam . Válaszomra azonnal , csillogó szemekkel felpattant ,mire a nyakába ugrottam .
-Azt hittem ,hogy nemet mondasz .-suttogta a fülembe ,mire letörölve a kissé ázott arcom ,rámosolyogtam .
-Bármennyire is vagy hülye és akármennyi hibád van ,akkor is szeretlek .-mondtam a szemébe nézve ,mire édesen mosolyogva megcsókolt,amit viszonoztam .
-Én is szeretlek .-mondta,miután elváltunk egymástól,aztán pedig felhúzta a gyűrűt az ujjamra.Annyira gyönyörű volt .A gyűrűmet csodálva arra lettem figyelmes ,hogy Harry eltűnt a szobából ,persze a hangját egyből meghallottam a nappaliba,mire azonnal lementem .
-Úristeen ! Igent mondott !!-ugrált a barátaink nyakába ,mire azok nevetve megölelgették . Annyira boldog volt és látva ,hogy ő az , én is az voltam . Ott álltam a nappali szélén ,mire Louis észrevett és megszólalt .
-Nicsak .Itt van Mrs.Styles .-mondta vigyorogva ,mire a csajok azonnal a nyakamba ugrotta és azt hittem ,majd megsüketülök a visítozásuktól ,aztán mikor abba hagyták ,mindenki szerre gratulált,közben meg koccintottunk .
-Ti tudtátok igaz ?-néztem a kis társaságra ,mire azok vigyorogva bólintottak .
-Sőt a szüleink is .-mondta Harry,miközben szorosan magához ölelt .
-Várjunk csak főnök .Nem azért kérted meg a kezét ,mert terhes ?-szólalt meg Zayn furcsán méregetve engem .
-Hülye vagy .-nevette el magát Harry .
-Ooo ,pedig azt hittem.-szólalt meg tettetett szomorúsággal Perrie.
-Nyugi srácok,ha az leszek,ti lesztek az elsők,akiknek szólok .-nyugtattam meg őket mosolyogva ,mire éljenzésbe törtek ki .Ezután még megittunk egy pohár pezsgőt ,közben a lagzin is agyaltunk ,de még elért az,szóval csak úgy random beszélgettünk dolgokról ,aztán kidőltünk,persze Harry-vel egy csodás éjszakát töltöttünk el ,úgyhogy holnap hallhatjuk a szívatásokat ,hogy mennyire voltunk hangosak .
Mondanom sem kell,hogy ez volt a legszebb Karácsonyom eddig .Életemben nem gondoltam,hogy pont Harry Styles fogja megkérni a kezem.Mindenki másra számítottam ,kivéve rá nem . És persze,hogy igent mondtam,hisz a hibáival együtt szeretem és ha lesznek majd gondjaink,akkor együtt nézünk majd szembe velük. Most már mondhatjuk azt,hogy igen is komolyan gondoljuk egymással az életet .
YOU ARE READING
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
Teen FictionSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥