38 fejezet

504 15 0
                                    


Ahogyan leültünk ,minden mozdulatunkat figyelte. Békés embernek látszott ,így legbelül reméltem ,hogy nem ránt fegyvert .Gyorsan szemügyre vettem .Barna haj, kék szem,izmos testalkat (már amennyire láttam ,mivel egy blúz volt rajta ) , és biztos ,hogy van tetoválása is . Hangja zökkentett ki a bambulásomból . 
-Sziasztok.-szólalt meg, mire mi csak biccentettünk egyet . 
-Ki maga ? -kérdeztem mindenféle köszönés nélkül ,mire felnevetett . Mi olyan vicces? 
-Szomorú ,hogy meg sem ismered a nagybátyád .-mondta ,én meg lesokkoltam .Hogy kicsodám ? Harry összeráncolt szemöldökkel nézett rám , én meg csak pislogni tudtam ,mire újból megszólaltam .
-Maga csak viccel .Nem tudok semmiféle nagybácsiról .
-Bizonyára a szüleid nem említettek biztonságos okok miatt .-mondta ,amikor épp megérkezett a pincérnő.
-Hozhatok valamit ?-kérdezte kedvesen .Harry-re néztem ,majd  válaszoltam  .
-2 forró csoki lesz .
-Rendben van .-mosolygott a lány .-És magának mit hozhatok uram? 
-Egy fekete kávét .-mondta a számunkra még mindig ismeretlen személy. A pincérnő bólintva elment , majd időközben ki is hozta a rendelést .Ekkor újra megszólaltam .
-Na jó ! Ide figyeljen ! Nem szórakozni jöttünk ,hanem azért,hogy megtudjuk maga kicsoda és  hogy miért készített rólam képeket . -mondtam ,kicsit sem kedves hangnemmel .Harry az asztal alatt megfogta a combom,hogy kissé nyugodjak már le. Valamennyire segített is . 
-Rendben akkor elmondom ,hogy miért vagytok itt . Ez nem vicc .Tényleg a nagybátyád vagyok , akiről ezek szerint tényleg nem tudsz . Paul vagyok.Morgan barátom által fedeztelek fel ,aki elrabolt ,amiről tudomást szereztem és majdnem kinyírtam ezért. Azelőtt is nyomoztam utánad ,de nem jártam sok sikerrel. Aztán egyik nap láttalak a barátnőiddel, pont akkor fotóztalak  le .Utoljára talán 2 éves korodban láttalak . Nem voltam azért 100% biztos benne ,hogy te vagy ,így a biztonság kedvéért postán elküldtem a fotókat és egy cetlit.Tudtam,hogy ha te vagy az , akkor most eljössz .Bár Harry Styles-ra pont nem számítottam . -mondta el a tudnivalókat egy szuszra .Mi csak Harry-vel pislogni tudtunk ,mire barátom megszólalt.
-Honnan tudja a nevem?
-Ugyan Harry.Jól ismerem az apád .Téged is 4 éves korod óta nem láttalak . -mondta mosolyogva Paul .Harry csak némán emésztette tovább  a hallottakat , akárcsak én  . Pár perc csönd után megszólaltam .
-Miért nem mondtak anyuék rólad semmit ?Miért nem látogattál meg vagy hasonlók?-akadtam ki. 
-Nyílván azért,mert veszélyes körbe tartozom . Apád azért lépett ki a maffiából anno ,hogy téged védjen , és úgy látszik ,hogy a nagybácsid elől is jól elrejtettek .Azt sem tudtam ,hogy itt éltek,amíg a nagyszülőket meg nem kérdeztem . Ismét tátott szájjal maradtam .
-Akkor te is a maffiába tartozol ?-kérdeztem ,mire bólintott . 
-Akkor hogy nem hallottam rólad? -érdeklődött Harry is .
-Azért,mert csak addig szállítottam apádnak ,amíg 10 éves nem lettél,persze akkor még nem is jártál a céghez. Azótától Des-el is megszakadt a kapcsolatom,mivel én is kicsit eltűntem. Harry erre csak bólintott .
-Szóval.-kezdtem bele. -Azért jöttél ,hogy megismerj ,  vagy van még valami ? 
-Jók a megérzéseid Viktória. Szeretném ha csatlakoznál hozzám .Morgan sok jót mesélt rólad , és a többiek is , akik Des-nek szállítottak . Jól megállod a helyed ebben a maffiás ügyben ,ezért sokan felfigyelnek rád.Apád szerencsés lehet .-mondta ,itt meg Harry-re nézett ,aki szintén megszólalt. 
-Nem csak ő szerencsés , hanem én is .-mondta ,majd szorosan megölelt és  mosolyogva megpuszilta a homlokom .Erre felkuncogtam . 
-Ááá értem.Szóval egy párt alkottok .Gratulálok .-mondta mosolyogva Paul ,mire mi megköszöntük .
-Szóval szeretnél csatlakozni hozzám?-tette fel a kérdést újból. 
-Már Harry-ékhez tartozom . Szeretnék ott maradni .-mondtam mélyen a szemébe nézve mire bólintott. 
-Rendben van .Megértem. De ha esetleg meggondolnád magad,akkor csak szólj . -mondta ,majd elém nyújtott egy kis cetlit ,amin a telefonszáma állt . Némán bólintva elvettem a kis cetlit , majd zsebre tettem . 
-Nem hiszem el,hogy a szüleim ismét hazudtak .-mondtam lesajnálóan,mire Paul megszólalt. 
-Ne okold őket,hisz óvni akartak , és jól tették . -nyugtatott meg . 
-De beszélni fogok velük .-mondtam kissé nyugtalanul.
-Ahogy szeretnéd . -mondta ,mire megszólalt a mobilja ,amit ki is nyomott. 
-Sajnálom ,de mennem kell . Örültem a találkozásnak . Hívj ,ha bármiben segíthetek . Én is most itt lakom nem messze ,szóval szívesen találkoznék még .-mondta ,majd felállt .Követve a példáját együtt léptünk ki a kávézóból,elköszöntünk tőle ,majd néztük ,ahogy beül egy fekete  Land Roverbe és elhajt .Mi is beültünk a fiúk mellé,akik tátott szájjal néztek ránk.
-Hogy hogy éltek? Azt hittük,hogy kinyírt odabent , csak mi nem hallottuk.-szólalt meg Louis. Erre felnevettünk Harry-vel.
-Ha hazamegyünk elmesélünk mindent.-mondtam ,mire a fiúk bólintottak . 
Anyuékkal csak sajnos holnap tudok beszélni ,mivel ma épp melóztak .  Visszaérve a házba ,a többiek azonnal letámadtak ,hogy mi volt.Harry-vel elmeséltük röviden ,hogy miről is beszéltünk  .A társaság  tátott szájjal nézett ,mire Jess megszólalt. 
-Neked van egy nagybátyád ?-kérdezte még mindig sokkolva,mire bólintottam . 
-De úgy-e nem fogsz átállni hozzá?-kérdezte Liam ,mire megráztam a fejem ,majd megszólaltam.
-Nem  nem fogok. Max 1-2-szer találkozom vele ,hogy azért jobban megismerjem ,mivel csak a nevét tudom , és hogy állítólag itt lakik nem messze .-vontam vállat . 
Ezután kicsit még átrágtuk ezt a témát  és mivel lassan 9 óra volt , így vacsiztunk és mindenki nyugovóra tért. Épp végeztem a tusolással , majd leültem az ágyra  Harry mellé ,aki szorosan magához húzott. 
-Ezt nem hiszem el .-mondtam egy sóhaj kíséretében .
-Hát ezt én sem gondoltam volna ,hogy van egy eltitkolt nagybácsid . 
-Miért hazudnak vagy titkolóznak a szüleim.Főleg ilyen fontos dolgokban ?
-Csak védeni akarnak .Én is ezt tenném . -mondta  ,majd belepuszilt a hajamba . 
-Ígérd meg ,hogy te legalább nem fogsz hazudni .-néztem fel rá ,mire tekintetét az enyéimbe fúrta .
-Neked soha ! -mondta őszintén ,mire megcsókoltam,amit viszonzott is . 
-Holnap beszélni akarok anyuékkal. Velem jössz ? -kérdeztem ,miközben alvós cuccba kezdtünk öltözni.
-Még szép ! -mondta mosolyogva ,majd bebújva az ágyba ,szorosan magához ölelt . Hamarabb elaludt mint én ,mivel nekem folyamatosan kattogott az agyam . Mit titkolhattak el még a szüleim ? Testvérem nincs ,ezért jól jött volna egy nagybácsi azért  . Szomorú ,hogy ezt kell mondanom ,de csalódtam ismét a szüleimben , még ha ők védeni is akartak . Lassan olyan 1 körül elnyomott az álom . 

♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Where stories live. Discover now