Csütörtök
Ismét repültek a hetek , hónapok ,lassan a nyárnak is vége lett és beköszöntött az ősz . Ezalatt persze ment a meló és mit ne mondjak , nem könnyű egy maffia céget vezetni .Igaz ,hogy felosztottuk Harry-vel ,hogy ki mire figyel vagy esetleg mire egyszerre , de így is kicsit kemény volt . Többet voltunk bent a cégnél ,mint a többiek ,a fiúk is viszont többet voltak szállítani,szóval nagyon is elvoltunk havazva mindennel.
Reggel arra ébredtem ,hogy Harry nincs mellettem ,pedig ma azt terveztük,hogy nem megyünk be a céghez. Elvéve a telefonom megnéztem hányóra . Lassan 10 volt ,így felpattanva az ágyból , összeszedve magam , levánszorogtam a nappaliba ,ahol meg is találtam a konyhában Harry-t , a többiek társaságában . Csak én aludtam be ennyire ??Namindegy .
Ebédig lustálkodtunk ,aztán pedig kaja ,majd Harry-vel felmentünk a szobánkba .
-Szeretnék ma mutatni valamit . -szólalt meg sejtelmesen elmosolyodva .
-Éspedig ? -néztem rá furán .Gőzöm sem volt ,hogy mit akarhat mutatni.
-Öltözz fel és indulhatunk .-mondta ,majd odajött hozzám és megcsókolt .Szokás szerint viszonoztam,majd egy kis idő múlva elválva egymástól ,magamra kaptam egy sötétkék farmert ,egy vastag fehér kapucnis pulcsival ,mivel már ősz volt és kezdett hideg lenne .Lebaktatva az emeletről cipőt húztunk ,magamra kaptam a fekete bőrdzsekim ,amíg Harry elvette a kocsikulcsát ,majd elköszönve a többiektől , kiléptünk az ajtón . Beülve a Range Rover-be elindultunk egy ismerős útszakaszon .
-Anyáékhoz megyünk ?-néztem rá a homlokomat ráncolva .
-Majdnem .-válaszolt titokzatosan ,majd az útról 1 percre elkapva a tekintetét , édesen rám mosolygott. Hát aztán ilyenkor nagyon édes tud lenni ,amikor nem mondja el ,hogy mi a helyzet . Türelmesen vártam amíg leparkoltunk a házunkkal átellenben lévő ház előtt.Kiskoromban mindig is nézegettem ezt az épületet .Külsőre nagyon nagyon tetszett ,bár belsőre nem láttam. Mindig is egy ilyen házban akartam élni . Rég nem lakott benne senki ,már lassan 7 éve és csak pár hónapja lett eladó is .Kérdőn néztem Harry-re ,akivel kiszálltunk az autóból ,majd kezét az enyémre kulcsolva elindultunk a ház felé.Az ajtóhoz érve elővett egy kulcsolt ,majd kinyitotta vele a bejárati ajtót .
-Miért van kulcsod ?-kérdeztem döbbenten ,mire választ is kaptam a kérdésemre ,mihelyt beléptünk a nappaliba .
-Nos kicsim .Megvettem ezt a házat .Nekünk. Gondoltam szívesen laknál majd a szüleid ,a cég és a barátaid közelében . Kicsi felújításra szorul belülről és saját magunk rendezhetjük át ,de egy nagy család simán elfér benne .-mondta ,nekem meg könnyek szöktek a szemembe . El sem hittem amit mondd.
-Istenem Harry.-szólaltam meg ,majd a nyakába ugrottam és megcsókoltam ,miközben az örömkönnyek ellepték az arcom . Őszintén nagyon örültem ennek a háznak és ahogy kimondta ,hogy egy nagy család is elfér benne , a szívem hatalmasat dobban .Szeretne gyereket és talán nem is egyet .
-Tetszik ?-kérdezte vigyorogva ,miközben elváltunk egymástól ,de még mindig szorosan tartott a derekamnál fogva .
-Még szép ,hogy tetszik .-mosolyogtam rá ,mire újból megcsókolt . Ott álltunk most már a tényleges lakásunk nappalijában és csókolóztunk .
Ezután gyorsan körbenéztünk az épületben .Volt benne egy közepes méretű konyha ,nagy nappali ,lent egy szoba fürdővel. Fent az emeleten is volt 4 szoba +2 fürdő és persze az egyik mellett egy nagyobb gardrób szoba .Ez pont elég is lesz nekünk .Kint ,vagyis hátul a kertben egy terasz fogadott meg egy közepes méretű udvar kerítéssel ,ahova simán elfér egy medence is később és grillpartik is szóba jöhetnek. Persze a takarítás ráfér az egész ház belsejére(külsőleg semmi baja ),meg pár újítás ,új cuccok és akkor lassan be is lehet költözni majd .
Miután átnéztünk mindent és megbeszéltünk egy két dolgot , bezárva a ház ajtaját átléptünk anyuékhoz (mivel szabadnaposak voltak ),hogy elmeséljük hogy mi a helyzet .Mondanom sem kell ,hogy mennyire örültek és szóltak ha bármi segítség kell , ők itt lesznek .
A közös házhoz visszaérve aztán elmeséltük a többieknek is ,akik szintén örültek ,persze ők is beszállnak majd a helyrepofozásba .
Hamar elszaladt a mai nap ,szóval a csajokkal összedobtuk a vacsit ,majd evés után mindenki ment kidőlni .
Épp befeküdtünk az ágyba ,mire megszólaltam .
-Hogy hogy azt a házat választottad ? -néztem rá Harry-re még mindig hevesen dobogó szívvel.
-Anyudék mondták,hogy kiskorodba is azt nézegetted és gondoltam,hogy azért nem költöznél a világ végére távol a szeretteidtől ,így amikor eladó lett lecsaptam rá.-válaszolt mosolyogva .Ekkor feltettem egy újabb kérdést ,amit még a házban szerettem volna .
-Tényleg nagy családot akarsz ? -kérdeztem őszintén,mire egyik hajtincsemet a fülem mögé tűrte és megsimította az arcom .
-Igen .Szeretnék sok kicsi Harry-t meg sok kicsi Viki-t .-mondta vigyorogva ,mire játékosan rácsaptam a mellkasára .
-Meg is szülheted őket ,ha gondolod .-mondtam vigyorogva ,mire felnevetett .
-Mi lesz a céggel akkor ? -jutott eszembe ez a kérdés ,mivel majd ha úgy alakul akkor én a gyerek vagy gyerekek mellett nem mehetek veszélyes terepre ,viszont Harry-t se engedném nagyon .
-Erre most ne gondoljunk .Ráérünk még .-nyugtatott meg ,mire bólintottam ,majd hozzáhajolva megcsókoltam .
Ezután el is nyomott az álom ,mivel reggel 7-kor a cégnél indul a napunk .
VOCÊ ESTÁ LENDO
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
Ficção AdolescenteSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥