53 fejezet

341 10 0
                                    


Kedd
Reggel szokásosan keltünk,majd elkészültünk,aztán pedig lementünk a nappaliba a többiekhez . 
-Jó reggelt.-köszöntünk nekik .
-Reggelt .-köszöntek ők is.A csajokkal gyorsan összedobtunk valami reggelit,aztán evés után a nappaliban heverésztünk egymás hegyén hátán. Én Harry-nek dőltem ,mellettem Jess lábán Liam pihentette a fejét,Eleanor és Louis a földön ültek török ülésben ,Hailee  Niall ölében ült az egyik fotelben ,Perrie meg Zayn pedig a konyhaasztalnál üldögéltek .
-Viki elugrunk az üzletbe ?-dobta fel Perrie az ötletet ,mire rábólintottam . 
-Vigyázz magadra .-húzott magához Harry  indulás előtt ,majd megpuszilta a homlokom ,mire elmosolyodtam .
-Mindig vigyázok .-néztem fel rá.
-De most jobban.- mosolygott rám pimaszul,mire megcsókoltam ,amit persze viszonzott. 
Perrie -vel elvéve a pénztárcákat ,cipőt húztunk és kabátot vettünk,majd kiléptünk a házból. 
Az üzletben megvettük azt,ami épp fogyóban volt a konyhára vagy épp nem volt . Bevásárlás után épp indultunk vissza ,amikor  egy kapucnis alak sétált velünk szembe ,ami nekem kissé feltűnő volt ,de továbbra is folytattam a csevegést Perrie-vel.Ekkor az alak megfordult és éreztem ,ahogy hátulról egy fegyvert nyom az oldalamhoz .Ijedtemben felsikoltottam,mire Perrie is ugrott egyet . 
-Nyugi Viki , csak én vagyok.-szólalt meg az ismeretlen ,mire levette csuklyáját és szembe találtam magam Adam-al,miközben lassan szembefordultam vele. Perrie persze tátott szájjal volt és mozdulni sem mert,nekem meg egy percre elakadt a lélegzetem . 
-Mit akarsz ?-kérdeztem aztán kicsit sem meglepetten .Nagyon is tudtam,hogy mit akar. 
-Tudod te azt . Nem jöttél el a találkára.-nézett rám,miközben elrakta a fegyverét .Ekkor Perrie végre vett levegőt is ,bár megszólalni most sem mert. 
-Nem ,mert nincs meg a nyaklánc .-hazudtam elég hihetően.
-Hogy mondod ?-jött közelebb hozzám,mire szemében némi sötétséget véltem felfedezni,de egyáltalán nem áll szándékomba meghátrálni.Mélyen a szemébe néztem . 
-Nincs meg a nyaklánc .-mondtam újra ,mire felcsattant. 
-Hogy hogy nincs meg ?Elhagytad ?-kérdezte idegesen .
-Nem emlékszem .Az is lehet ,hogy vissza került a tudtom nélkül Paul-hoz.-mondtam ,hátha ezzel lerázom.
-Ezt nem hiszem el .Csak az időmet vesztegetted.-nevetett fel idegesen ,majd a hajába túrva elment és beszállt egy akkor érkező fekete terepjáróba. Megkönnyebbülve Perrie felé fordultam ,aki végre megszólalt.
-Úristen Viki .-hülledezett ,mire megnyugtattam,hogy most már igen is lekopott.Vagyis remélem . 
Ezután gyorsan visszamentünk a közös házhoz,ahol persze elmeséltük a többieknek ,hogy mi volt .Harry-t persze 2x kellett megállítanom,hogy meg ne keresse és újra fel ne pofozza ,de lenyugtattam .Mind reméltük,hogy lekopott rólam és hogy majd Paul elintézi .
A nap hátralévő részében filmeztünk ,mivel megint nem kellett melóznunk .Hamar el telt az idő ,így gyorsan vacsiztunk és mindenki kiütötte magát.

Szerda 
Teltek múltak a napok és megérkezett a hideg  tél is , beleléptünk Decemberbe . Ismét elkezdődött a havazás és már azon kaptuk magunkat,hogy mindjárt ennek az évnek is vége .Ebben az évben kemény volt a meló,persze voltak szép pillanatok és emlékek .Viszont a rossz sem maradhatott el . Paul végül elintézte Adam-el,amit el kellett ,így szerencsére nem történt rosszabb . Kérdeztem utána a nagybátyám ,hogy mi is volt a chip története ,de nem nyilatkozott.Talán jobb is ,hogy nem tudtam . 
Reggel arra ébredtem ,hogy Harry engem néz. 
-Gyönyörű vagy .-suttogta ,mire felmordultam.
-Persze .Ilyen reggeli fejjel biztosan az vagyok .-motyogtam vissza neki ,mire fölém hajolt és megcsókolt ,amit viszonoztam .
-De igen is gyönyörű vagy , még ilyen reggeli fejjel is .-szögezte le ,mire nevetve megráztam a  fejem .Ekkor felkapott az ágyból úgy ahogy voltam,mármint egy hosszú ujjú , combközépig érő blúzba,amit tőle kunyeráltam .
-Harry tegyél le.-kezdtem el nyavajogni ,de ez nem hatotta meg.
-Nem ,nem kicsim .Éhes vagyok ,ezért szépen csinálsz nekem reggelit .-mondta édesen mosolyogva kiskutya szemekkel ,miközben megindult velem le ,egyenesen a konyhába .Mikor leértünk,Jess,Perrie ,Liam és Louis már lent voltak . 
-Miért kínzod az asszonyt ?Nem látod ,hogy szenved ?-szólalt meg elsőként Louis nevetve Harry-re nézve  ,aki láthatta ,hogy mennyire álmos vagyok ,mivel még csak fél 8 volt,de persze Harry-nek kaja kellett.
-Éhes vagyok.-rántotta meg a vállát barátom,mire a többiek felnevettek. 
Gyorsan készítettünk Jess-el és Perrie-vel reggelit,mire a többiek is lejöttek az emeletről . Gyorsan megreggeliztünk,majd én mentem és felöltöztem ,mivel nem volt még időm ,ezután visszamentem a többiekhez a nappaliban ,ahol lustálkodtunk még ,amíg Des be nem toppant az ajtón. 
-Sziasztok .-köszöntött kedvesen,miközben lerázta magáról a havat . 
-Főnök .-biccentettünk felé ,mire ő is csatlakozott hozzánk a nappaliba .
-Meló van ?-érdeklődött Zayn ,mire Des megrázta a fejét.
-Nem ,csak a fizetéseteket hoztam .Ebben a hónapban gyengébb  lesz meló ,de ha beugrik valami akkor szólok.-vázolta az e hónapi tervet,mire mi bólintottunk . Kicsit húzós volt ez az év ,úgyhogy nem bántuk,ha az év vége laza lesz . 
Des kiosztotta gyorsan a borítékokat ,majd még kicsit beszélgettünk és azzal tovább is állt. 
A nap hátralévő részében Niall ötletét követtük,ugyanis elmentünk egyet korcsolyázni . Mondanom sem kell ,hogy mennyit hülyéskedtünk .Egyszerűen jól éreztük magunkat .A végén forró csokiztunk ,majd átfagyva visszamentünk a közös házhoz . Mivel már este 7 óra volt,gyorsan átléptünk Harry-vel anyuékhoz,aztán meg visszamentünk a házhoz ,ahol gyorsan vacsiztunk a többiekkel. Utána mindenki kiütötte magát. 
Ezután persze gyorsan teltek múltak a napok és már csak 2 nap maradt Karácsonyig ,viszont Harry egyre furább lett ,amit nem tudtam hová tenni...Kezdjek újra félni? 

♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang