Hétfő
Harry szemszöge ( a raktárnál)
Miután kivonultunk a raktárhoz , apám elmondta a tudnivalókat . Az elosztás nagyon nem tetszett .Nem akartam Vikit otthagyni , de mindig is az volt , hogy én és apám vesszük át a szállítmányt + Louis , Zayn és Liam. Nehezen beleegyeztem , majd mindenki oszolt és elfoglalta a helyét .Rászóltam Perrie-re , hogy figyeljen Vikire.
Lassan ott volt , az idő , amikor megérkezett egy teherautó , 4 terepjáró kíséretében .Valami furcsa érzés fogott el , de nem foglalkoztam vele , biztos az adrenalintól volt . A teherautó beállt , majd a 2 terepjáróban tartózkodó 8 ember bejött , becsukva maguk után az ajtót a többiek meg kint maradtak .
-Ááá , jó újra látni Des . És a fiad is mekkorát nőtt .- kezdett bele Luke a csevegésbe , mire megforgattam a szemeim . Utáltam ezt az embert . De jó szállítmánnyal rendelkezett , amit drágábban is eladhattunk majd .
-Semmi szükség erre drága barátom .-legyintette le apa .
Amíg ők cseverésztek , addig Liam és Zayn elől maradtak , mi pedig Louis-al hátramentünk a teherautó végében , ahol ellenőriztük , hogyan pakolják ki az árut . Az egyik ember kezében észrevettem valamit . Pontosabban egy bombát , amit gondolom aktiválni akart , de nem sikerült neki, mert épp hátra mentünk . Épp észrevettem , bólintottam Louis-nak és előrántva a fegyvert , elkiáltottam magam .
-Bomba !-és ekkor lőttem egyet.
Idebent elszabadult a pokol , de gondolom ez kint sem volt másképp. Csak imádkozni tudtam , hogy Vikinek ne essen baja .
Fél óra lövöldözés után ,elég jól teljesítettünk a múltkorihoz képest , mert csak 6-on úszták meg Luke -al együtt , pedig voltak 20-an . Apával és Liam-ékal az erdő széléhez mentünk , ahol vártuk a többieket . Lassan vissza is jött mindenki .Majdnem mindenki .
-Perrie-ék ? -kérdeztem kicsit idegesen apától .
-Ott jönnek .-szólt közbe Jess.
Ám a vér is megfagyott bennem , ahogy észrevettem őket . Louis , aki nem tudom , hogy került Vikiékhez , hozta a karjában a lányt , aki a világod jelentette számomra , még ha nem is akartam beismerni magamnak . Mellette Niall és Perrie jött . Amikor odaértek hozzánk sokkolt a látvány . Viki arca sápadt volt , a vér pedig átitatta a felsőjét .Vállon lőtték és sok vért veszített .A bambulásomból Liam zökkentett ki .
-Harry , mozdulj már .- ekkor észbe kaptam és lerogytam Viki mellé a földre .
-Hé Viki . Hallasz ? Nehogy itt merj hagyni ! Érted ? .- szóltam rá kétségbeesetten , de nem válaszolt .
-Harry , rakjuk be az autódba és go vissza a céghez ,Maria ellátja . Maria orvosként dolgozott a cégnél , és reménykedtem , hogy Vikit is helyre szedi , ahogy minket is szokott .
Zayn segített bepakolni Vikit hátul . Beszállt mellénk még , Perrie , Jess és Liam . A többiek pedig jöttek utánunk . Tövig nyomtam a gázt , hisz nem veszíthet több vért . 10 perc alatt már a parkolóban voltunk . Közben Perrie már hívta Maria-t aki felkészülve várt minket . Gyorsan kikaptam az autóból és a többiekkel a nyomomban azonnal a terembe mentünk , ahol az orvosunk már várt .
-Mi történt Harry ?- kérdezte kétségbeesetten , miközben leraktam Vikit egy ágyra .
-Vállon lőtték . Azonnal ki kell szednek a golyót . Sok vért vesztett . Kérlek segíts rajta .- mondtam kétségbeesetten , mire éreztem , hogy gyengülök én is .
-Minden tőlem telhetőt megteszek , de kint kell várnotok .-mondta , majd Liam kihúzott a teremből. Ezután már csak kint várhattunk .Láttam Jess-t aki a sírás határán állt , majd Liam vállába fúrta a fejét .15 perc múlva a többiek is megérkeztek meggyötört állapotban .
-Mi a helyzet ?-kérdezte apa .
-Nem tudunk semmit .-mondtam , majd idegesen a hajamba túrtam .
-Ha ne hagyjam egyedül , akkor nem történt volna meg ez .- mondta Perrie , mire elsírta magát .
-Nem tehetsz róla .- nyugtattam , mire Zayn megölelte a barátnőjét .
Végignézve a bandán mindenkin volt horzsolás , rajtam több is , de most Viki itta meg a levét . Mindig ez van .Hiába végzünk jó munkát , valaki úgy is sebesül .
Fél óra elteltével , Maria lépett ki a teremből . Még mindenki itt volt .Egyszerre néztünk rá .
-Túl éli ? - kérdezte apa .
-Ha elég erős ahhoz , hogy harcoljon , akkor igen .- mondta Maria .
Mindenki sóhajtott egyet , majd apám megszólalt .
-Rendben! Mindenki menjen haza pihenni. . Én és pár emberem korán reggel visszamegyünk és elintézzük ami hátra maradt . Jess , te fedezd Vikit a szülei előtt.- itt a lányra nézett , aki némán bólintott , majd kettőt tapsolt és mindenki elment .
-Harry , a pihenés rád is vonatkozik.- szólt rám apa , miután ketten maradtunk .
-Itt maradok vele . Majd az ebédlőben szerzek kaját .-mondtam , mire csak bólintott és elment .
-Bemehetek ?-kérdeztem Maria-t , aki bólintott .
Belépve , megpillantottam Viki elernyedt testét . Közelebb mentem hozzá . Kevésbé volt sápadtabb , viszont szúrta a szemem , hogy egy kötés van a vállán .
-Az a perfúzió elég lesz ma estére .Holnap reggel korán bejövök és kicserélem .Most megyek én is .-mondta , majd hálásan nézve rá , elköszöntem .
Leültem a teremben lévő fotelre és úgy néztem őt . Nem akartam , hogy ez történjen vele . Nem akartam elveszíteni , hisz terveim voltak vele .És nem csak az , hogy megfektetem és annyi . Hanem komolyabb . Fura , hogy ezt mondom , de kezdtem beleszeretni .Végül akaratom ellenére elnyomott az álom . Kimerült voltam , de nagyon .
YOU ARE READING
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
Teen FictionSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥