Kedd
Már eltelt két hét ,mióta elmondtuk a szüleimnek ,hogy én is a csapat része vagyok .Azótától volt két szállítmányunk is ,ami jól ment . Természetesen még mindig a közös házban éltem Harry-vel és a barátainkkal.Nagyon összeszoktunk .Nem gondoltam ,hogy egyszer majd ilyen szoros kapcsolta fűz az One Direction-hoz. De örülök neki,hogy így alakult .
Reggel 7-kor keltünk Harry-vel .Gyorsan elkészültünk és lementünk a konyhába reggelizni .Liam ,Jess ,Eleanor és Louis már lent voltak .
-Hogy ti sosem tudtok csendben maradni .-forgatta meg nevetve a szemeit Louis ,amikor meglátott minket. Erre elpirultam .
-Mit csináljak , ha jó vagyok az ágyba ?-tette fel Harry a kérdést egy perverz mosoly kíséretében,miközben rám nézett .
-Vigyázz Styles! Túl nagy az egód .-forgattam meg a szemeim vigyorogva. Erre fel becsapott a fenekembe ,mire játékosan én is rácsaptam a mellkasára.
-Fent pofozzátok egymást.-mondta Jess is nevetve .
Miután Harry-vel kijátszodtuk magunkat ,csatlakoztak a többiek is , és neki láttunk reggelizni ,mivel Des behívatott 8-ra a céghez . Reggeli után, beülve az autókba (én Harry-vel mentem ,így az én autóm most maradt) , a cég fele vettük az irányt. Odaérve leparkoltunk és beléptünk az épületbe és egyenesen a 4. emeletre mentünk ,ahol Des már várt.
-Jó reggelt gyerekek .-köszöntött kedvesen ,miközben leültünk .
-Mi lesz a program apa ?-kérdezte Harry .
-Holnap szállítanotok kell ,de nélkülem .Más elintézni valóm lesz . -kezdte Des,mire bólintottunk.
-Kinek kell ?-kérdezte Zayn elsőként .
-Madison-nak . -mondta ,miközben Jess -re és rám nézett .-Lányok ,ti még nem ismeritek őt .Röviden: Apja után örökölte a céget ,aki már 2 éve elhunyt ,anyja elhagyta. 22 éves és nő létére elég jól vezeti a céget.Rengeteg drog megfordul a kezében ,persze jó árat is fizet ,de veszélyes körbe tartozik . -mondta el a tudnivalókat ,mire mi Jess-el csak bólintottunk .
-Mind megyünk ?-kérdezte Eleanor .
-Igen.-válaszolta Des .
-Mikor indulunk ? -érdeklődött Niall is .
-Holnap 1 órára vár titeket .Szóval ,aki akar a biztonság kedvéért gyakorolhat ,de a pihenést javaslom ,mivel 5 órás út lesz . Holnap reggel fél 8-kor mindenki legyen itt .-mondta ,mire a társaság bólintott ,majd mindenki oszolt . Úgy döntöttünk ,hogy inkább pihenünk ,így haza fele vásároltunk holnapra kaját meg innivalót,hogy ne kelljen a benzinkútnál megállni azért .
A házhoz érve pizzát rendeltünk és ettünk egyet ,majd kicsit ledőltünk pihenni . Este 9-kor ébredtünk meg és vacsiztunk ,utána meg megint kiüttük magunkat .Igen.Híresek vagyunk arról,hogy imádunk aludni .
Szerda
Reggel fél 7-kor , kipihenve keltünk .A fürdőben elkészülve ,hagytam a hajam ,hogy simán omoljon a hátamra,felvettem egy fekete farmert , egy sötétkék blúzt , meg a fekete bőrdzsekim . A fegyverem magamhoz rakva , Harry-vel az oldalamon lementünk a konyhába ,ahol gyorsan reggeliztünk a többiekkel . Harry ,Louis és Zayn autójával mentünk . Mikor a céghez értünk már negyed 8 volt . Des kint várt .
-Jó reggelt mindenkinek .-köszöntött ,majd folytatta . -Egy kisebb teherautót megraktunk az embereimmel .Majd eldöntitek ki vezeti . Egy autó menjen mindenképp elől, a másik hátul a biztonság kedvéért ,mert drága mulatság a szállítmány . Harry tudja merre kell menni .Ha megzavarni próbál ,ne higyetek neki . Csak pakoljatok le és gyertek .Fegyver persze legyen nálatok.-mondta el az utasításokat Des ,majd hagyott is bennünket ,mivel más fele volt dolga . Ezután Harry megszólalt .
-Rendben .Akkor megyek én elől ,Viki,Liam és Jess társaságában . Louis és Eleanor ti jöttök a teherautóval, Zayn ,Perrie és Niall ti meg hátul.-mondta el gyorsan az elosztást .
-Igen is főnők .-mondták a többiek egyszerre ,majd mindenki beült a helyére és elindultunk .
Amerre mentünk , az a rész nem volt ismerős nekem . 5 órás út után , letértünk az útról és tovább mentünk egy erdő alatt . 10 perc után ,elénk tárult egy ház ,ami mögött egy hatalmas raktárépület állt . A ház előtt fekete terepjárók álltak , és ahogy leparkoltunk , egy férfi lépett ki a házból . Harry lehúzta az ablakot .
-Sziasztok . Madison már hátul vár .-mondta ,mire Harry biccentett és elindult .A többiek hátul követtek .
A raktár ajtaja nyitva volt ,így az autókkal leparkoltunk,mire Louis-ék beálltak . Belépve 7 fegyveres állt egy asztal mellett . Harry azonnal rákulcsolta a kezét az enyémre .
-Á ,már vártalak.-jött egy hang egy szekrény mögül,mire előlépett egy hosszú vörös hajú , kék szemű,magas és normál testalkattal rendelkező lány.Bizonyára ő Madison .
-Mad.-köszönt Harry,majd kezet fogott vele .
-Az ifjú Styles .Örülök,hogy újra látlak.-mondta csábos hangon , én meg próbáltam nem képen vágni .
-Fiúk , pakoljatok ki .-utasította az embereit ,mire azok cselekedtek . Mi csak álltunk ott vele szembe ,mire megszólalt .
-Nem is mondtátok ,hogy van két új tag.-nézett rám és Jess-re.
-Nem kérdezted .-vont vállat Harry.
-Tudod kicsi Styles. Most ahogy elnézlek,elég jó párost alkotnánk ,de látom van barátnőd.Megkomolyodtál. -nézett le az összefogott kezeinkre. Most komolyan fel akar húzni ?
-Igen Mad. Megtaláltam azt a lányt ,akivel igen hosszú távra tervezek .-mondta ki Harry megszorítva jobban a kezem.
-Ooo édesek .Meguntad a sok egy éjszakás kalandokat ? -nevetett fel Madison . Szúró pillantással néztem rá , és már nem sok tartott ,hogy hozzá csapjak .
-Madison!-szólt rá feszülten Harry .
-Ugyan Styles .-heccelte tovább a barátomat,mire nekem most már tényleg elborult az agyam , és egy lendülettel felpofoztam .Az emberei,akik már végeztek a lepakolással,azonnal fegyvert rántottak ,mire leintette őket . Vártam,hogy visszaüssön ,de nem tette.
-Kislány ,ezt nem lett volna szabad .Styles , a csajod nem semmizik.-mondta elvigyorodva Madison . Harry ahelyett,hogy mérges lett volna rám ,helyette rám mosolyogva kacsintott egyet .Erre én is elmosolyodtam .
-Amúgy csak vicceltem . Szép pár vagytok.-kacsintott és átnyújtotta a vastag borítékot Harry-nek ,aki zsebre tette azt .
Ezután elköszöntünk tőle , és beülve az autókba ,elindultunk haza .
-Jól felpofoztad csajszi.-ütögette a vállam az autóban Liam.Erre felnevettünk .
-Az én csajom .-kacsintott rám elvigyorodva Harry,miközben fél percre rám nézett,majd újra vissza az útra .
-Már én is untam ,ahogy kelepel .-folytatta Jess is ,mire újra felnevettünk.
Vissza érve a céghez , átadtuk Des-nek a pénzt ,majd a közös házhoz mentünk . Már este 7 óra volt ,így hamar letusolt mindenki és vacsiztunk . Kicsit elzsibbadtunk a kocsikázástól ,így hamar aludni tértünk . Amúgy Madison nem rossz ember , csak szereti húzni más agyát . :))
BẠN ĐANG ĐỌC
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
Teen FictionSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥