37 fejezet (+18)

575 17 0
                                    


Szerda
Új év , új lehetőségek. 
Az újévbe belelépve  csak úgy röpültek a napok . 
Reggel szokásosan ébredtünk.Szokásosan reggeliztünk és kávéztunk ,majd a nap hátralévő részében lazultunk,mivel meló még nem volt . Kint  is újra elkezdett havazni .  Elgondolkodtam ,hogy ez az év vajon mit fog hozni . Olyan lesz mint az előző? Vagy talán rosszabb , esetleg jobb ? Gondolkodásomból Harry hangja zökkentett ki . 
-Baj van kicsim ?-jött oda hozzám a kanapéhoz ,majd leülve ,szorosan átölelt. 
-Nincs semmi ,csak elgondolkodtam .-mondtam egy erőltetett mosoly kíséretében . Nem tudom miért,de furcsa érzés fogott el . 
-Értem.-mosolygott rám ,majd megcsókolt ,amit viszonoztam . 
-Társasozunk egyet ? -kérdezte Louis ,mire mindenki bólintott . 
Este 7-ig játszodtunk ,majd vacsi , és mindenki kidőlt . 

Csütörtök 
Zayn szülinapjaa ! 8-kor keltünk , amíg ő Perrie-vel épp aludt . A csajokkal gyorsan elmentünk tortáért ,majd 10-kor a nappaliban vártuk az ünnepeltet,akit Perrie lehívott . Szokás szerint bele kezdtünk a boldog szülinapot éneklésbe ,mire Zayn meglepődött . A dal végén megszólalt. 
-Nemár srácok !Köszönöm . -jött oda hozzánk,majd elfújva a gyertyát megölelt mindenkit . Perrie a nyakába ugorva megcsókolta őt ,mire mi elmosolyodtunk. Édesek voltak . 
-Akkor eszünk tortát ?-érdeklődött Niall . Hát persze ,hogy éhes .Mindig az .  :)))
-Még szép barátom .-csapkodta meg a vállát Zayn az ír barátunknak . A csajokkal szereltünk evőeszközöket meg tányérokat , majd a nappaliban helyet foglalva , Niall nagy örömére elfogyasztottuk a tortát . Ezután persze mind megvoltunk hallva ,pedig csak 2-2 szeletet evett mindenki ,így a kanapén heverésztünk. Este persze szokás szerint jött a buli , a szülinapos tiszteletére.Nem kell mondanom ,hogy milyen bulit csaptunk . :)) Zayn-el épp koccintottunk ,amikor Harry hátulról megölelt. 
-Nem lesz kicsit sok ? -kérdezte a fülembe suttogva ,mire szembefordultam vele.Nem is ittam sokat ,de mivel hogy ma keveset ettem ,a kicsit is megártott .Viszont ő nem tudom mennyit ihatott,mivel eléggé csillogtak a szemei. A  kezeit a csípőmre vezette , én a nyaka köré kulcsoltam az enyéim ,majd lehúzva magamhoz megcsókoltam . Imádtam ,hogy egyetlen csókja is akár  ennyire beindított . Ő is hasonlóan érzett.Kezei csípőmről a fenekemre vándoroltak,amibe belemarkolt .Megszakítva a csókunkat megszólalt. 
-Húzzunk el.-javasolta ,mire elvigyorodva bólintottam . 
Ezután felmentünk egyik szobába , bezárva az ajtót pedig azonnal egymásnak estünk. Lerúgtuk a cipőket ,majd lenyomva az ágyra , fölém hajolt és újra megcsókolt . Csak úgy faltuk egymás puha ajkát ,miközben kezei vándorútra indultak  , le , egészen a farmerom gombjáig . Egy laza mozdulattal lehúzta rólam , majd az ingemet is  kezdte kigombolni ,amitől szintén megszabadított. Én is hasonlóan tettem ,mivel ő is ingben volt ,végül a nadrág is lekerült róla . A szekrényből elővett egy óvszert ,amit feltekert magára ,majd megszabadulva az utolsó akadályozó ruhadaraboktól , belém hatolt. Szaporábban kezdtük venni a levegőt ,minek hatására pár nyögés vagy épp sóhaj hagyta el a szánk . Kis idő múlva cseréltünk ,így én voltam felül . Lassan éreztem ,hogy a csúcson vagyok,de erre fel megállított.
-Harry! -szóltam rá kicsit erélyesen ,mire felnevetett . 
-Póz váltás .-kacsintott ,mire kutyapózba váltottunk . 
Itt már egyre többet és többet akartam,így kértem ,hogy gyorsítson . Ezáltal hangos nyögések hagyták el a szám ,miközben a lepedőt markolásztam . Kis idő múlva egyszerre értünk fel a csúcsra .Legördülve rólam ,eldobta az óvszert ,majd pár ruhadarabot visszavéve magunkra ,visszafeküdtünk az ágyba. 
-Szeretlek .-mondta,miközben szorosan hozzám bújt. 
-Én is szeretlek !-válaszoltam én is ,majd lassan el is nyomott az álom .

Péntek 
Ma reggel arra keltem,hogy Harry össze vissza puszilgat. 
-Harry! Összenyálazol .-nyöszörögtem kinyitva a szemeim ,mire felnevetett . 
-Ébresztő Csipkerózsika .10 óra . -mondta , majd megcsókolt ,amit viszonoztam . 
Gyorsan elkészültünk a fürdőbe,majd hajamat lófarokba kötve , felvettem egy fekete farmert egy szürke blúzzal,majd Harry-vel lementünk a nappaliban . Mindenki már lent a nappaliban,mire mi is csatlakoztunk hozzájuk.
-Kávét?-kérdezte Jess mosolyogva ,majd felénk tartott két bögrét ,amit el is vettünk. 
-Posta .-jött be Liam az ajtón ,majd ő is leült mellénk . 
-Viki ez a tiéd.-szólalt meg ,miközben az újság közül kihúzott egy nagy barna borítékot. Felém nyújtva azt,elvettem tőle ,amin a teljes nevem állt. Meglepődtem .Vajon mi lehet az ? 
-Kitől van ?-kérdezte Harry.
-Jó kérdés .-válaszoltam,mire mindenki kíváncsian fürkészett. Kibontottam,majd kivettem a tartalmát. Képek voltak és egy kis cetli . A képeken nem más állt,mint én . 
-Az te vagy ?-kérdezte csodálkozva Harry és Zayn egyszerre . Nem tudtam mit reagálni ,így jobban szemügyre vettem a képeket .Tényleg én voltam mindegyik képen .  Ekkor Eleanor megszólalt. 
-Hé! Ezek nem a tegnap készültek ,amikor Zayn tortáját intéztük ? Jobban szemügyre véve ,igaza lehetett , hisz stimmelt az öltözetem .
-De .-válaszoltam ,mire mindenki megnézte a képsorozatot .Több is volt .
-Valaki távolról kaphatott le.-mondta Harry feszülten ,mire megfogtam a kezét .Nem tudtam ,hogy most féljek vagy mi . 
-Mi áll a cetlin ?-kérdezte Hailee ,mire kezembe véve hangosan felolvastam azt :
 Kedves Viktória! Gondolom szeretnéd tudni,hogy ki vagyok . Ma délután 5-kor találkozzunk a közeli kávézóban . 
-Biztos ,hogy nem mész oda .-mondta   Harry,mire letettem a kis cetlit , és elgondolkoztam ,hogy valaki most játszik velem , vagy ez tényleg igaz .Ekkor Harry fele fordulva megszólaltam.
-De tudnom kell,hogy ki az .-néztem rá.
-És ha veszélyes ?-kérdezte Louis. 
-Nem tudom meg addig,amíg nem találkozok vele. -válaszoltam,mire mindenki csak némán pislogott. Ezután jöttek a találgatások ,hogy ki lehet az ,aki lefényképez ,majd elküldi nekem postán. 
-Morgan ? -kérdezte Liam Harry-től,mire  a barátom válaszolt. 
-Ő nem lehet .Őt már elrendeztük ,szóval ő nem . -rázta meg a fejét.
-Hugó ? -kérdezte Jess. -Csak ,mert amikor áruért voltunk,akkor nagyon megnézett magának.-mondta , miközben rámnézett. Erre Harry felmordult,mire Zayn  is megszólalt. 
-Hugó nem az a lesifotós típus . 
-Akkor ő is kiütve .-bólintott Niall . 
Fogalmam sem volt ,hogy ki lehet . Gondolkodtam,hogy találkozzak ezzel a személlyel , vagy inkább ne .Legbelül azért csak hajtott a kíváncsiság,még ha kissé féltem is  . 4 óra volt ,amikor végül megszólaltam .
-Rendben .Találkozom vele.-kijelentésemre a  társaság felkapta a fejét .
-Veled megyek.-mondta Harry,mire bólintottam . Jobb ha ott van velem .Biztonságban érzem magam olyankor.
-Mi is megyünk .Fő a biztonság . -nyújtotta fel a kezét Liam és Louis .  Némán bólintottunk,majd mentünk és összekaptuk magunkat . Kiengedtem a hajam , és hagytam ,hogy simán hulljon a hátamra .Fekete farmeromat átcseréltem egy világoskékre ,  felvettem egy sötétkék kapucnis blúzt és elvettem a telefonom.  A biztonság kedvéért magamhoz raktam a fegyvert is ,majd bokacsizmát húzva , kiléptünk az ajtón .Kissé hidegnek bizonyult az idő még így január vége fele ,így összébb húztam magamon a kabátom. Harry autójába beülve ,elindultunk egy közeli kávézóhoz . Odaérve leparkoltunk,mire Harry megszólalt . 
-Bemegyek Vikivel. Liam te menj a biztonság kedvéért a hátsó ajtóhoz .Louis te maradj itt elől. A fiúk bólintottak ,mi meg kiszállva , bementünk a meleg kávézóba. Körülnézve megpillantottam egy 30-40-es éveiben járó , barna hajú férfit,aki épp felénk intett . Harry kezét fogva , odasétáltunk hozzá, majd leültünk az asztalhoz vele szembe .  

♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Where stories live. Discover now