6 fejezet

993 26 0
                                    


Vasárnap
Harry szemszöge
Már este 9 volt , amikor a közös házhoz mentem , ahol a fiúkkal legtöbbet együtt vagyunk . Ha nem otthon van mindenki , akkor itt verődünk össze , kivétel Niall , aki itt lakik . Leparkolva az autómat , a többi autóról ítélve tudtam , hogy a többiek is itt lesznek . Beléptem az ajtón és igazam volt . A 4 legjobb barátom a nappaliba ült a kanapén és röhögtek valamin . Barátnők úgy látszik ma kimaradtak , szóval fiús est lesz . Végre .
-Áá , na végre előkerültél főnök . Merre jártál?-kérdezte Louis felvont szemöldökkel , persze az idétlen vigyor nem maradt el a képéről.
-Vikinél voltam .- válaszoltam , majd lehúzva a cipőm csatlakoztam hozzájuk és leültem a kanapé mellett lévő fotelbe .
-Ki gondolta volna . Megfogott a csaj a bulin mi ? - kérdezte Zayn kíváncsian .
-Mit ne mondjak , a barátnője is eléggé ott van a toppon .-csatlakozott a beszélgetéshez Liam .
-Csak nem meg volt már öreg ?- kíváncsiskodok Niall , miközben beleharapott a pizzájába . Ő már megint éhes ? Hát persze . Ő mindig az .
-Még nem , nem akarom elsietni .- válaszolt Liam. Erre Niall bólintott .
-Na és te Harry ? -kérdezte Louis . -Megvolt a csaj vagy még mindig cserkészed és úgy jársz mint az exeiddel ?
-Nem . Őt nem akarom sem elsietni , sem kényszeríteni se semmi . Más mint a többi .- vallottam be őszintén .
-És dögös .- bővítette ki a mondandóm Zayn .
-Igen az .-mondtam , majd bevillant Viki. Egyszerűen dögös csaj . Tuti edz szabad idejében , mert elég formás feneke van és nagyon jó teste .Meg ahogy csókol meg...Örültem , hogy találkoztam vele azon a bulin .- gondolkodtam  el ,  mire a fiúk ezt észre is vették.
-Csak nem elkalandoztál Harry ?-kérdezte vigyorogva Niall.
-Kapjátok be .- mutattam be nekik .
-Amúgy beszéltél vele erről a maffiás ügyről ?-kérdezte Zayn .
-A buli után másnap reggel mondtam , hogy ki vagyok , erre fel azt hitte , hogy viccelek . De nem fél tőlem , pedig veszélyes vagyok .- tűnődtem el .
-Ne keverd bele ha egyszer nem muszáj .- tanácsolta Louis.
-Nem is állt szándékomba . Az apjával is találkoztam .Kár hogy nem tudta titokban tartani , hogy van egy lánya .
Hát igen . Nem nagyon tudtunk Viki létezéséről egészen addig amíg 18 éves nem lett, majd a bulin ismertük meg . De persze tudtuk ki az , mivel utána nyomoztunk . És hogy miért nem akarom bele keverni ebbe a maffiás ügybe ? Mert veszélyes. Régebb az én apám az övével nagyon jóba voltak , persze apám mindig is a maffiával foglalkozott , de Viki apja is bele segített . Eldöntötték , hogy majd a gyerekek viszik tovább ezt az egészet . Vagyis én , és hát Viki .De senki nem számított arra , hogy Charlie-nek(Viki apja ) lánya fog születni . Ezért aztán az apja időben ki is szállt , apámmal megszakítva a kapcsolatot . Persze tudta , hogy jó vezér leszek , de megértem ha a lányát nem avatná be . Én se tenném . Túl veszélyes ez az egész . Fegyverek , drogszállítás vagy átvevés és még sorolhatnám . Aztán ne is beszéljünk arról , hogy néha az életed a tét . Gondolataimból a fiúk zökkentettek ki :
-Mi az Harry ? - kérdezte érdeklődve Louis .
-Semmi csak elgondolkodtam .- legyintettem le , majd elvettem a félig alkohollal töltött poharat , amit Zayn időközben szétosztott mindenkinek .
Koccintottunk , majd még ittunk párat és mindenki felhúzott a saját szobájába . Kis idő múlva el is nyomott az álom . 

♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Where stories live. Discover now