Egy percre leblokkoltam . Nem mozdultam , csak vártam hogy közelebb érjen . Gyorsan szemügyre vettem . Talpig feketében volt . Fekete bakancs , fekete farmer, fekete blúz. Karján látni lehetett pár tetoválását , haja pedig kissé kuszán állt . Ábrándozásomból mély , férfias hangja zökkentett ki .
-Szia szépségem . Te aztán tudod hogy kell magadra vonni a figyelmet . Ez a ruha nagyon dögös és ahogy táncolsz... - mondta egész közel hajolva hozzám és megnyalta az alsó ajkát .
Éreztem rajta az alkoholt . Miközben felnéztem rá , mivel magasabb volt nálam , csillogást láttam zöld íriszeibe . Nem gondoltam , hogy majd így találkozok vele , de legbelül örültem is . Ismét hangja zökkentett ki gondolkodásomból .
-Hogy hívnak ?
- Viktória vagyok , de simán csak Viki .-mondtam magabiztosan .
- Hmm , szép név . Gondolom én nem kell bemutatkoznom , hisz mindenki ismer .- mondta kicsit nagyképűen . Na tessék , ennek is van egója , de nem is kicsi . Egy füttyszó zökkentett ki a beszélgetésünkből . Harry -vel egyből a hang irányába kaptuk a fejünk , ahol nem más állt pár méterre tőlünk , mint Zayn Malik , aki rögtön oda is jött hozzánk .
-Harry , már kerestelek . Merre kóborolsz ? - kérdezte , miközben rám emelte tekintetét .
-Ooo vagy úúgy ...- nyalta meg ő is az alsó ajkát és jó alaposan végigmért , majd újra megnyalta az alsó ajkát .
-Hallod ? Éhes vagy , hogy ennyire nyalod a szád ? Ne hozzak esetleg valamit enni ? - kérdeztem kicsit csípősen , mert már kellemetlennek éreztem ahogy végignéz rajtam .
Harry , aki mindvégig mellettem állt , egy nevetéssel díjazta megjegyzésem , Zayn pedig csak tátott szájjal nézett .
-Hát Harry , csípős a csaj , de máris bírom . - kacsintott .
- Kopj le Malik . - mondta Harry nevetve , majd Zayn el is tűnt .Ezután Harry ismét hozzám fordult :
- Iszunk valamit ? - kérdezte csillogó tekintettel . Lehet nem hiányzott neki és nekem se az alkohol , de miért ne ? Elvégre Harry Styles társaságában ihatok . Egyből rábólintottam . A konyhába vettük az irányt, ahol megakadt a szemem Jessicán , aki máris csókolózott valakivel a pultnak dőlve . Erre muszáj volt felnevetnem .
-Min nevetsz ? Mi is követhetnénk a példájukat .- szólalt meg Harry , miközben egy pohár vodkát nyomott a kezembe.
-Álmodba Styles. -kacsintottam rá . Nem az a típus vagyok aki egyből csókolózik egy olyan személlyel akit alig ismer.
- De ne mondd , hogy nem szeretnéd . - hajolt közelebb hozzám . Ajkai már az arcom súrolták. A levegő bennem akadt , nem tudtam rá válaszolni .Vajon minden lányra ilyen hatással van ?
-Hmm....hallgatás beleegyezés .- mondta mély dörmögős hangon . A kis pillanatunkat Jess szakította meg .
-Ooo hát itt vagy , beszeretnék mutatni valakit . - mondta izgatottan és akivel smárolt , szembe fordult velem . Nem más volt mint Liam Payne . Úgy látszik Jess sikeresen az ujjai köré csavarta .
-Ő itt Liam . Liam , ő itt Viki .- mutatott be minket egymásnak .
-Örvendek a találkozásnak . -nyújtotta felém a kezét Liam .
-Én is örülök . - viszonoztam a köszönést .
-Látom Harry lecsapott rád . - kacsintott egyett mire Harry -vel felnevettünk .
-Csak szeretne. - kacsintottam az említett személyre .
-Egyszer úgy is az enyém leszel .- mondta , szinte suttogta a fülemhez hajolva . Bennem ismét megállt a levegő . Mi az hogy egyszer úgy is az övé leszek ? Na ezt nem értettem .
- Honnan tudod ?- vágtam vissza.
-Amit akarok , azt el is érem , bármi áron .
-És hidd el, hogy mindig eléri amit akar . - kapcsolódott bele a személyes kis beszélgetésünkbe Liam . Erre csak egy szemforgatást kaptak válaszul .
-Hát itt vagytok . Már fél órája kereslek titeket . - halottunk egy újabb ismeretlen hangot .
Nem más volt, mint Louis, a házigazda, aki felénk tartott kézen fogva egy gyönyörű lánnyal. Eleanor Calder-rel , azaz a barátnőjével . Mikor odaértek hozzánk gyorsan bemutatkoztunk egymásnak . Nem sokkal később csatlakozott Zayn is , akivel már találkoztam . Ő szintén a barátnőjével volt Perrie-vel .És nem utolsó sorban Niall Horan is körénk gyűlt , így hát teljes lett a csapat . Szerintem Jess-el soha nem voltunk ilyen szerencsések mint most . A nagy bemutatkozás után beszélgettünk kicsit és ittunk még . Eközben Harry folyton nézett , már azt hittem le kell hogy csapjam . Perrie feldobta az ötletet , hogy bulizzunk már , ezért oszolt a banda a konyhából egyenesen a nappaliba . Én Harryt húztam magam után . Mondjuk nem is kellett volna húzni , jött az magától is , még ha szédelegve is . Igen a pia kicsit kezdett beütni mindenkinél .
Egy pörgősebb szám következett .Eközben Harry belemarkolt a fenekembe , mire felnéztem csillogó zöld íriszeibe . Megnyalta alsó ajkát mire odakaptam a tekintetem és akaratom ellenére is elnyíltak az ajkaim egymástól .Abban a pillanatban megakartam csókolni . Nem tudom honnan jött ez az ötlet , lehet a pia váltotta ki ezt belőlem . Neki sem kellett több , egyből lecsapott ajkaimra . Csókolóztam már , de ez valahogy más volt . Alig ismertem őt , mégis egyetlen csókja megmozdított bennem mindent . Szorosabban magához ölelt a derekamtól fogva , majd egyik kezével ismét belemarkolt a fenekembe , minek hatására szétnyíltak ajkaim egy sóhaj kiséretében , és bejutást adva neki , vad csókolózásba hívott . Automatikusan nyaka köré kulcsoltam a kezeim , majd egyikkel a hajába túrtam . Egy jóleső nyögés hagyta el a száját , ami engem is beindított . Csókunkat Niall zavarta meg .
-Hé haver , baj van . -ennyit mondott . Mire feleszméltem , hogy mi is lehet a baj , Harry sehol sem volt . A konyha fele véve az irányt egyből megláttam Jess-t .
-Hé , láttad Liam-ot ?
-Mért tőlem kérded , nem én voltam vele .- mondtam kicsit idegesen . Éreztem hogy valami nincs rendben . De lehet az is hogy mindjárt visszajön a pia .
-Azt mondta baj van és mindjárt vissza jön . - mondta , nekem meg leesett hogy Niall is ezt mondta Harry-nek.
-Menjünk nézzünk szét odakint . - javasoltam . Jess bólintott , mire kiléptünk a házból hajnali 4-kor.Jól esett kilépni a levegőre , így is meleg volt már odabent .
Kilépve az utcára , két nagy terepjárót pillantottunk meg . Ott voltak a fiúk is , de nem csak öten voltak , hanem még rajtuk kívül 3 ember . És hogy fokozzam ezt , mindhárom kezében egy fegyver volt . Jess majdnem elsikította magát , de időben befogtam a száját , mielőtt észrevesznek és kicsit arrébb húzódtunk . Végig figyeltük őket. Veszekedtek valamin , bár a hangos zenétől nem lehetett kivenni hogy miért . Mindvégig Harry-t figyeltem , aki nagy meglepetésemre szintén egy fegyvert rántott elő . Úgy-e ez csak vicc . Jess-el tátott szájjal voltunk , szó szerint . Ekkor egy nagyon gyors cselekvés történt . Az egyik idegen fegyveres kibiztosította a fegyvert és lőtt . Úristen . Zayn-t találta el a golyó , vagyis inkább a karját , de a lövés miatt egyből földre kényszerült . Ekkor Niall , Louis és Liam is előkaptak egy egy fegyvert , akár csak ahogy Harry tette pár perccel azelőtt , és már lőttek volna , de már a két terepjáró elhúzott. Jess nem tudta , hogy most sikítson vagy elrohanjon , én meg csak álltam. Ekkor Harry felénk kapta a tekintetét , pontosabban rám és Liam-el azonnal odafutottak , amíg Zayn-nek mentőt hívtak Louis-ék . Liam Jess-t nyugtatta és magyarázott , Harry pedig felém lépett . Nem gondoltam , hogy olyan bármelyikük is aki fegyvert ránt . Féltem , ezért hátráltam egy lépést Harry-től . Ekkor szédülés lett urrá rajtam és egyszerűen elsötétült minden ....
DU LIEST GERADE
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
JugendliteraturSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥