18 fejezet (+18)

993 21 0
                                    

Szerda
Reggel 7-kor kipattantam az ágyból . Elvégeztem a reggeli rutinom ,egy kis sminket tettem fel , hajamat hagytam , hogy simán omoljon a hátamra , majd felvettem egy fekete farmert meg egy sötétkék hosszú ujjú blúzt . Telefonomat magamhoz véve lementem a konyhába , ahol nagy meglepetés ért .
Anyuék vártak  ott, ahol  az asztalon egy torta állt .Úristen . A  19. szülinapom .Kaptam észbe .El is felejtettem .
-Boldog szülinapooot.-mondták egyszerre , majd odamenve hozzájuk megöleltek, amit viszonoztam .
-Itt az ajándékod .-fordult felém apu mosolyogva  és egy kis dobozt nyújtott felém . Anyu lelkesen nézet , miközben kibontottam .Egy kocsikulcs volt benne . ( Jelzem , meg van a jogsim ).
-Úristeen .Ez komoly ?- kérdeztem csillogó szemekkel , miközben szüleim nevetve bólintottak .Azonnal kiszaladtam az ajtón , mire elém tárult a saját autóm . Egy fekete Mustang.

Azt hittem a pofám leszakad

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Azt hittem a pofám leszakad . Annyira örültem .Mindig is erre vágytam . Újból megöleltem anyuékat , majd visszamenve a konyhába , ettünk a tortából . Eközben csöngettek , mire az órára néztem , ami 8-at mutatott . Ez Harry . Gyorsan ajtót nyitottam ,bár nem Harry-vel találtam szembe magam , hanem egy nagy barna plüssmackóval .Arrébb álltam , hogy valahogy beférjen .Az a maci akkora volt , mint én . Ekkor Harry is előbukkant a plüss mögül , egy nagy csokor rózsával a kezében . Szám elé kaptam a kezem , mire megszólalt .
-Boldog szülinapot Viki .-adta át mosolyogva az ajándékom .
-Nemár Harry . Nem kellett volna . Köszönöm .-mondtam , majd szorosan hozzábújtam , majd adtam az arcára egy puszit . Anyu mosolyogva figyelt , miközben vázába tette a csokor rózsám , amit időközben elvett . 
-Honnan tudtad , hogy ma van a szülinapom ? -érdeklődtem .
-Jess mondta .-nézett rám mosolyogva . Szinte gondoltam . 
-Amúgy kié az a Mustang odakint?-képedt el .
-Az enyém . Szülinapi ajándék .-vigyorodtam el , közben a szüleim felé biccentettem .
-Nem semmi .- biccentett Harry elismerően . Miközben ő váltott pár szót anyuékkal , én addig felcipeltem a nagy plüsst a szobámba , majd visszasiettem a nappaliba , ahol Harry indulásra készen állt. 
-Gyere .Megyünk a közös házhoz .-mondta mire bólintottam .Felhúztam a cipőm , elvettem a kocsikulcsom , elköszöntem anyuéktól , majd kiléptünk a házból .
-Vigyázz rá.-szólt apu Harry után .
-Igen is uram .-mondta Harry , majd még egy utolsót intett . 
Ő beszállt a Range Rover-be , én meg a Mustangomba és a közös ház fele vettük az irányt . Máris imádtam az autóm.Pár perc múlva meg is érkeztünk . Leparkoltunk, majd kiszállva az autókból , beléptünk a házba , ahol újabb meglepetés ért . Mindenki ott volt a csapatból aki számít .
-Boldog szülinapoot Vikiii.- kiáltották egyszerre , mire szám elé kapva a kezem , könnybe lábadt a szemem . Soha nem köszöntött fel ilyen jó társaság .  
-Nemáár.Igazán nem kellett volna  srácok . Köszönöm .-mondtam hálásan , majd a Jess kezében lévő tortához mentem és elfújtam a gyertyákat.Ezután sorba jöttek a kis ajándéktasakok . Össz vissz kaptam : parfümöt , fülbevalót , sok csokit , egy csipkés sötét kék blúzt , karkötőt , meg egy nyakláncot. Megköszöntem a többiektől az ajándékokat  , majd odaléptem Harry-hez , aki mindvégig mosolyogva kísérte minden mozdulatom , és megcsókoltam . Persze Niall közbeszólt . 
-Együnk tortát .-mondta tapsikolva , mire egyenként felnevettünk , majd mindenkinek vágtam egy egy szeletet . Közben beszélgettünk , nevettünk , jól éreztük magunk. 
-Még nincs vége a napnak csajszi.-szólalt meg vigyorogva Jess.
-Mit terveztek még.-néztem rosszallóan a társaságra .  
-Egy hatalmas bulit . Itt . Este 8-kor.Csak mi  .-jelentette ki Louis . 
Csillogó szemmel néztem a társaságra , akik ujjongani kezdtek . Még kicsit beszélgettünk , majd jeleztem , hogy megyek , mivel már 4 óra volt és még haza kellett ugranom .A többieknek is még dolguk volt , ezért egyszerre léptünk ki a házból .
-Azta . Kié az a Mustang ?-képedt el Zayn , mire felnevettem és megráztam a kocsikulcsot előtte. 
-A tiéd ?-kérdezte Jess is döbbenten , mire elvigyorodtam . 
-Balesetmentes utat kislány .-mondta Louis  , mire megköszöntem .Ezután mindenki oszolt , csak én maradtam Harry-vel.
-Fél 8-kor érted megyek .-mondta , majd közel húzott magához .
-Igenis Styles.-mondtam , mire megcsókolt .Viszonoztam , majd elköszönve tőle , beültem az autómba és hazamentem. Otthon még zenét hallgattam , ettem , majd mentem és gyorsan letusoltam . Sebem is már egész szépen gyógyult , úgyhogy azt most nem fertőtlenítettem . Begöndörítettem a hajam , felvittem a szokásos fekete füstös sminkem . Egy sötétkék pántos , tapadós , combközépig érő ,kissé mély dekoltázzsal rendelkező csipkés ruhát választottam , fekete magassarkúval és fekete bőrdzsekivel . Gyorsan eltelt az idő és már Harry is dudált . Kezembe véve a telefonom , lesiettem a lépcsőn , majd elköszönve anyuéktól , csatlakoztam az autóban ülő Harry-hez,aki fekete farmert viselt egy fehér inggel .  Miközben beültem tátott szájjal nézett .
-Tudod úgy-e , hogy gyönyörű vagy ?-kérdezte ,mire elpirultam ,  majd felém hajolva megcsókolt , amit viszonoztam . Utána elindultunk a többiekhez . Mikor megérkeztünk és beléptünk a házba , Harry csatlakozott a társaság mellé és elénekelték a boldog szülinapot  című dalt .Ismét megleptek , mire kissé meghatódtam . Ezután kezdődött az őrületes buli , amiben rég nem volt részem . Hálás vagyok ennek a bandának . Alig ismertem őket , most meg a legjobb barátaimnak mondhatom őket. Jól szórakoztunk . Táncoltunk , ittunk , nevettünk . Javában folyt a buli és én is  az 5. pohár vodkámat ittam (amit imádok és bírom is ) , amikor Harry hátulról megölelt .Ahhoz képest ő sem ivott sokat . 
-Szívesen letépném ezt a ruhát rólad és most azonnal megdugnálak . -suttogta a fülembe , mire kirázott a hideg . Szembefordultam vele .
-Styles ! Tedd is meg , ne csak ígérgesd .-mondtam pimasz mosollyal az arcomon , mire meglepte a kijelentésem. Perverz vigyor terült el az arcán. 
-Gyere , mutatni akarok valamit .-húzott az emeletre , egyenesen a szobája felé . Benyitottam .A szoba hasonlóan nézett ki , ahogy Harry szobája (ahol a buli után ébredtem ) , csak itt most a franciaágyat rózsaszirmok borították . Meglepetten fordultam szembe Harry-vel ,mire megszólalt . 
-Meglepetés ! És még egyszer boldog szülinapot .-mondta , majd megcsókolt , csak most sokkal szenvedélyesebben , amit viszonoztam . Akartam őt .Döntöttem.  Vele akartam először és most már itt volt az ideje . Készen álltam rá.
Lassan közeledni kezdtünk az ágy fele , ahova lassan lefektetett , nem szakítva meg a csókot ,de levegőhiány miatt elváltunk . 
-Viki ! Megtisztelnél azzal , hogy a barátnőm leszel ?-kérdezte édesen és végig a szemembe nézve .Meglepett a kérdése .De csak őt akartam , senki mást .
-Igen .-mondtam , majd lehúztam magamhoz egy újabb csókra . Keze levándorolt a fenekemhez , amibe belemarkolt , mire egy halk sóhaj hagyta el a szám .Ezután a nyakamat kényeztette .Csókolgatta , harapta , szívta , minek hatására felnyögtem , majd az ingjéhez nyúlva , kezdtem kigombolni azt .
-Akarlak .-suttogta két csók közt .Válaszul beharaptam az alsó ajkát , jelezve , hogy ez az érzés kölcsönös , minek hatására ő is felnyögött . Gyorsan megszabadultunk az akadályozó ruhaneműktől .Rajta csak boxer volt , ami alatt férfiassága kitörni készült , én meg egy szál fekete csipkés fehérneműben feküdtem alatta . Nőiességemhez nyomta férfiasságát , ami engem is beindított. 
-Biztos akarod?-kérdezte a szemembe nézve .
-Biztos.-mondtam magabiztosan . 
-Kicsit fájni fog , mivel ez az első , de vigyázok rád ígérem .-mondta , mire előhúzott az éjjeliszekrény fiókjából egy óvszert , majd feltekerte magára. A szívem nagyot dobbant az előbbi kijelentésére . 
Ezután megszabadultunk a maradék ruhától .Még egyszer rám nézett , hogy biztos akarom-e , mire  biztatóan bólintottam. Először ujjaival kicsit izgatta a nőiességem .Már nedves voltam , készen álltam rá .Ekkor egy óvatos mozdulattal belém hatolt ,mire hangosan felnyögtem , ő meg élesen beszívta a levegőt .Hagyta , hogy kicsit szokjam a méretét , majd lassan elkezdett mozogni bennem .Nem mondom , hogy nem fájt , de egy idő után kellemes érzés nyomott el . Kicsit gyorsított a tempón , közbe csókolt , majd kényeztette a melleim és erősen megszívta a nyakam , mire ismét hangosan felnyögtem . Minél jobban akartam őt , ezért kértem , hogy gyorsítson a tempón ,közben pedig a körmeim a hátába véstem . Kicsit felszisszent  ,mire egyre csak gyorsított a tempón .Egyre szaporábban vettük a levegőt , közben hol sóhajok hagyták el a szánkat , hol pedig nyögések . Egyszer csak feszítő érzést éreztem a hasamba , majd kis idő múlva sikítva mentem el , pár másodpercre pedig Harry is követett . Rám borulva , egymás elől kapkodtuk a levegőt . Kis idő múlva felállt , eldobta az óvszert és visszafeküdt mellém , majd szorosan magához húzott .
-Csodálatos voltál .-mondta még mindig lihegve .
-Nem Harry.Te voltál az .-mondtam , mire homlokon puszilt .
-Fájt? 
-Az elején igen , de utána már elviselhető volt .Szerinted hallottak odalent ?-érdeklődtem , mire Harry elnevette magát , így én is kénytelen voltam utánozni.
-Ment a zene , szóval nem hiszem .De majd reggel megtudjuk .-mondta egy pimasz mosoly kíséretében ,mire én is elvigyorodtam. 
-Na jó de aludjunk .-szólalt meg , mire helyeslően bólintottam .Kifárasztott a kis gonosz :)) 
Még egyszer megcsókolt , majd a szemembe nézett .
-Szeretlek Viki .-mondta ki őszintén .Kicsit sokkolt ez .Harry Styles kimondta , hogy szeret . Azta .Mondjuk ez jogos ha már a barátnője vagyok . 
-Én is szeretlek Harry .-mondtam én is, mire édes mosolyra húzódott a szája , megint megcsókolt , majd összebújva elaludtunk . 
És , hogy megbántam-e , hogy neki adtam a szüzességem   ? Nem .

♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Where stories live. Discover now