Vasárnap
A mai napot szó szerint lazulással töltöttük . 10-kor ébredtem meg ,mire Harry is mocorogni kezdett és kinyitotta a szemeit .
-Jó reggelt .-mondta édes mosoly kíséretében .
-Neked is .-mosolyogtam vissza rá és megcsókoltam .
-Tudod úgy-e ,hogy a gyengém vagy ?-suttogta az ajkaimra .
-Te meg az én drogom .-mondtam ,mire egy mosoly kíséretében újra megcsókolt .
Ezután gyorsan elkészültünk és lementünk a többiekhez,akik javában ébren voltak .
-Jó reggelt .-köszöntöttek egyszerre. Viszonozva a köszönést ,leültünk kávézni a nappaliba.
-Hogy aludtatok ?-kérdezte tőlünk Liam kuncogva .Sejtettem ,hogy hallottak.
-Egész jól.-húzta perverz mosolyra a száját Harry,mire játékosan rácsaptam a vállára .
-Igen , azt hallottuk .-szólt Louis is vigyorogva ,mire Eleanor leült az ölébe .
-Amúgy is Viki nyakán lévő foltok mindent elárulnak .-kapcsolódott bele a szívatásunkba Zayn is .Hát igen.Harry megint szép munkát végzett . Erre elpirultam . Miután megittuk a kávét ,a lányokkal ebédet készítettünk ,majd evés után közösen,filmet néztünk .
Filmezés után a nap hátralévő részébe beszélgettünk , közben bort is nyitottunk ki .Jól éreztük magunkat .
-Üvegezzünk.-pattant ki Niall fejéből az ötlet . Mi rábólintottunk. Körbe ültük a nappaliban lévő kis asztalt ,miközben Jess keresett egy üveget . Ő pörgetett először . Eleanor volt az áldozat.
-Na Eleanor.-kezdte barátnőm.-Felelsz vagy mersz ?
-Merek .-válaszolta .
-Nyald meg Niall fülét . Erre Louis barátnője elfintorodott,mi meg nevetésben törtünk ki,miközben teljesítette a feladatát. . Niall-en volt a sor ,mire az üveg Harry-nél állt meg .
-Na főnök .Felelsz vagy mersz ? -csapta össze a tenyerét az ír barátunk .
-Felelek .-mondta Harry .
-Ha bármelyik exed visszaszeretne kapni ,akkor visszamennél hozzá?
-Nem. Nekem most már csak is Viki kell,senki más .-mondta a szemembe nézve ,mire elmosolyodtam Jó volt ezt hallani .Nekem is csak ő kell. Ekkor odahajoltam és adtam a szájára egy puszit .
-Ez aranyos volt.-szólt közbe mosolyogva Perrie . Ezután folytattuk és Harry pörgetett.
Lassan már 2 órája játszodtuk ,hülyébbnél hülyébb kérdések és cselekvések fele haladva. 4 óra körül rendeltünk pizzát, és mikor kihozták meg is ettük . Ezután pedig mindenki csak lustálkodott .
Este vacsiztunk és elraktuk magunkat holnapra .
Hétfő
Hogy hogyan telt a mai napom ? Rosszul . És hogy összevesztem-e Harry-vel? Igen , nagyon .
Kezdjük az elején .
Reggel 8-kor keltünk ,mivel Harry apja hívott,hogy be kellene menjünk a céghez . Gyorsan összeszedte magát mindenki , és autókba ülve , 10 perc múlva már ott is voltunk . Des a nagyteremben várt ,mire csatlakoztunk hozzá . Ekkor elmondta ,hogy mi a mai teendő . A fiúkkal szállítani fog ,mire mi át kell nézzünk a lányokkal pár papírmunkát ,mivel akik ezzel foglalkoznak 2-en , szabadságon vannak és keresztanyámnak sok lenne ami van . Így mindenki oszolt ,elköszöntem Harry-től és csatlakoztunk Eva-hoz.
Délután 3-ra végeztünk .Nem tudtam ,hogy ez a meló ennyi papírmunkával jár . A fiúk nem értek vissza , így úgy döntöttünk a lányokkal ,hogy visszamegyünk a házhoz . Elköszönve keresztanyámtól , beültünk az autómba és a közös ház fele vettük az irányt . Ám amikor leparkoltam , egy ismeretlen autón akadt meg a szemem . Kiszálltunk ,mire Perrie megszólalt .
-Ó ne ! Csak ezt ne .-sütötte le a szemét ,mire Jess-el értetlenül néztünk rá . Eleanor csak állt mellettünk .
Ekkor az autóból kiszállt egy vékony lány , talán modell is volt . Barna ,hátközépig érő szögegyenes haja volt és barna szemei .Elég rövid szoknya volt rajta és egy haspóló . Nem tudtuk Jess-el , hogy ki az , de Perrie-ék biztos igen . Oda sétáltunk hozzá ,mire kedvesen köszönt .
-Á sziasztok .-nézett előbb rám és Jess -re , mire mi csak biccentettünk egyet a fejünkkel. Ezután folytatta.
-Perrie és Eleanor .-biccentett az említett lányok felé ,mire azok csak lesajnáló pillantással díjazták. Nem lehetnek nagy barátok az tuti.
-Mit keresel itt Kendall ?-kérdezte kissé feszülten Perrie.
-Harry Styles-t . Ki mást .-válaszolta gúnyosan .Erre én is megszólaltam .
-Mégis mit akarsz tőle ?
-Mégis mit érdekel téged ?-kérdezett vissza kicsit sem nagyképűen .Alig ismerem ,de máris utálom .
-Mit akarsz Kendall?-kérdezte Eleanor is .
-Be szeretném fejezni , amit elkezdtem Harry-vel .-mondta gúnyosan . Na jó , most mi van ?
-Nem is kezdtél el semmit .-szólt rá gorombán Perrie.
-De tervbe volt .-kacsintott egyet a vendégünk,mire felment bennem a pumpa .
-Na jó , mit akarsz a barátomtól? -kérdeztem feszülten .
-Csak nem a barátnője vagy ? Á , most már értem . Jó az ágyban igaz ? Én is imádtam vele dugni . Főleg most az utolsó volt jó , igaz be volt tépve kicsit , de durván jobban szeretem .-mondta gúnyosan ,mire Jess-el tátott szájjal maradtunk .
-Miről beszélsz ?-kérdeztem rekedtes hangon .Nem hittem el ,hogy Harry droghoz nyúlt .
-Á nem mondta ? Jót dugtunk , de asszem akkor nem volt barátnője .-tűnődött ,mire azt hittem ,hogy hozzá csapok . Perrie szólt közbe.
-Viki ne higgy neki ,mert Harry sosem csalna meg . Ez a szajha amit itt beszél az rég volt .-nyugtatott meg , de nem segített .
-Beszélnem kell Harry-vel . -ennyit mondtam , majd előkapva a telefonom ,azonnal hívtam . Nyugodtan beszéltem,hogy ne vegye észre , hogy van valami . Azt mondta 10 perc és jönnek . Mire visszamentem a lányokhoz és a nemkívánt személyhez , az addigra elment .
-Hol van ?-kérdeztem ,mire Jess válaszolt.
-Azt mondta ha szükségünk van rá,akkor a közelebbi hotelben megtaláljuk .-vont vállat ő is kicsit idegesen .Ezután bementünk a házba és vártuk a fiúkat. Nem tudtam,hogy előbb kérdőre vonjam Harry-t vagy kinyírjam ,amiért ilyen kurva kinézetű és nagyképű lánnyal lefeküdt vagy mi.10 perc múlva meg is érkeztek .
-Megjöttünk.-szóltak egyszerre,miközben mi a nappaliban kávéztunk.
-Szia kicsim.-jött oda ,majd megcsókolt, persze viszonoztam . Leültek ők is a nappaliban ,mire megszólaltam .
-Harry, ki az Kendall?-néztem rá,mire lesápadt . Szóval érzékeny témára tapintottam .
-Találkoztál vele?-kérdezte ,mire Eleanor közbeszólt .
-Téged keresett .
-Viki.Bármit is mondott , az nem igaz .-nézett a szemeimbe,miközben felállt a kanapéról .Nehezen hittem neki,mivel Kendall elég hihetően mesélt.
-Akkor az sem igaz ,hogy dugtatok ,miközben te be voltál állva ? -kérdeztem felállva én is a kanapéról ,mire ismét arc színe átment falfehérbe .
-Na erre lépj Styles.-szólalt meg Louis kicsit idegesen . A többiek csak feszülten figyeltek . Harry idegesen a hajába túrt .
-Igaz ez Harry ?-kérdeztem kissé erélyesebben .
-Igen ,igaz .-mondta ,mire felcsattantam .
-Mégis mikor történt ?-bombáztam újabb kérdéssel .
-Mielőtt össze jöttünk volna .-vallotta be .
-Most nem tudom ,hogy arra akadjak ki ,hogy ezzel a ribanccal dugtál , vagy , hogy droghoz nyúltál . -akadtam ki teljesen .A többiek csak némán figyeltek,jobbnak látták,ha nem szólnak bele .
-Azelőtt feküdtem le vele mielőtt összejöttünk , és nem nagyon tudtam ellenkezni,mivel nem voltam magamnál. De hidd el,hogy megbántam .-magyarázkodott ,de a düh jobban vezérelt .
-Megyek inkább és kiszellőztetem a fejem .-fordultam sarkon , és ahogy voltam (fekete farmer és kapucnis szürke pulcsi ,mivel ma nem volt olyan jó idő+cipő ), azzal a lendülettel elkaptam a bőrdzsekim a fogasról ,amiben benne volt a kocsikulcsom és kiléptem a házból bevágva magam után az ajtót. Beültem a Mustangba és elhajtottam .Nem tudtam merre,csak mentem . Jess hívott ,de kinyomtam és kikapcsoltam a mobilom . 4 óra volt ,szóval volt időm kocsikázni.
YOU ARE READING
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
Teen FictionSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥