49 fejezet(+18)

559 13 0
                                    


Tudtam,hogy nem lenne szabad ennek megtörténnie,de ott akkor, nagyon is akartam. Egyszerűen hiányzott a közelsége és minden porcikám őt kívánta. 
Miközben csókolt ,lassan az ágy fele araszoltunk.Megszabadítottam a nyakkendőjétől és ingét kezdtem el kigombolni,mire belemorgott a csókunkba . Mikor már megszabadítottam a felső ruhadaraboktól , ő is levette rólam a ruhát és így már csak egy szál csipkés bugyiban álltam előtte,mivel a ruhához nem kellett melltartó.Kicsit eltávolodott tőlem . Végig nézve rajtam ,megnyalta alsó ajkát ,majd perverzül elvigyorodott ,miközben újra közelebb lépett .Persze a szívem majd kiugrott a helyéről. Kezét a derekam köré fonta,miközben én a mellkasát simogattam az egyik kezemmel ,míg a másikkal a nyakába kapaszkodtam. Ismét lecsapott ajkaimra és úgy csókolt mint még soha .Szó szerint beleremegtem ,mire megszólalt.
-Imádom ,hogy ezt váltom ki belőled .-suttogta a fülembe ,mire a hideg is kirázott.
-Ugorj .-kérlelt,miközben erősen belemarkolt a fenekembe  ,mire teljesítettem kívánságát és a lábaimat dereka köré fontam .Lassan lefektetett az ágyra ,majd elválva tőlem megszabadult a nadrágjától és boxerétől ,utána meg ismét fölém hajolt. Egyik keze levándorolt nőiességemhez ,mire a bugyin keresztül kezdte izgatni azt .Így is nedves voltam ,amit észre is vett,majd  vággyal teli ismét a fülembe suttogott .
-Akarlak.
-Én is téged .-néztem a szemeibe .Bármennyire is utálnom kellett volna őt ,nem tudtam .Kijelentésemre megnyalta az alsó ajkát ,miközben csillogást véltem felfedezni a szemeibe . Elővett egy óvszert az éjjeliszekrényből ,majd feltekerve magára ,újra fölém hajolt .Egy laza mozdulattal tépte le rólam a bugyim ,majd hajította azt a földre.Na tessék.Oda az egyik kedvenc fehérneműm .Lehajolt a nyakamhoz ,amit apró puszikkal borított be ,majd harapni vagy épp szívni kezdte .Mondanom sem kell ,hogy mennyire beindított cselekedete ,mivel halk sóhaj vagy nyögés hagyta el a szám . 
Ezután mélyen a szemembe nézett,hogy biztos akarom-e .
-Harry.-szóltam rá erélyesen ,mire felnevetett .
-Milyen akaratos valaki .-húzta pimasz mosolyra a száját ,mire mellkasára csaptam . Ezután egyből megéreztem magamba a már keményedő férfiasságát . Egy kissé hangos nyögés hagyta el a szánkat ,mire egyből egy kissé gyorsabb tempót kezdett el diktálni . Mondanom sem kell ,hogy azonnal a lepedőért nyúltam és azt kezdtem markolászni,mivel elég intenzíven mozgott bennem,minek hatására a nyögéseim is hangosabbak lettek . Egy kis idő múlva helyet cseréltünk és én voltam felül lovagló ülésben . Ahogy mozogni kezdtem rajta ,belőle is egy mély nyögés tört ki ,miközben a csípőmet vagy épp a fenekemet markolászta .
-Úristen Viki.-mondta mély rekedtes hangján ,mire gyorsítottam a tempón ,amire persze aztán ő is rásegített és átmentünk durvába kicsit . Ennyire intenzív szerintem sosem volt vele a szex.Ebből persze az következett,hogy a végén én egy sikítással ,míg ő egy hangos nyögéssel értünk fel a csúcsra.Reméltem,hogy a szülei mélyen aludtak.  Nem hagyta ,hogy leszálljak róla ,így szorosan magához ölelt ,persze én a gyönyörtől remegtem a karjai közt . Kis idő múlva elváltunk egymástól ,majd eldobta az óvszert ,amíg én felvettem az egyik hosszabb blúzát ,mivel nem volt  semmi fehérneműm ,hála neki  . Ezután visszabújtunk az ágyba .Szembefordulva velem , az egyik hajtincsemet hátratűrte a fülem mögé ,miközben mélyen egymás szemébe néztünk . 
-Szeretlek Viki.-törte meg a csendet,mire egy sóhaj hagyta el a szám,de végül én is válaszoltam . 
-Én is szeretlek Harry .-mondtam suttogva ,mire közelebb hajolva lágyan megcsókolt .Ezután hátat fordítottam neki ,majd kis idő múlva elnyomott az álom. Egy percben éreztem ,ahogyan hátulról átöleli a derekam és erősen magához szorít .Annyira hiányzott már ez.Mondjuk nem csak ez ,hanem maga Harry is a hibáival együtt.Egyszerűen nem tudtam gyűlni. 

Vasárnap 
Reggel kissé fejfájással ébredtem . Kinyitva a szemem gyorsan körbenéztem,ám Harry sehol sem volt . A telefonomon megnéztem az órát ,ami déli 12-őt mutatott.Asszem kicsit bealudtam.Namindegy .Épp írni akartam Harry-nek,hogy hol van ,amikor benyitott az ajtón egy kisebb szatyorral a kezében .
-Jó reggelt.Hogy aludtál?-kérdezett kíváncsian fürkészve ,mire egy ásítás után válaszoltam.
-Reggelt. Jól és te ? -néztem rá,miközben közelebb lépett az ágyhoz és fölém hajolva válaszolt .
-A legjobban.-mondta ,mire megcsókolt .Amikor elváltunk , kissé elpirultam .
-Amúgy hoztam tőletek váltó ruhát .-emelte fel a szatyrot ,majd letette elém.Hálásan néztem rá,majd utam a fürdőbe vezetett ,ahol azonnal letusoltam . A szatyorból kivettem egy fehérnemű szettet, zoknit,egy fekete futót , meg egy bordó rövid ujjú blúzt ,amit gyorsan magamra is kaptam .Sminkemet lemostam és a táskámba lévő kis smink felszereléssel , rendbe szettem magam (kis szempillaspirál meg ajakbalzsam ),majd a hajamat hagytam úgy ahogy volt,mivel elég jól bírta. 
Mikor végeztem ,Harry-vel lementünk a konyhájukba és hálát adtam az Istennek,hogy a szülei nem voltak otthon ,mert nem is tudom,hogy hogyan magyaráztam volna ki magam a tegnap esti sikoltozásomból . 
-Kávét?-kérdezte ,miközben leültem a konyhaasztalhoz .
-Kérek.-mondtam,majd mindkettőnknek töltve , ő is helyet foglalt mellettem .
-Tudod a tegnap este ...-törtem meg a néma csendet,mire közbevágott.
-Bánod? -nézett rám .
-Nem.-hajtottam le a fejem ,mire megemelte az állam,hogy a szemembe tudjon nézni .
-Csak?-fürkészett tovább.
-Csak elméletileg haragudnom kellene rád,de mégsem tudok .Simán összejöhettem volna valakivel,amíg távol voltam,de egyszerűen nem ment.
-Azt hiszed ,hogy nekem is ment volna mással?-nézett rám kérdőn .Némán megvontam a vállam ,majd beleittam a kávémba . 
-Kicsim hozzuk helyre .-kérlelt,mire a becenév hallatán összeszorult a gyomrom. Felnézve rá láttam,hogy tényleg bánja az egészet és hogy helyre akarja hozni amit elbaszott. Hosszasan elgondolkodtam,majd válaszoltam.
-Nem tudom Harry.Félek ,hogy újra fájni fog.
-Megígérem,hogy nem lesz több ilyen .-mondta,miközben felállt ,majd engem is felhúzott .
-Biztos ?-néztem fel rá .
-Biztos .Na gyere ide.-mondta mélyen a szemembe nézve ,majd szorosan megölelt. 
-Utálok veled veszekedni .-sóhajtottam a mellkasába .
-Én meg utálom,hogy mindent elbaszok és te itt hagysz .-mondta vigyorogva ,mire felnevettem.Ekkor a kezei közé fogta az arcom,majd megcsókolt ,amit viszonoztam .A csókunkat Harry telefonja zavarta meg ,mivel valaki hívta . 
-Louis az .-mondta ,majd felvette,majd 3 perc után le is tette . 
-Hívtak a közös házhoz .Jössz ?-nézett rám,mire bólintottam.Összeszedtem a cuccaim ,majd beülve az autómba ,a ház fele vettük az irányt . Mikor beléptünk ,mindenki döbbenten nézett ránk . 
-Sziasztok.-köszöntünk Harry-vel egyszerre .
-Ööö ti ketten ,hogy hogy nem nyírtátok ki egymást ?-kérdezte egyszerre Zayn,Perrie és Jess felvont szemöldökkel. Erre felnevettünk .Eközben odaadtam Eleanor-nak a ruhát,mivel azt mondta,hogy kimossa ,majd visszaviszi a kölcsönzőbe.Épp leültünk a többiekhez a kanapéra,mire Louis megszólalt.
-Most már összeállt a kép.-tűnődött el .
-Milyen kép ?-néztem rá értetlenül,mire folytatta.
-Hát tudjátok az a kép,amikor mindketten leléptetek ,mivel állítólag rosszul voltatok ,de Viki nyakán elnézve a szívás nyomokat ,nem is voltatok ti olyan rosszul . -vigyorodott el perverzül ,mire Harry megdobta egy kis díszpárnával , miközben én elpirultam. 
-Kibékültetek?-kérdezték egyszerre .Mi csak pislogtunk,mire Harry megszólalt .
-Azt hiszem igen.-nézett rám félve,mire bólintottam.A többiek éljenzésbe törtek ki ,mire Liam megszólalt.
-Esküszöm Styles ,ha még egyszer elbaszod,akkor nem tudom mit csinálok veled.-fenyegette meg Harry-t ,mire újból nevetésben törtünk ki . Hiányzott ez a társaság ,de tényleg. A nap hátralevő részében beszélgettünk,majd olyan este 7 óra fele elköszönve tőlük , hozzánk mentünk ,mivel Harry nálam aludt . 
Vacsi után ágyba bújtunk ,mivel holnap meló és hát azt hiszem én is visszaállok. 

♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang