67 fejezet

343 8 0
                                    


Péntek 

Ismét elérkeztünk az év utolsó napjához .Fura hogy ilyen hamar telik az idő nem ? 
A szilveszteri készülődés az ugyan úgy zajlott mind eddig és ismét a barátokkal terveztünk ünnepelni + Harry tesója is , Gemma ,ezúttal velünk tartott . Mondanom sem kell ,hogy mennyire megörült ő is ,hogy terhes vagyok .  
A mai nap a csajokkal meg Gemmával sütöttünk meg főztünk ,megterítettünk stb ., amíg a fiúk bevásároltak estére .
Mikor minden kész volt , mindenki haza ment ,így mi is le pihentünk  Harry-vel egy kicsit . 
Este 7-kor ébredtünk ,aztán elkészültünk .Közösen tusoltunk , ő megszárította a hajam ,majd kivasalta .Én ezalatt felraktam egy enyhe sminket ,majd miután megvoltunk a fürdőbe , úgy mentünk öltözni . Harry fekete nadrágot húzott ,amit egy fehér blúzzal párosított ,így én is hozzá hasonlóan öltöztem .Fekete farmer , fehér blúz . Miután késznek tituláltuk magunkat ,bele néztem a tükörbe.Harry hátulról megölelt ,majd a kezét a hasamra tette . Megszólalt.
-Tudod úgy-e ,hogy boldog vagyok ?-kérdezte tőlem mosolyogva .
-Remélem ,hogy igen .-válaszoltam én is mosolyogva ,majd szembe fordulva vele megcsókoltam,amit viszonzott.
-Ha fiú lesz ,akkor vihetem majd lőni ?-kérdezte kiskutya szemekkel.
-Azt majd megbeszéljük .-nevettem el magam ,mire ő is elmosolyodva biccentett . 
Ekkor csöngettek .
-Induljunk .-fogta meg a kezem ,majd lesétáltunk a nappaliba,ahol aztán ajtót nyitott a kis társaságnak és beinvitálta őket . 
A nappalinkat átjárta valami különös , mégis jó eső érzés ,miközben ott ültünk ,beszélgettünk ,nevettünk,jól éreztük magunkat . Picit elgondolkodtam ,mire Liam hangja  zökkentett ki .
-Na gyerekek ,mindjárt éjfél.Kifele ! -szólt ránk ,mire a társaság ujjongással díjazta barátunk ötletét . Jól felöltöztünk és kimentünk a ház elé ,ahol kint megpillantottuk anyuékat Harry és Jess szüleivel . Persze Niall hozott ki pezsgőt , Jess ,Eleanor meg én poharakat ,hogy kint koccintsunk . Des ,apu és Jess apukája segített a fiúknak fölállítani a tűzijátékokat , mi a csajokkal meg kitöltöttük a pezsgőket ,majd mindenkinek a kezébe adtunk egy poharat . 
-Mehet a visszaszámlálás?-kérdezte izgatottan Harry ,akár csak egy kisgyerek . 
-Naná! -helyeselt Louis ,mire Zayn-el és Niall-el odamentek ,hogy lassan meggyújtsák a tűzijátékokat . 
-10! -ordította el magát elsőként Niall.
-9!-szálltak be Jess szülei anyuékkal.
-8!-mondta ki izgatottan Des és Anne .
-7!-Eleanor Louissal .
-6!-Zayn és Gigi .
-5!-Hailee és Gemma .
-4!-Liam .
-3!-Jess.
-2!-én és Harry .
-1!-és végül mindannyian .
Ekkor a tűzijátékok kilövődtek és beborították a tiszta , csillagos eget .Mindenki ujjongani kezdett ,majd mindenki mindenkivel koccintott,sőt még pár szomszéd is csatlakozott hozzánk . Ezután Harry szorosan magához húzott ,majd ráerősen megcsókolt ,amit viszonoztam .Annyira jó érzés volt újra vele lépni át az újévbe. 
Miután lezajlott a tűzijátékzápor és elfogyott a pezsgő , a szülők is visszamentek a házba , így mi is bementünk . Ezután már csak buliztunk ,nevettünk , hülyéskedtünk,megbeszéltük ,hogy mi is lesz vagy vár ránk  majd az újévbe  és még sorolhatnám . 
Hogy mit tartottam akkor a legfontosabbnak ? A családot , hogy mind együtt ünnepelhettünk ismét . Tudom ,hogy sokszor elmondtam ,hogy örülök ,hogy ilyen barátaim lettek,de igazán hálás vagyok .Aztán meg ott vannak a szüleim ,akiknek sok mindent köszönhetek .Legutolsó sorban pedig megemlíteném Harry Stylest, akiről álmomban sem gondoltam ,hogy majd összekeveredik velem ,most meg az ő gyerekét várom. És hogy boldog vagyok-e ? Igen! 
Szeretem ? Nagyon ! 

 
                                                                Fél évvel később


Szombat
Nem mondom ,hogy gyorsan repül az idő ,mert szerintem azt ti is tudjátok. 
Hogy mi volt az elmúlt 5 hónapban ? Kezdjük a pocakommal,ami természetesen nőtt.Kiderült a baba neme is ,így az szerint terveztük és csináltuk meg a babaszobát .Harry nagyon örült ,hogy kislány lesz ,persze én is ,ahogy mindenki más. Hogy átvészeljem ezt az egész terhességet ,ami nem leányálom , besegített mindenki. A csajoktól elkezdve a szüleimig ,sőt még a fiúk is odaálltak mellém, főleg Harry . A melóba is alig tudtam eltuszkolni  néha ,mondván ,hogy "jól leszek ,te csak menj nyugodtan" , de tudni kell,hogy Styles nagyon makacs tud lenni . Ami a melót illeti , a többiek bejártak ,viszont én maradtam itthon ,mert Harry semmiképp nem akart veszélybe sodorni .Meg is értem ,viszont azért néha kimozdulásképp bejártam papírmunkát intézni .Teltek múltak a napok és eljött a várva várt nap is . Az esküvőnk,ami úgy-e bolondokházával jár :))
Délelőtt mindenki rohangált szanaszét .Mi a csajokkal mentünk szépségszalonba ,hajat ,körmöt és sminket csináltatni ,hisz ma adnunk kell magunkra . A fiúk persze mással voltak elfoglalva . Mikor mi végeztünk ,gyorsan mentünk hozzánk ,ahol már az öltözés volt hátra ,mivel már 12 volt és 1-kor kezdődött a szertartás . 
A lányok egyforma ruhát vettek fel,amit mi Harry-vel választottunk nekik.A fiúk persze szmokingot meg kék nyakkendőt viseltek.  

Aztán rám került a sor :

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aztán rám került a sor :


Miután véglegesen is késznek mondhattuk magunkat elindultunk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miután véglegesen is késznek mondhattuk magunkat elindultunk . Persze Liam utánunk jött és ő vitt engem elől Harry autójával , a többiek jöttek Gigi-vel. 
Mikor a templom elé értünk kicsit megborzongtam .Kiszálltunk ,aztán pedig Jess a kezembe adta a kék rózsacsokrom . 
-Gyönyörű vagy !-ölelt meg óvatosan a legjobb barátnőm ,mire majdnem elsírtam magam ,de kitartottam .Rá ,majd a többiekre mosolyogva elindultam az ajtóhoz . A többiek bementek ,mire apu jött ki. 
-Na , készen áll a gyönyörű kislányom ?-kérdezte kicsit fátyolos tekintettel ,mégis boldogan . 
-Készen .-bólintottam én is mosolyogva ,szintén fátyolos tekintettel . Megkarolva őt elindultunk befele ,mire a templomban lévő minden egyes ember aki számít , felállt .Lassú léptekkel az oltárhoz vezetett ,ahol Harry állt. Könnyes szemmel. Apu átadott neki ,majd leült a helyére . Kezdetét vette a szertartás . 
A végére ,amikor kimondtuk a boldogító igen-t a pap mondta ,hogy megcsókolhatja a menyasszonyt ,mire Harry azonnal nekem esett és a többiek pedig ujjongásba törtek ki . Ezután már vonultunk is ki . Mire mindenki kiért a templom elé , Niall elkiáltotta magát.
-Induljon a buli! 
Erre persze mind felnevettünk ,majd mindenki autóba ülve ,arra a helyre mentünk ,ahol Eleanor és Louis esküvői bulija volt megtartva . 
Egy csodás estének néztünk elébe ,sok nevetéssel ,tánccal és még sorolhatnám . Az örömapa táncnál pedig sírás is volt ,de hát az ember néha elérzékenyülhet nem ? 
-És most következzen az ifjú pár tánca .-mondta a kiváló zenészünk egyike .
-Szabad ? -állt fel Harry ,majd felém nyújtotta a kezét . Erről eszembe jutott az ,amikor Louisék esküvője volt és mi akkor vesztünk volt össze ,de mégis felkért táncolni . Tudta ,hogy mire gondolok ,mert  megrázva a fejét elmosolyodott .
-Igen .-válaszoltam végül,majd kezem a kezébe téve felálltunk a táncparketre . 

Hát ,hogy is mondjam.Az este nagyon jól sikerült.Életem egyik legszebb napja volt. Hatalmas bulit csaptunk és csak másnap reggel vánszorgott haza mindenki .Terhesen is elég jól bírtam ,pedig azt hittem ,hogy kiütöm magam éjfélre ,de szerencsére nem így volt. 
Most már friss házasokként vághatunk bele az életbe  Harry-vel ,akit el sem hiszek ,hogy a férjemnek mondhatok. 


Sziasztok.Még egy utolsó rész és be is fejeztem ezt a kis történetet .




♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Where stories live. Discover now