Kedd
Viki szemszöge
Utolsó emlékem az estéről az , hogy Harry-ék betesznek az autóba , onnan meg képszakadás . Nem tudom hány óra lehetett , de nagy nehezen kinyitottam a szemeim . Ismeretlen helyen voltam .Körbenézve megpillantottam Harry-t , aki nyúzottan aludt egy fotelben . Megpróbáltam felülni , de éles fájdalom hasított a vállamba .Felnyögtem , mire Harry is megébredt.
-Jó reggelt .- lépett oda hozzám meggyötörten .
-Reggelt .- mondtam , mire segített felülni .
-Hogy vagy ?
-Rohadtul fáj a vállam .-sóhajtottam . -Mi történt?Az ájulásom után nem emlékszem semmire.
-Azonnal beraktunk az autóba és egyenesen idehoztunk . Maria az itteni orvosunk ellátott , mindjárt itt lesz , hogy kicserélje a perfúziót.- mondta Harry , mire némán bólintottam .
-Mi volt a raktárba az a lövés , ami beindította a többit ?-érdeklődtem tovább.
-Egy bomba volt . Időben észrevettem , mielőtt aktiválták volna .
-Hogy hogy itt vagy ?-érdeklődtem tovább , mert meglepett , hogy itt van .
-Nem akartalak magadra hagyni . -mondta őszintén .
-Haza kell menned .Enned kell és pihenned .- tanácsoltam , mire megrázta a fejét .
-Nem hagylak itt Viki.-fúrta a tekintetét az enyéimbe .- Azt hittem , hogy a tegnap elveszítlek .Szóval hiába mondod , hogy menjek el , mert nem tágítok mellőled .- szögezte le , mire nekem nagyot dobbant a szívem .
-Á , ébren is van a beteg .-lépett be a helyiségbe egy középkorú nő . Bizonyára ő Maria .
-Jobban vagy ?-kérdezte kedvesen , miközben kicserélte a perfúzióm .
-Igen . Köszönöm , hogy ellátott .-néztem rá hálásan .
-Ugyan . Hisz ez a dolgom .- legyintett . -Úgy látom Harry nem tágított mellőled, pedig ilyet nem szokott csinálni . -mondta nevetve .Kissé elpirultam.
-Maria . -szólt rá Harry , mire a nő köszönt és nevetve kiment , újra kettesben hagyva minket .
-Éhes vagy ?
-Nem igazán . De neked enned kéne .- szóltam rá.
-Csak akkor , ha te is .- mondta , mire nehezen beleegyeztem .
Magamra hagyva , felment az ebédlőbe , aztán visszatért a zsákmányával . Reggeli után , újra visszajött Maria .
-Haza engedlek egy feltétellel .- kezdte , mire kíváncsian vártam válaszát.
-A sebedet tisztítani kell még . Itt vannak a gyógyszerek és tisztítószerek is . Viszont Harry.- itt pedig az említett személyre nézett .-Kíméljétek amíg jobban nem lesz .
-Úgy lesz . És köszönünk mindent .-mondta Harry , majd átvette a kis szatyrot , amit Maria nekem szánt .
-Most pedig mehettek .-köszönt el kedvesen és megint otthagyott minket.
Nagy nehezen felöltöztem , majd Harry kisegített az autóig .
-Előre a közös házhoz megyünk . A többiek látni akarnak .-mondta , mire rábólintottam .
Kis idő múlva meg is érkeztünk . Belépve az ajtón Jess egyből nekem ugrott .
-Jess csak lassan .-szólt Harry , mire a barátnőm óvatosan megölelt , majd bejött velünk a nappaliba.
-Úristen csajszi . Ha ne hagyjalak magadra , nem történik meg ez .-mondta Perrie , majd ő is óvatosan megölelt .
-Semmi baj .-válaszoltam , majd rámosolyogtam .
-Hallod ,Viki ! Azt hittem , hogy a karjaimba fogsz meghalni .Nagyon para volt .-mondta Louis , mire felnevettem .
-De élek . Nyugi .- nyugtattam meg a társaságot .
Kicsit beszélgettünk , majd Harry megszólalt .
-Gyere , haza viszlek .-mondta , mire bólintottam és elköszönve a többiektől ,beültünk az autóba és haza fele vettük az irányt . Épp jött egy SMS-em , miközben Harry leparkolt a házunk előtt .
Anyu:Kicsim ma nem megyünk haza ,csak holnap délkor , sok a munka . Vacsit találsz a hűtőben .Puszi .
Visszaírtam egy "oké"-t , majd Harry-hez fordultam .
-Nincs kedved itt aludni ?-kérdeztem , mire meglepetten nézett rám .
-Szüleid ?
-Meló miatt csak holnap délkor jönnek haza.
-Ha szeretnéd , akkor maradok .-mondta egy édes mosoly kíséretében .
-Szeretném .- mondtam magabiztosan , majd együtt kiszálltunk az autóból és beléptünk a házba .Kaja nem kellett egyikünknek sem , ezért a szobám fele vettük az irányt.
-Letusolhatsz .-szóltam oda mire bólintott .
Miután végzet , én következtem . Levettem a kötést , ami alatt egy csúnya seb húzódott . Beálltam a zuhany alá és letusoltam . Mikor végeztem , magamra kaptam egy sima szürke rövidnadrágot és egy fekete ujjatlan blúzt . Kilépve a fürdőből odasétáltam Harry-hez .
-Ki kell tisztítani a sebet .Csinálhatom én ?-kérdezte édesen , mire bólintottam .Nem mondom , hogy nem fájt .Miután végzett , bedőltünk az ágyba . Gondosan betakart , ezért muszáj volt elmosolyodnom .
-Min mosolyogsz?-kérdezte , miközben szembefordult velem .
-Olyan aranyos vagy , miközben gondoskodsz rólam . De igazán nem kellene .
-Viki. Mondtam , hogy nem tágítok mellőled .-söpört ki egy hajtincset a szememből .
Jól esett hallani ezt tőle .
-Na de pihenjünk . Ránk fér .-javasolta , mire bólintottam . Kis kifli nagy kifli alakba feküdtünk . Közben átölelte a derekam , és olyan szorosan ölelt , mint aki soha többé nem akar elengedni .
Hamar el is nyomott az álom .
Szerda
Reggel Harry mocorgására ébredtem . Ránéztem az órára , ami 9 órát mutatott .Szomjas voltam ,ezért felkeltem .Vagyis akartam , de Harry úgy szorított magához , mint egy plüssmackót.
-Styles ! -szólítottam meg , mire egy morgással jelezte , hogy ő már pedig nem fog elengedni .
-Nemár Harry .Szomjas vagyok.-folytattam , mire végre megszólalt .
-Csak még egy kicsit maradj .-kérlelt , majd nyakhajlatomba fúrta a fejét .Erre felnevettem.
-Jó , menj , de siess .-adta meg magát , mire indultam volna , de kezével fogta a karom .
-Elengedsz ?
-Nem .-mondta , majd óvatosan visszahúzott , felült és odahajolva hozzám , megcsókolt .
-Na most mehetsz .-mondta pimasz mosollyal , mire játékosan rácsaptam a mellkasára .
Lementem vizet inni , majd visszamentem hozzá .Öltözni kezdett .
-Mennem kell . Apa hívott .Üzeni ,hogy jobbulást .
-Én is üzenem , hogy köszönöm.-mondtam , majd lekísértem .
-Holnap benézek .-mondta , majd odahajolva hozzám megcsókolt .Viszonoztam , majd pár perc múlva elváltunk egymástól , de nem mozdult .Homlokát az enyémnek támasztotta .
-Menned kell .-suttogtam .
-Nem akarok .-mondta mélyen a szemembe nézve .
-Styles!-szóltam rá erélyesebben , mire nagy nehezen még egy csók után elindult .
Miután elment , hamar átöltöztem . Felvettem egy melegítőt , meg egy hosszú ujjú szürke blúzt , hogy anyáék nehogy kiszúrják a vállamon lévő sebet . Hallottam , hogy megjöttek , így lementem a nappaliba .
-Sziasztok.-köszöntem .
-Szia kicsim .Na milyen volt Jess-nél ?-érdeklődött anyu .Áá szóval Jess tartotta a frontot . Ügyes.
-Jó volt.-válaszoltam meggyőzően .
Ebédeltünk , majd felmenve a szobámba elaludtam . Fáradt voltam és a sebem is fájt . Este 8-kor költött anyu , hogy vacsora , majd miután ettem , felmentem a szobámba , majd felhívtam Jess-t , akivel kicsit beszéltünk , majd letéve a telefont , írtam Harry-nek .
Viki: Jó éjt Harry .
Harry:Jó éjt szépségem .Reggel 8-kor érted megyek .
Üzenetére elmosolyodtam , majd ismét elnyomott az álom. Bár arra nem is gondoltam , hogy mi vár rám holnap .
BINABASA MO ANG
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
Teen FictionSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥