Gyorsan átöltöztem . Magamra kaptam egy sötétkék farmert , meg egy bordó kapucnis felsőt .A hajamat hagytam kiengedve,magamra kaptam a bőrdzsekim ,elvettem a telefonom és a kocsikulcsom ,majd elköszönve a többiektől , elindultam a Mustang-al. Először egy klub fele vettem az irányt ,ahova többet szoktunk járni és reménykedtem ,hogy ott lesz .Közben hívtam ,de semmi .
Odaérve leparkoltam ,majd bementem a klubba . Elég nagy buli fogadott,ahhoz képest ,hogy még csak szerda . Utam a bárpult fele vezetett ,ahol a pultos azonnal megismert és mosolyogva üdvözölt .
-Szia Viktória ! Mi jártban erre ?-érdeklődött túlkiabálva a zenét.
-Harry-t keresem .Nem járt itt véletlen ?-kérdeztem én is kicsit hangosabban,mire elgondolkodott .
-Most ,hogy mondod ,de igen .Egy lánnyal lépett le , vagy úgy 10 perce .Csak nem szakítottatok,hogy máris lecserélt ? -kérdezte. Választ már nem kapott,mert azonnal kiviharoztam a klubból ,majd beindítva az autómat , a gázra tapostam . Egyből a cég fele vettem az irányt ,mivel legutóbb is ott találtam meg .Ám nem kellett messze mennem . Egy parkolóban azonnal megpillantottam Harry autóját. Na szép . Még az ágyig sem bírta ki , bárkivel is volt . Megállítva a motort , a szívem hevesebben kezdett verni . Nem akartam,hogy újra megcsaljon .Ha most mégis azt teszi,akkor eltűnök az életéből , hadd játszadozzon mással . Erőt véve magamon kiszálltam a Mustang-ból ,majd a kocsi fele vettem az irányt .Az ablakok párásak voltak ,mire akaratom ellenére is könnyek kezdtek gyűlni a szemembe. Nem akartam,hogy újra megtörténjen a múltkori. Nem bírnám ki .
Kinyitottam az egyik hátsó ajtót ,de azt hiszem kár volt . Harry ölében ott ült Kate , és hogy fokozzam a hangulatot , meztelenül . Mindketten felém kapták a tekintetüket .Kate gúnyosan mosolygott , Harry arcán meg meglepettséget véltem felfedezni . Na erre lépj Styles!
Kínomban csak felnevetni tudtam , közben idegességemben majdnem elbőgtem magam . Újra megcsinálta . Nem ezért adtam a második esélyt ,hogy ezt is eljátssza .De hát ő Harry Styles. Várható volt .
-Viki.-szólított meg ,mire egy lépést hátraléptem .
-Nem Harry ! -ráztam meg a fejem .Ekkor gyorsan lelökte magáról Kate-t ,aki önelégült vigyorral nézte az eseményeket . Harry gyorsan magára kapta a nadrágját ,majd blúz nélkül kipattant az autó hátsó üléséről .
-Megmagyarázom !-jött közelebb ,mire én még egyet hátraléptem . Távolról is éreztem ,hogy ivott .Igaz nem sokat ,de éppen eleget ,hogy ez megtörténjen újra.
-Ugyan Harry! Mégis mit ?-csattantam fel ,majd folytattam .Persze ő csak hallgatott.
-Nem is te lennél az ,ha nem csináltad volna meg ezt még egyszer . Adok neked egy második esélyt ,erre mit csinálsz ? Na mit ? Hát elbaszod . Mit is vártam pont Harry Styles-tól .-nevettem el magam ,mire a könnyek megindultak a szememből .
-Kicsim kérlek .Beszélnem kellett Kate-el a szállítmányról .Azért hívott. Utána meg meghívott 1-2 italra .-kezdett magyarázkodni,mire közbe vágtam .
-Azt is meg kellett beszéljétek,hogy folytassátok ,amit régen elkezdtetek ? Van egy jó hírem .Folytassátok ,mert innentől én kiléptem az életedből .-mondtam most már sírva . Fájt. Ismét nagyon fájt .
-Ne csináld ezt .Nem veszíthetlek el .-nézett rám könyörgőn .
-Nem ? Na ezt figyeld .-nyeltem egyet ,majd megfordulva az autóm fele mentem .Épp beakartam ülni ,amikor Harry megfogta a karom és vissza tartott.
-Kérlek .Könyörgöm Viki ne menj el .-mondta,miközben láttam , ahogy neki is összegyűlnek a könnyek a szemében . Megrázva a fejem ,kirántottam a karom keze szorításából,majd beültem az autómba . A lehúzott ablakon kinéztem még rá,majd megszólaltam .
-Tudod Harry , nem voltam kicsit sem tökéletes , sem hozzád való ,voltak hibáim , de kibaszottul szerettelek és szeretlek most is . Viszont neked olyan lányokra van szükséged ,amilyenek Kate .Megérdemlitek egymást .Szóval sok sikert neked .Vigyázz magadra .-mondtam ki ,majd letöröltem az arcom ,ami már ázott volt a sok könnytől.Fájt otthagyni őt, viszont az még jobban fájt ,hogy újból megcsalt.
A közös ház fele vettem az irányt ,miközben tárcsáztam Paul számát . Na most van rád szükségem nagybácsi .Azonnal fölvette .
-Szia Viki.Örülök,hogy hívtál.Miújság ?-kérdezte vidáman .
-Meglátogathatlak majd ?-kérdeztem szipogva .Egyből megérezte ,hogy van valami baj ,ezért komolyabb hangnemben válaszolt.
-Persze .Írj mikor jössz és kimegyek majd a reptérre érted.-mondta ,mire megköszöntem ,majd kinyomtam a telefont .
A közös háznál leparkolva ,azonnal berontottam az ajtón .A többiek sokkolt állapotba voltak ,ahogy rám néztek .Bizonyára látszott rajtam,hogy nagyon kivagyok .
-Úristen ,mi lett veled kicsilány ?-jött oda hozzám Louis azonnal és megölelt.Ekkor kitört belőlem egy olyan szintű zokogás ,hogy levegőt is alig kaptam . Mindenki odarohant hozzám ,majd próbáltak vigasztalni és kérdezgették,hogy mi lett ,de pár percen belül tudtam csak elmondani nekik ,hogy mi történt .
-Hát én kinyírom azt a barmot.-szólalt fel egyszerre Jess,Perrie,Liam és Louis is .
-Nem értem ,hogy miért ilyen hülye .-sóhajtott fel Zayn is.
-Felmegyek pakolni.-mondtam,mikor kicsit lenyugodtam.
-Mondd ,hogy nem mész el .-kérlelt Eleanor és Jess. Szomorúan rájuk néztem ,majd felszaladtam a szobába pakolni. Összeszedtem minden cuccomat ami itt volt ,majd egy nagy sport táskával a kezembe lementem a többiekhez ,akik még mindig sokkolva ,feszülten és kissé meggyötörten néztek rám .
-Hová mész most ? -kérdezte Liam .
-Egyelőre haza .Aztán szerintem egy ideig ott leszek Paul-nál .Helyeslően bólintottak,bár nem szívesen engedtek el . Megbeszéltük,hogy majd Des-nek szólnak ,hogy most egy ideig nem megyek be a céghez fontos okok miatt és hogy adják vissza a fegyverem is ,amit épp Niall kezébe nyomtam . Hálásan pillantottam a kis társaságra ,akik már szinte a családomnak is mondhatok .
-Mit mondjuk Harry-nek ?-kérdezte Perrie .
-Semmit .Majd , ha rá jön mit veszített ,akkor majd biztos felkeres .Csak ne legyen túl késő .-mondtam szomorúan ,majd szerre elköszöntem tőlük,megölelve mindegyiket.
-De beszélni fogunk úgy-e? -kérdezte Louis is .
-Igen ,persze .Csinálunk egy videóhívást majd vagy valami.De ígérem vissza jövök majd .Nem hagylak cserben titeket . -néztem rájuk .
-Akkor pirkadatkor számítsunk rád , kelet felől ?-kérdezte Niall kicsit feldobva a hangulatot.Sikerült neki,mert mindenki elmosolyodott .Ezután még egyszer elköszöntem tőlük , és a házunk fele vettem az irányt.
11 óra volt ,mire otthon is összepakoltam mindent ,amire szükségem lenne .Egy nagy bőröndöm meg egy nagy sporttáskám meg is telt . Anyuéknak csak annyit mondtam,hogy most szünetelek kicsit Harry-vel és hogy Paul-nál leszek egy darabig. Bele egyeztek , és felajánlották,hogy reggel 7-kor kivisznek a reptérre ,mivel már jegyet is foglaltam és írtam Paul-nak is .
Ezután gyorsan vacsiztunk,majd letusoltam , és nagy nehezen de elaludtam.
Annyira fájt ez az egész .Azt hittem,hogy a másod esély után minden jól alakul , de nem így lett .De hát mit is várhattam volna Harry Styles-tól.
YOU ARE READING
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
Teen FictionSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥