Vasárnap
Teltek múltak a napok és már októberbe is átléptünk,az időjárás is szelesebb és esősebb lett .A meló az persze ment 1000-el. Végül csak visszamentem a közös házhoz ,mivel Harry minden egyes percet velem akart tölteni,mondjuk ez fordítva is így volt.Nagy nehezen ,de sikerült megbocsájtanom ...
Reggel az igazak álmát aludtuk ,amikor hangos beszédre lettünk figyelmesek,így kinyitva a szemünket felültünk az ágyba és fülelni kezdtünk.
- El kell tűnniük egy kis időre .-szólt erélyesen egy hang ,amit Des-hez kapcsoltunk.
Összeráncolt szemöldökkel néztünk egymásra ,majd felállva , épp indulni készültünk le a nappaliba,mire az ajtóban szembetaláltuk magunkat Des-el.
-Apa ?-nézett rá kérdőn Harry .
-Styles és Hale .Most azonnal cuccoltok és eltűntök innen . -szólalt meg komolyan Harry apja ,mire értetlenül néztünk rá.
-Minek ?-érdeklődött a barátom ,mire Des folytatta.
-Pakoljak .A többit majd elmondom .
-De nekem a cuccaim otthon vannak .-szólaltam fel én is ,mire a főnök utasított ,hogy menjek haza és pakoljak össze ,ami egy kis időre elég lesz . Értetlenül bólintottam,majd összeszedve magam ,gyorsan hazahajtottam és egy nagy sport táskába összecuccoltam mindent ,amire szükségem lenne ,ezután meg szóltam anyuéknak ,hogy egy kis kiruccanásra megyünk Harry-vel.Azért mondtam ezt ,mert kitudja mi folyik itt és hogy mikor jövünk vissza,ezért jobb , ha csak ennyit tudnak.Egyenlőre. Cuccaimmal együtt visszamentem a közös házhoz,ahol a nappaliban szintén Harry állt összecuccolva , Des és a többiek társaságában.
-Na jó,valaki mondja el,hogy mi folyik itt.-kezdte Jess kétségbeesetten .
-Azért kell eltűnjetek egy kis időre ,mert Vikit valaki elakarja kapni és sejtjük is már ,hogy ki az . -mondta felénk fordulva Des,mire majdnem sokkot kaptam .Elakarnak kapni?Mégis kicsoda?
-Apa !-szólt rá Harry az apjára kissé erélyesebben ,mire az folytatta.
-Nem hiába követtek titeket a múltkori szállítmánykor.Nem az árura volt az az ismeretlen szürke autós rá kattanva ,hanem Vikit akarta.Ez a személy nem más mint Jack ellensége,akinek megtudtam a nevét .Adam-nek hívják és elég veszélyes,persze ha jól sejtjük,hogy ő az.Azt viszont nem tudom,hogy mit akar Vikitől ,de nagy csapattal rendelkezik,ezért jobb lesz ha eltűntök,amíg mi itthon intézkedünk az ügyben .Jobb ha minél elérhetetlenebb a számára.-nézett itt Harry -re ,aki feszülten bólintott.
-Hová mennek ?-érdeklődött Louis is .
-Manchester-be .Max 3 óra az út .Előre lefoglaltam nektek egy hotel szobát .-mondta nekünk Des,mire Harry -vel bólintottunk.
-Két autóval megyünk ? -érdeklődtem tovább.
-Nem . A tiéddel mentek,mivel a Harry-ét a szállításkor látta ,viszont a Mustangot még soha . -mondta Des ,mire ismét bólintottunk.
-Mikor jönnek vissza ?-kérdezte Liam .
-Amíg itthon nem lesz csendesebb a terep . -mondta Harry apja ,mire Liam bólintott .
-Vigyázzatok magatokra.Ha megtudunk valamit hívunk .-mondta Zayn ,majd elköszönve tőlük,kiléptünk a házból.Kiérve az autómhoz bepakoltuk Harry cuccait ,majd magunkhoz rakva a fegyvereket beültünk ,majd dudálva elhajtottunk .
-Nem hagyom,hogy bárki bántson .-tette kezét Harry a combomra ,mire egy mosolyt erőltetve az arcomra egy fél percre rá néztem .Gőzöm se volt ,hogy miért pont engem akar az az Adam ,de jobb is ha távolabb vagyunk .Abban bíztam,hogy a többieknek nem esik majd baja .
Egy jó 3 óra után megérkeztünk egy hotelhez ,ahova leparkoltunk ,majd a cuccokat elvéve , bementünk a recepcióshoz .
-Jó napot .-köszöntünk egy 50-es éveiben járó nőnek.
-Jó napot .Segíthetek valamiben ?-kérdezte kedvesen ,mire Harry válaszolt.
-Egy szoba van foglalva nekünk.Harry Styles névre .-mondta ,mire a nő bólintott ,majd a kezünkbe adta a szobakulcsot .Megköszönve azt,beszálltunk a liftbe ,majd felmentünk a 3-ra ,ahol a 2. szoba volt a miénk . Kinyitottuk ,bementünk és visszazártuk . A táskákat ledobtuk az ágyra ,majd mi is leültünk.
-Most mi lesz ?-néztem rá Harry-re ,aki mélyen a szemeimbe fúrta tekintetét.
-Várunk és bízunk benne ,hogy nem lesz semmi baj.Megpróbálunk észrevétlenek maradni ,de esküszöm ,ha ránk találnak ,akkor az életem árán is megvédenélek .Bárcsak tudnám,hogy mit akarnak tőled . -mondta,mire sóhajtva hozzá bújtam.
Vasárnap
Kerek egy hetet voltunk már a hotelbe ,minden feltűnés nélkül .Közben beszéltünk a többiekkel ,de sehol semmi nem volt otthon,így Des azt mondta,hogy ma délután induljunk el haza .
A nap hátralévő részében filmet néztünk még kicsit ,majd összepakoltunk . Pontban 5-kor hagytuk el a hotelt és lassan még volt egy óra hazáig,mire Harry felfigyelt a hátunknál lévő autóra.
-Lépj a gázra .-utasított ,mire teljesítettem amit mondott.Az ismeretlen fekete terepjáró,továbbra is a nyomunkban volt .
-Francba.Mellénk húz.-szólalt meg újra ,mire jobban a gázra léptem .Az ismeretlen továbbra sem adta fel .Végül addig mentünk az úton ,amíg egy kanyarhoz nem értünk,így muszáj volt fékeznem ,ám ekkor a fekete terepjáró szó szerint nekünk jött és lekényszerített az útról . Esélyünk sem volt tovább menni,mivel a hátunknál is áll egy fekete terepjáró,míg előttünk is elzárta az utat a múltkori szürke Land Rover .Na tessék .Csapdába estünk . A szürke autóból egy szőke ,magas ,kigyúrt , 30-as éveiben járó férfi pattant ki ,gondolom ő Adam ,mire Harry-vel a fegyverekért kaptunk,miközben meghűlt bennünk a vér .
-Szálljatok ki .-kiabált oda hozzánk .Más választásunk nem volt,így kiszálltunk. A másik autóban tartózkodó 3 ember is kiszállt ,majd hátulról körbeálltak .Nem mondom,hogy nem féltem .
-Ki vagy és mit akarsz tőlünk ?-szólt oda durván Harry ,mire az ismeretlen ,vagyis gondolom Adam felnevetett ,majd megszólalt.
-Azokra nem lesz szükség.-mondta ,miközben közelebb lépve hozzánk,a kezünkben lévő fegyverekre mutatott ,majd folytatta. Mi persze leengedtük a tárgyakat,bár erősen szorítottuk őket.
-Amúgy a nevem Adam . Tudjátok,aki kicsit rátok ijesztett a múltkor. Nem akartam ,ne haragudjatok .-kezdett drámázni ,mire megforgattam a szemem ,Harry meg erősen beszívta a levegőt.
-Kicsi Styles .Nem is gondolnád ,hogy a barátnőd milyen értékes dolgot hord magánál.-mondta ,mire mi Harry-vel összeráncolt szemöldökkel néztünk egymásra.
-Miről beszélsz ?-kérdeztem ,mire még közelebb lépve hozzám megsimította az arcom,mire én ellöktem a kezét ,Harry meg behúzott egyet neki . A hátunknál lévők azonnal fegyvert rántottak,mire Adam leintette őket .
-Ez nem volt szép Styles.-nevetett a "barátunk", mire az orrát kezdte törölgetni ,amiből vér folyt .
-Mi a francot akarsz Vikitől? -kérdezte Harry idegesen ,miközben megfogtam a kezét ,hogy még véletlenül se üssön hozzá mégegyszer,mert akkor lehet , hogy kinyírnak mindkettőnket .
-Egy nyakláncot. -mondta ,mire mi döbbenten néztünk rá.
-Mégis milyen nyakláncot ?-kérdeztem elgondolkodva .Gőzöm sem volt ,hogy miről beszél .
-Hát most jelenleg nincs rajtad,de tudod melyikről beszélek .A nagybátyádtól kaptad.-vigyorodott el ,mire felment bennem is a pompa .
-Nem ! Nem tudom.-csattantam fel .
-Akkor mutatok képet,hátha jobban rémlik.-mondta ,majd a telefonját nyomkodva felém fordította azt . Szemügyre vettem a képen lévő nyakláncot,ami tényleg kiköpött olyan volt mint az enyém. Igaz egyszerű volt ,de nekem így is tetszett és szerettem is.
Elképedve néztem a képet ,mire Adam nevetve megszólalt.
-Megegyezik úgy-e ?-kérdezte ,mire némán bólintottam .Nem emlékeztem ,hogy ilyet kaptam volna Paul-tól .
-Van benne valami ,ami nekem nagyon kéne .-folytatta ,mire kérdőn ránéztem .
-Egy apró dolog ,ami számomra nagyon is fontos és reméltem ,hogy majd ide adod.Harry épp szólásra nyitotta száját,de én megelőztem.
-Rendben .-mondtam,mire barátom kitágult szemekkel nézett .Félre értés ne essék nem adom oda,de legalább gyorsabban megszabadulunk tőle és majd kitalálunk valamit.
-Helyes.Nem csalódtam benned.Akkor holnap találkozunk itt .-mondta ,majd átnyújtott egy cetlit ,amin egy utca név szerepelt.Bólintottam ,majd elköszönve tőlük,végre elmentek,így mi is elindultunk haza felé...
ESTÁS LEYENDO
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
Novela JuvenilSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥