Hétfő
Szinte elrepült a február, a március és már április elejét tapostuk. Ezalatt rengeteget melóztunk ,ahol néha majdnem ott maradtunk ,de a szerencse mindig velünk volt. Azon kívül jól megvoltunk mindannyian .
Reggel Harry ébresztett .
-Kicsim .Ideje felkelni .10 óra .-szólított meg ,mire a fejemre rántva a takarót jeleztem,hogy nem állt szándékomba felkelni. Cselekedetemet egy nevetéssel díjazta ,mire megdobtam az egyik párnával.Még szép ,hogy visszadobta . Egy kis párnacsatázás után végül összeszedtük magunkat,majd lementünk a nappaliba,ahol a többiekkel ebédeltünk,mivel ott volt lassan az idő . Mivel ma nem volt meló,így Harry lelépett valamerre ,mondván ,hogy egy kis dolga akadt. A többiek is elfoglalták magukat , vagy épp mentek ők is valamerre ,ezért én is úgy döntöttem,hogy meglátogatom anyuékat . Pont szabadnaposak voltak .Magamra kaptam egy fekete , enyhén szaggatott farmert , meg egy bordó kapucnis pulcsit ,majd magamhoz tettem a telefonom , a pénztárcám és a kocsikulcsom .Cipőt húzva , kiléptem a házból.Az idő is jobb volt .Eltűnt a hó is , és már a nap is előbújt néha . Beültem a Mustangba ,majd a házunk fele vettem az irányt.
Lassan már 3 óra volt ,így elindultam anyuéktól egy üzletbe ,hogy vegyek valamit a konyhára . Mindig felváltva szoktunk vásárolni, így most rajtam volt a sor . Bevásárlás után a közös házhoz mentem . Már 5 óra volt ,így lassan mindenki megérkezett .Harry is belépett ,majd megszólt ,miután megcsókolt .
-Este buliba megyünk .-mondta ,mire mi felvont szemöldökkel néztünk rá.
-Mégis hová?-kérdezte Perrie és Jess egyszerre .
-Hugó meghívott a házában lévő bulijába .-mondta,mire mi beleegyeztünk,mivel elég rég nem voltunk sehová.
-Merre jártál ma ? kérdeztem felé fordulva .
-Apámnál volt dolgom.-mondta mosolyogva ,mire bólintottam és hozzá bújva megöleltem ,amit viszonzott.
Ezután még kicsit beszélgettünk meg zenét hallgattunk ,majd ott volt az idő ,hogy vacsoráztunk . Épp a konyhaasztalnál ültünk még,mire Eleanor megszólalt .
-Akkor nyomás készülődni .-tapsikolt ,majd mindenki ment és szerelődött,mivel 8 óra volt .
Harry-vel közösen letulsoltunk ,majd öltözni kezdtünk. Hajamat kivasaltam , felvettem egy fekete farmerszoknyát egy fehér , kissé mély dekoltázsú hosszú ujjú blúzzal , a szettemet pedig kiegészítettem egy térdig érő fekete csizmával.Elégedetten néztem a tükörbe . Harry is kész volt.Hasonlóan öltözött mint én , fekete-fehér kombinációba(fekete farmer, fehér ing ,barna bakancs) . Hátulról megölelve belepuszilt a nyakamba ,mire kirázott a hideg . Szembe fordulva vele ,lehúztam magamhoz ,majd megcsókoltam .Kissé szenvedélyesebbre sikerült a csók , mint ahogy terveztem ,persze barátomnak ez tetszett.Azonnal az ágy fele tolt lassan,nem szakítva meg a csókot,majd ledöntött .
-Annyira szexi vagy .-suttogta a fülembe ,mire felkuncogtam. Kezei egyik mellemre vándoroltak ,amibe persze bele is markolt .Jóleső sóhaj hagyta el a szám ,mire az ajtó is kinyílt,így odakapva a fejünket ,megpillantottuk Liam-et.
-Oo megzavartam valamit ?-kérdezte idétlenül vigyorogva ,mire Harry egy perverz mosoly kíséretében megszólalt.
-Legyek őszinte ? Igen ! -vágta rá ,mire Liam a fejét fogva elnevette magát .
-Gyertek.Indulunk.-szólt vissza mielőtt kilépett volna az ajtón .
Letolva magamról Harry-t ,felvettem a bőrdzsekim ,amiben a telefont ,zsepit és pénzt raktam ,majd leballagtunk az emeletről .Mindenki ott volt , és mivel már 9 óra volt , elindultunk .
Fél 10 körül parkoltunk le Eleanor-al (mivel ma mi voltunk a sofőrök ) egy nagy ház elé ,ahová belépve , hatalmas buli fogadott .A házigazda azonnal üdvözölt.
-Szervusztok .Örülök,hogy eljöttetek .-nézett Hugó itt Harry-re ,majd minket is üdvözölt .Tekintete elidőzött rajtam ,mire Harry a kezét az enyémre kulcsolta . Hugó vette az adást,és megköszörülve a torkát ,ismét megszólalt.
-A ház vendégei vagytok .-mondta ,majd odébbállt .
Ezután beolvadtunk a buliba és jól éreztük magunkat ,viszont a túlzott alkoholfogyasztást hanyagoltuk , így csak egy két pohár vodkát ittunk meg .Azt pont elég is volt.
-Viktória ? Jess?-szólított meg egy ismeretlen hang,miközben kint voltunk a ház előtt levegőzni kicsit.A hang irányába fordultunk a barátnőmmel ,mire szembe találtuk magunkat a régi gimis osztálytársunkkal, Márk-al.
-Márk ? Hát te ? - fordultam felé teljesen meglepetten . Elnézve rajta szinte semmit nem változott a gimi óta.(Barna haj,barna szem ,kissé kigyúrt testalkat.)
-Sziasztok.-köszönt oda mindenkinek ,majd felénk fordulva folytatta.
-Épp hallottam a buliról és jöttem benézni .-mondta mosolyogva ,mire odajött és megölelt minket. A gimi óta nem láttam ,ahogy a többieket sem ,kivéve Jess-t ,akivel mindig együtt vagyunk. Kicsit cseverésztünk vele ,majd bement szétnézni . Odamenve Harry-hez ,láttam ,hogy nem tetszett neki ,hogy beszéltem Márk-al.
-Ki volt az ? -kérdezte a szemembe nézve .
-Volt gimis osztálytársunk .-nyugtattam,mert láttam rajta ,ahogyan megfeszült.
-Tudja,hogy van barátod ?
-Igen Harry, tudja .
-És azt is tudja,hogy ki az ? -kérdezte még mindig a szemembe nézve .
-Harry állj le.Csak gimis barátunk .Semmi több.-mondtam kissé feszültebben .
-Rendben ,csak tudja ,hogy hol a határ .-mondta ,majd magához húzva megcsókolt ,amit viszonoztam .Ezután letért a nyakamra ,amit egy kis helyen meg is szívott .Elégedetten nézett rám .
-Na most már tudni fogja,hogy kihez tartozol.-vigyorodott el,mire fejemet rázva elnevettem magam ,majd játékosan rácsaptam a mellkasára .
Ezután visszamentünk és még kicsit buliztunk,persze Harry leste Márk-ot , hátha letudja csapni valahol.Mondjuk Liam-nek is ez tervbe volt véve ,így Jess-el a pasink mellett maradtunk,hogy véletlenül se csináljanak fesztivált.
Lassan már éjjel 4 óra volt ,így az autók fele vettük az irányt . Épp beülni készültünk ,amikor Márk megjelent tök részegen . Amikor közelebb ért hozzánk ,megszólalt.
-Hova ,hova Viktória ? -kérdezte idétlenül vigyorogva.Erre felvontam a szemöldököm.
-Márk , jól vagy ?-kérdezte Jess.Erre barátunk felnevetett és előkapott egy fegyvert. Mi a franc ? Itt mindenkinek fegyvere van ? Nekünk most kivételesen nem volt,de hogy kerül Márk kezébe ? Remélni tudtuk,hogy nem süti majd el.
-Hé öreg , állj le.-szólalt meg Louis .
-Adjátok át nekem Viktóriát és akkor nem esik baja senkinek . -mondta ,mire mind ledöbbentünk .Minek kellek neki én ?
-Felejtsd el haver.-mondta Harry feszülten .Ekkor Márk épp hogy Jess lába mellé lőtt .Szerencse , hogy részeg és nem tud célozni.
-Márk , állj le.-szólaltam meg én is .
-Nem ,Viktória .Kellesz nekünk .
-Mi a francról beszélsz ?-akadtam ki .Ekkor rendőrautókat hallottunk meg,akik szirénázva erre tartottak.Biztos valaki hallotta a lövést és hívta is a zsarukat. Márk egy pillanatra elbambult a hangok irányába ,mire Harry és Liam kihasználva az alkalmat, behúztak egyet neki.
-Srácok húzzunk el.-kiáltott rájuk Niall,mire Jess-el lerángattuk a fiúkat Márk-ról és autóba szállva elhúztunk onnan.
Mikor visszaértünk a közös házhoz ,mindenki sokkolva volt kicsit .Épp a nappaliban bambultunk ,mire Harry megszólalt.
-Mit akar tőled?-nézett rám.
-Ha tudnám elmondanám.
-De ,hogy értette ,hogy kellesz nekik?Mégis kiknek ? -nézett rám Zayn is.
-Fogalmam sincs .-tűnődtem el.
-Mindegy .Holnap is elér kitalálni. Menjünk pihenni .-javasolta Perrie ,mire mindenki bólintott ,mivel azért fáradtak voltunk kicsit .
Mindenki alvós cuccba öltözött,majd elraktuk magunkat holnapra . Arra viszont nem gondoltunk,hogy milyen napnak is nézünk elébe.
YOU ARE READING
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
Teen FictionSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥