Péntek
Viki szemszöge
Reggel 10-kor hányingerrel keltem , úgyhogy első utam a fürdőbe vezetett , ahol kiadtam magamból mindent.Reggeli rutinom után a tükörbe néztem , és mit ne mondjak , eléggé rossz látvány fogadott . Sápadt voltam , melléje pedig társultak a fekete karikák a szemem alatt . Na szuper . Így nem mehettem be a céghez . Visszamenve a szobámba , felhívtam Jess-t , hogy ma ne számítsanak rám , de azt mondta , ma ő sem megy be , így 10 perc múlva átugrik. Lementem a konyhába, anyuék már dolgozni voltak .Összeraktam valami szendvicset reggeliképpen , majd megmelegítettem a mikróba és nagy nehezen megettem . Ekkor csöngettek .
-Nyitva ! Jess volt az .
-Úristen ,Viki , hogy nézel ki?-kapta a szája elé a kezét . Ennyire szarul nézhettem ki ?
-Nyugi , jól vagyok .- nyugtattam meg a barátnőm .
-Dehogy vagy jól . Csinálok valami teát . - bólintottam , miközben leültem a nappaliban .
Kis idő múlva hozta is a teámat.
-Beszéltél Harry-vel?-érdeklődött , miközben átnyújtotta a gőzölgő poharat .
-Nem .- válaszoltam röviden .Némán bólintott.
-Tudsz jönni az esti buliba ?
-Hát ha most alszok egyet , akkor remélem , hogy igen .-válaszoltam .
-Rendben , menj pihenj , este 8 körül jövök .
-Okés .-mondtam , majd elköszöntünk egymástól . Felmentem a szobámba és egyből elnyomott az álom .
Este 7-kor ébredtem meg a telefonom rezgése miatt , mivel jelezte , hogy SMS-em jött .
Harry: Remélem jobban vagy . Jess mondta , hogy nem vagy jól.Azért számítok rád később , még ha nem is tudsz sokáig maradni.
Elolvasva az üzenetet , elmosolyodtam . Kimásztam az ágyból . Jobban éreztem maga, ezért mentem gyorsan letusolni . Miután végeztem , felraktam egy enyhe sminket, begöndörítettem a hajam , majd a ruhásszekrényemből kikaptam egy világoskék farmert meg egy ejtett vállú fekete blúzt , és egy hozzá illő fekete magassarkút. Elégedetten néztem a tükörbe .
Lassan már 8 óra volt és Jess is megérkezett . Hasonlóan volt felöltözve , csak annyi különbséggel , hogy ő fehér nadrágot viselt . Kész voltunk az indulásra.
-Amúgy Louis mindjárt itt van értünk .-mondta Jess.
-Hogy hogy nem Harry ?- kérdeztem döbbenten .Jess megvonta a vállát .Gyorsan írtam üzit anyuéknak , hogy hol vagyok . Eközben dudáltak , szóval magunkra kapva a fekete bőrdzsekiket , kiléptünk a házból .
-Örülök , hogy jobban vagy Viki.-üdvözölt Louis .
-Én is örülök , hogy látlak .-mosolyogtam rá.
Miután beültünk , az út tovább csendben telt . Amikor megérkeztünk a többiek már ott voltak . Kiszálltunk , majd a hátsó raktárépület fele vettük az irányt , ahol már javában szólt a hangos zene .
-Csajoook .Sziasztook .- üdvözölt egyszerre Perrie és Eleanor , majd megöleltek . Viszonoztuk , majd odamentünk a fiúkhoz . Jess egyből Liam nyakába ugrott , majd megcsókolták egymást. Hát igen , időközben összejöttek . Persze mindenki örült nekik .
-Jobban vagy csajszi?- kérdezte udvariasan Niall.
-Igen .- mosolyogtam rá kedvesen . -Harry ?-kérdeztem , mivel mióta itt vagyunk nem láttam .
-Mindjárt itt lesz .- szólt közbe Zayn , majd felém nyújtott egy pohárt vodkát . Megszokták , hogy vodkás vagyok :)) Elfogattam , majd beleittam . Körbenéztem a helyiségben . Bulihoz elég alkalmas hely .
Fél óra elteltével Harry is megérkezett .Egyből odajött hozzám .
-Szia .- nézett mélyen a szemembe .
-Szia.- köszöntem vissza .
-Hogy vagy ?
-Jól köszi , te ? - kérdeztem , majd beleittam a harmadik pohár vodkámba .
-Most már én is . - kacsintott rám .Kicsit fura volt .
Éjfélre járt , mi meg egyre jobban felszabadultunk . Harry-vel nem is beszéltem , azután , hogy köszöntünk egymásnak . A csajokkal táncoltunk , a fiúk meg addig ittak . Éreztem , hogy Harry néz , de nem törődtem vele .Egyszer csak a derekamon megéreztem érintését . Bágyadtan ránéztem .Csillogtak a szemei , akárcsak nekem .
-Gyere .- suttogta , majd elhúzott a lányoktól , egészen ki a kertbe . Kérdőn pillantottam rá .
-Nem bírom nélküled .-mondta , majd nekinyomott a raktár falának .
-Nem mondod ?- kérdeztem gúnyosan . Mielőtt mondhattam volna még bármit is , lehajolva hozzám megcsókolt . Viszonoztam , mert csak erre vágytam , még ha nem is tudtam kiigazodni az érzésein . Szenvedélyes csókba forrtunk össze . Nem tartott sokáig , mivel levegő hiány miatt el kellett válnunk .
-Vissza kéne mennünk .- tereltem a témát mivel elég feltűnő lehetett , hogy leléptünk . Helyeslően bólintottam . Visszamenve , szerencsére nem vették észre , hogy eltűntünk , így folytattuk a bulit .
Éjjel 2 -kor ért véget , mivel mindenki fáradt is volt és holnap(vagyis ma ) állítólag behívatott Des mindenkit. Eleanor és Zayn nem ittak sokat , ezért Zayn a fiúkat a közös házhoz vitte + Perrie-t , Eleanor pedig hazadobott minket Jess-el .
Éjjel 3 óra volt , mire lehunytam a szemem .
Arra nem is gondoltam , hogy milyen napra számíthatok holnap...
VOCÊ ESTÁ LENDO
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
Ficção AdolescenteSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥