Hétfő
Reggel 10 körül keltem .Ám amikor kinyitottam a szemem , azt hittem nem látok jól . Harry ült az ágyamon és engem nézett , majd amikor meglátta kissé ijedt arcom , elnevette magát .
-Jó reggelt szépségem . Édes vagy , amikor alszol .
-Styles ! Mi a jó istent csinálsz te itt ? Normális vagy egyáltalán ?-akadtam ki , mire újból felnevetett .
-Úgy látszik nem fogod kinőni ezt a szokásod . Mindig kiakadsz , amikor hozzád jövök .
-Kedves Styles . Azért akadok ki folyton , mert irritálsz , máskülönben meg a semmiből állsz elő . -mondtam , majd kipattanva az ágyból magamhoz vettem egy fekete szaggatott farmert , meg egy fehér ujjatlan pólót és beviharoztam a fürdőbe elkészülni . Mikor kijöttem onnan , nagy meglepetésemre Harry még mindig az ágyamon ült .
-Mit keresel itt ? -kérdeztem újból ,mivel előre nem válaszolt.
-Látni akartalak és mielőtt a szüleid indultak volna melóba , felengedtek hozzád .-mondta , majd közelebb húzott magához. Érintésére kirázott a hideg .
-Akkor vegyem ezt úgy , hogy látni akartál még utoljára , mert talán ma este lelőnek vagy valami ?-kérdeztem szarkasztikusan .
-Ne mondj ilyenek . Nem hagyom , hogy bántsanak .- mondta , majd lehúzott az ölébe . Automatikusan nyaka köré fontam karjaim és mélyen a szemébe néztem .
-Nem félek .- mondtam magabiztosan .
-Este nem ezt fogod mondani .- mondta mosolyra húzva a száját .
-Miért pont este megyünk , ha 6-ra gyűlünk? -kérdeztem kíváncsian .
-Majd megtudod .Bólintottam , majd lenéztem ajkaira . Észrevette, ezért szorosabban magához húzott . Beharaptam az alsó ajkam , mire felmordult .
-Ezt ne csináld.-mondta rekedtes hangon , majd a nyakhajlatomba fúrta a fejét .
-Miért ne ?-kérdeztem pimaszul .
-Mert gondolom , nem akarsz fáradtan menni egy olyan helyre , ahol azért fognak lelőni , mert kicsit lassú vagy . Tudtam mire gondol .
-Ne is álmodj róla Styles .- mondtam nevetve .
-Nyugi , pont most nem foglak kifárasztani . Majd utána .-tűnődött el , mire játékosan a mellkasára csaptam . Nem kellett több , fordított a helyzetünkön és leterített az ágyra .
Gondolkodás nélkül lehúztam magamhoz és megcsókoltam .Nem kellett több , azonnal visszacsókolt , majd kezei felfedező útra indultak . Belemarkolt az egyik mellembe , miközben nyakamnál kényeztetett .Imádtam a közelségét és szerintem ő is hasonlóan érzett. Rövid pillanatunkat Harry telefoncsörgése szakította meg . Az apja hívta .
-Mennem kell.- mondta két csók között . Nem akartam elválni tőle , de muszáj volt . Némán bólintottam , majd kikísértem .
-Fél 5-re érted jövök . Öltözz feketébe és kényelmesbe .-mondta visszafordulva , majd újra megcsókolt . Nehezen elváltunk , majd elköszönve egymástól utam a konyhába vezetett , hogy készítsek valami ebédet. Jess-el azt beszéltük , hogy ma este ott alszom náluk, hogy ne legyen apuéknak feltűnő , ha esetleg későn érnék haza vagy ha valami baj lenne .Gyorsan letusoltam , majd a hajamat kivasalva lófarokba kötöttem , majd felvettem egy fekete hosszú ujjú blúzt egy fekete futóval és szintén fekete cipővel ,magamhoz tettem a fegyverem majd lementem a nappaliba .Anyuéknak írtam egy cetlit , hogy hol vagyok és majd másnap jövök .Ezután vártam Harry-re aki pontban fél 5-kor dudált. Kiléptem az ajtón , beültem a Range Rover-be , majd elindultunk . A céghez egyszerre érkeztünk Liam-ékkel .A többiek már ott voltak .
-Mindenki itt van ?-kérdezte Des ,miközben odajött hozzánk . Mindenki bólintott .
-Akkor indulás.-tapsolt kettőt , majd mindenki beszállt az autókba . Összesen 5 autóval mentünk , hisz jött Des többi embere is .Pontosabban 10 ember még.
Fél óra kocsikázás után egy terepre értünk , ahol egy nagy raktár épület állt.A hely kicsit dombos volt , helyenként bokrokkal . Mi arrébb álltunk meg , pontosabban egy erdő szélénél. Mindenki kiszállt az autókból és Des köré gyűltünk .
-Rendben van .Mindenki kap egy golyóálló mellényt+töltényt a fegyverébe .-mondta , mire 2 embere nekiállt kiosztani ezeket . Miután ezekkel megvoltunk , folytatta.
-Következő lesz az elosztás .-kezdte .-Én, Harry ,Louis ,Zayn és Liam vesszük át az árut .Mivel kelet felől érkezik a szállítmány , ezért : északra megy Viki,,Perrie és 3 emberem .Délre mennek Eleanor , Niall és még 4-en . A többi 3 megy nyugatra. Érthető voltam ?-kérdezte Des , mire mindenki bólintott . -Helyes! Mindenki a helyére .-tapsolt kettőt .Mindenki oszolt .
-Hé Perrie.-szólította meg Harry Zayn barátnőjét .-Vigyázz rá , kérlek .-mondta kissé feszülten .
-Nyugi Styles ! Jó kezekben lesz .-nyugtatta meg Harry-t , aki végül nagy nehezen , de elsétált Louis-ékkal a raktár fele .
-Légy jó csajszi .-mondta Jess és megölelt , majd viszonozva ezt , ők is eltűntek.
-Na gyere Viki .-szólított Perrie , majd mi is elfoglaltuk a helyünket .
Kicsit körbenéztem . Mindenki egy bokor mellett lapult , közel az épülethez .
-Félsz ?-kérdezte Perrie .
-Van más választásom ?-kérdeztem vissza .
-Nincs .- mondta, mire elmosolyodtunk .
-Mire kell figyelnem majd ?-kérdeztem , mivel nem tudtam pontosan mit kell csinálni.
-Először is csendben figyeljük , ahogy a többiek átveszik az árut . Másodszor meg ha valami rosszul sülne el , akkor az ellenséget célozva lőnöd kell . Állítólag veszélyes banda jön , úgyhogy résen kell lennünk . - mondta Perrie amit tudnom kell . Bólintottam , ezután meg csak vártunk . Túl gyorsan repült az idő és már este 8 volt . Kezdett sötétedni , mire a raktárépület világítása felkapcsolódott , így jól láttuk bent Harry-éket . Egyszer csak fényekre lettünk figyelmesek .
-Kezdődik.-suttogta Perrie .
Ekkor begurult a bejáratnál egy nagy teherautó + 4 terepjáró . A teherautó beparkolt a raktárépületbe és bementek az első 2 terepjáróban tartózkodó emberek, becsukva az ajtót maguk után . Gondolom ők rakják le az árut . A többiek kint maradtak , fegyverrel a kezükben . Eddig minden jól ment ,de egyszer csak egy lövést hallottunk . A raktárból jött . Ezután gyorsan történt minden .Kinyílt a raktárépület ajtaja ami eddig csukva volt és mindenki eszeveszettül kezdett lőni .
-Valami nem jól sült el . Nyomás .- mondta Perrie , majd előbújt a búvóhelyről és lőtt .
Gyorsan kapcsoltam én is .Mindenki szét széledt a csapatunkból és lőtt az ellenségre . A hirtelen adrenalin lökettől fürgébb voltam mint gondoltam .De más választásom nem volt , céloztam és lőttem . Sikerült 3 embert lelőnöm , amikor egyedül maradtam és csapdába kerültem . Oldalról bevettek, így nem tudtam melyikre lőjjek . Hallottam Niall hangját , aki odakiáltott Louis-nak , hogy induljon el felém . Aztán ismét gyorsan történt minden . Két lövést is hallottam . Egyiket Louis lőtte , minek hatására az egyik felemen lévő támadóm összeesett . A másik viszont engem talált el , pontosabban a vállam . Azonnal a földre rogytam . Ennyire nem fájt még semmi , mint ez a golyó . Hallottam , ahogy Perrie sikítva fut felém , majd időközben a másik támadómat is lelőtte. Éreztem , hogy ott helybe elfogok ájulni . Perrie , Niall és Louis , azonnal odarohantak hozzám .
-Hé kislány . Hallasz ? Ne hogy elájulj nekem . Hallod ?- csapkodta lágyan az arcom Louis de nem sokat segített .
Éreztem , ahogyan a blúzomat átitatja a vérem .
-Vért fog veszíteni .Emeljétek és vigyük .- mondta kétségbeesetten Perrie .Ezután csak annyira emlékszem , hogy Niall felránt a földről , majd Louis a kezébe kap , de utána már elsötétül minden .
DU LIEST GERADE
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
JugendliteraturSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥