5 fejezet

1.1K 32 2
                                    


Amiót csak beléptem a házunkba , Jess megállás nélkül csak beszélt hozzám .
-Úristen , ilyen jó buliban rég nem voltunk . És képzeld olyan jól csókol Liam . És gondoltad volna , hogy egy maffiának dolgoznak? Úristen ez elképesztő.- áradozott , és nem úgy tűnt aki kicsit is izgatná magát , hogy mi is történt a hétvégén . Új volt ez az egész maffiás ügy nekem . Hallani hallottam róla , de álmomba sem gondoltam , hogy egy maffia vezér fiával fogok egy buliban megismerkedni , aki nem mellesleg nem más mint maga Harry Styles. Sokk alatt voltam , de Jess folytatta.
-Amúgy édesek voltatok Harry-vel . Volt valami köztetek ? Hé mi az a nyakadon ?- folytatta mondandóját de az utolsó kérdésnél megakadtam . Hogy hogy mi az a nyakamon ? Felpattantam a fotelből és a lenti fürdőbe vettem az irányt ahol szemügyre vettem a nyakam . Hát igen . A Harry-vel való reggeli kis pillanatunknak nyoma van . De jó . Ezért még kapni fog . Kisétálva a fürdőből Jess ördögien mosolygott .
- Most mi van ?-kérdeztem értetlenül .
-Csak nem megjelölt az úrfi ?- húzta fel a szemöldökét , majd kacsintott egyet. Na igen , ilyenkor megtudnám folytani a kis barátnőmet .
-Nincs semmi köztünk és nem is lesz . - zártam le a témát .
-Ahha . Persze , persze . Mondogasd annak aki nem ismer 18 éve .- kacsintott , majd a rezgő telefonjára nézett .
 -Ooo ez Liam az , mennem kell , vele vacsorázom .-mondta kissé pirultan .
-Hogy mit csinálsz ? - kérdeztem döbbenve .
-Randizok ? - kérdezett vissza .
-Jess ! Ő is veszélyes , nem dőlhetsz be neki .
-Vikii , tudom mit csinálok . Csak bízz bennem . - nyugtatott és már húzta is a cipőjét és kezébe vette a sporttáskát , hogy haza cuccoljon .
-Rendben , én szóltam . -tettem fel a kezeim , majd elbúcsúztunk és becsuktam utána az ajtót .
Ezután felmentem a szobámba , megszabadultam a ruhámtól és tusolni mentem , mivel már este 8 óra volt . Lemostam a sminkem ami már eléggé szét kenődött , majd beálltam a zuhany alá . Tusolás után alvós cuccba öltöztem és megszárítottam a hajam , majd hagytam , hogy kissé hullámosan terüljön szét a hátamon . A telefonom rezgésére lettem figyelmes . SMS-em jött . Harry-től .
Harry : Aludj jól szépségem ;)
A kis üzenettől mosolyra húzódott a szám , de vissza már nem írtam .
Éhes nem voltam , ezért inkább lefeküdtem aludni . Ki kellett pihenjem az eddigi történéseket . 

Vasárnap
Fél 12 -kor keltem . Nagyot ásítva feltápászkodtam az ágyból és a fürdőbe mentem elvégezni a reggeli rutinom , de most a sminkelést hanyagoltam . A ruhás szekrényből kikaptam egy szürke melegítőt és egy szintén szürke rövidujjú pólót , majd felkontyolva a hajam kezembe vettem a telefonom és lementem a konyhába . Csináltam magamnak reggelit . Utána csekkoltam a közösségi oldalaimat . Ismerősnek jelöltek és bekövettek Harry-ék , sőt még Perrie és Eleanor is . Viszonoztam . Valaki csöngetett .Ajtót nyitottam . Viszont nem számítottam arra , hogy Harry Styles fog előttem állni .
-Meglepődtél mi ? - kérdezte vigyorogva .
-Neked is szia . Mit keresel itt ?-kérdeztem unottan és nekidőltem az ajtónak .
-A vendéget beengedni szokás , nem pedig megkérdezni , hogy mit keres itt .- mondta nevetve és anélkül , hogy beengedtem volna , belépett a házba és leült az egyik fotelbe . Becsuktam az ajtót.
-Nem érzed túl otthonosan magad ? Esetleg hozzak ebédet ?- kérdeztem unottan , mire megint felnevetett .
- Nem kell köszönöm , de egy pohár vizet elfogadok . - mondta , én meg szemforgatva a konyhába mentem , hogy vizet töltsek neki .
-Tessék .- adtam neki át a poharat.
-Köszönöm. -mondta , majd kiitta a pohár tartalmát .
-Szóval , minek köszönhetem , hogy meglátogattál ?- kérdeztem kíváncsian .
-Hiányoztál és látni akartalak .
-Nem mondod ? - kérdeztem unottan .
-De . Komolyan . -kijelentésén meglepődtem .
-Hol vannak a szüleid amúgy ?
-Melóztak egész hétvégén , ma este jönnek . Miért?
- Szeretném megismerni őket .
- Hogy mit akarsz ? - pislogtam .-Mégis minek ? Semmi nincs köztünk Harry és szerintem nem szívesen örülnének , hogy egy maffia vezérrel keverednék össze . - csattantam fel .
-Apád mondjuk  ismer nyugi .
-Mégis honnan ? - döbbentem le .
-A te apád és az enyém barátok . Régi jó barátok .
- És én erről miért nem tudok ?
-Nem kérdezted . - tárta szét a kezét egy pimasz mosoly kíséretében . Ooo hogy megtudnám folytani .
-Amúgy a többiek ?- kérdeztem , mivel a buli óta nem hallottam róluk .
-Liam nagyon is jól van , mivel eléggé összemelegedtek Jess-el , Zayn felépülőben van , a többi meg csak úgy el van . - mondta el szűkszavúan . Bólintottam .Beállt közénk a síri csend . Harry törte meg .
-Amúgy mostantól félni fogsz tőlem , hogy kiderült mivel is foglalkozom valójában ? - szögezte nekem a kérdést , majd felállt és hozzám lépett .Én is felálltam vele szembe.
-Nem fogok félni.-mondtam magabiztosan a szemében .
- Most még ezt mondod . De később máshogy lesz . - mondta egész közel hajolva hozzám .
-Honnan tudod , hogy lesz később ? - kérdeztem felvonva a szemöldököm .
-Majd idővel megtudod szépségem . - kacsintott.
- Van rendes nevem is .
-Nekem ez jobban tetszik.- ezt már az ajkaimra suttogta , majd élesen beszívva a levegőt számra tapasztotta az övét . Arcomat a kezei közé vette , én meg összekulcsoltam a kezeim a nyaka körül . Egyre szenvedélyesebben csókolt, pedig nem szabadott volna hagynom , hogy ez megtörténjen . Két kezét a fenekemre tette.
-Ugorj .
Teljesítettem amit kért . Lábaim szorosan dereka köré csavartam , mire erősen a falnak nyomott nem szakítva meg a csókot . Nőiességemhez nyomta kemény ágyékát , és éreztem , hogy ott lent mindjárt kitörni készül . Egy jóleső nyögés hagyta el a száját , ezzel engem beindítva . Apró csókokkal hintette be a nyakam , majd újra a számhoz hajol és újra megcsókolt . Ajtó csapódásra lettünk figyelmesek . Pontosabban anyuék hazaértek . Levegőt kapkodva váltunk szét , mire nyílt is a bejárati ajtó .
-Megjöttünk .- kiáltotta apu , majd mikor meglátta , hogy Harry -vel lent vagyunk a nappaliban , meglepődött , ahogy anyu is .
-Ooo , sziasztok , nem tudtam , hogy Harry is itt van . Szervusz fiam , hogy vagy ? Rég láttalak . - üdvözölte apu és anyu is .
- Jó napod .- köszönt ő is . - Erre jártam és gondoltam benézek , mivel rég nem láttam magát , de egy gyönyörű lány nyitott nekem ajtót . Nem is tudtam , hogy van egy lánya . - kezdett bele a beszélgetésbe Harry. Mi az hogy nem tudott rólam ? Apu megköszörülte a torkát .
-De indulnom is kell .- lépett az ajtóhoz Harry . Na jó ez fura .
-Rendben van , majd még nézz be .- mondta anyu , majd elköszöntek tőle .
- Majd beszélünk .- mondta rám nézve, mielőtt kilépett volna az ajtón,  én meg bólintottam . Ezután az ajtó becsukódott . Hogy hogy nem tudta , hogy létezem ? Na jó nem értem . Hisz 24 éves , csak kellett tudnia rólam . Gondolataimból anyu zökkentett ki .
-Vacsora .Basszus így eltelt az idő ?
-Harry  miért mondta azt , hogy nem tudta hogy létezem ?-intéztem apu fele a kérdésem vacsi közben .
-Bonyolult Viki. Téma lezárva . -mondta nyugodtan . Én pedig bólintottam . Mi folyik itt ?
Vacsora után az esti rutinom következett , majd bedőltem az ágyba és rögtön elnyomott az álom. 

♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Donde viven las historias. Descúbrelo ahora