24 fejezet

577 15 0
                                    

Péntek
Harry szemszöge
Hajnali 4-kor ébredtem meg . Nem volt bent senki . Viki-re néztem , aki békésen aludt . Felálltam , és kicseréltem a perfúzióját , mivel az előző már fogyóban volt . Visszaaludni már nem tudtam ,így egy széket Viki ágyához húztam és leültem .Csendben figyeltem , ahogy szuszog . Törtem a fejem , hogy mégis minek rabolhatták el , de nem jutottam sokra.Fogalmam sem volt . Muszáj apámat kifaggassam .
-Á, ébren vagy főnök?-kérdezte halkan Louis ,miközben belépett a szobába  .
-Nem rég ébredtem meg  és nem tudtam visszaaludni .-suttogtam .Épp Viki kezét fogtam , amikor hirtelen, gyengéden megszorította az enyémet  . Erre rá kaptam a tekintetem .
-Harry?-suttogta rekedt hangon ,továbbra is csukva tartva a szemeit .Erre Louis is felfigyelt és kíváncsi tekintettel fürkészte .
-Itt vagyok kicsim .Semmi baj .-szorítottam meg a kezét ,mire lassan felnyitotta szemeit . 
-Hol vagyok ?-kérdezte még mindig rekedt hangon .
-A cégnél.Maria ellátott .Most már biztonságban vagy .-nyugtattam , mire bólintott egyet . 
-Éhes vagyok .-nyöszörgött ,mire Louis az asztalról hozott neki egy kisebb sonkás szendvicset .
Lassan felültettem és odaadtam neki az ételt . Enni kezdte ,mire kicsit megnyugodtunk Louis-al .
-Tudom miért raboltak el.-szólalt meg újra ,mikor már elfogyasztotta a szendvicsét . 
-Tudod?-kérdeztük Louis-al egyszerre meglepetten .
-Majd elmondom , ha mindenki itt lesz .Beleértve a te és az én szüleimet is .-mondta , mire csak bólintottam .Nem tudtam mást reagálni . Ezután mondtam Louisnak ,hogy mindenkinek szóljon+a szüleinknek is , hogy 7-re mindenki legyen itt Viki kérésére. Ezután barátom , kilépett a helyiségből.
-Annyira aggódtam érted .-fordultam felé és megcsókoltam ,mire  habozás nélkül viszonozta .Hiányoztak már az ajkai. 
-Bántottak ?Esetleg úgy?-kérdeztem ,mire megrázta a fejét .Valamilyen szinten megnyugodtam .
-Csak ínjekciót kaptam ,meg pár pofont és párszor erősen megfogtak a karomtól ,de ennyi .-mondta , mire kissé újra ideges lettem .
-Akkor ezért voltál eszméletlen ,amikor rád találtunk .Bedrogoztak .-mordultam fel .
-Hol voltam ?-érdeklődött ,mivel nem tudta , hogy hol tartózkodott pontosan .
-Egy kissé elhagyatott házban .Szerencsére nem volt ott senki ,ezért könnyen eltudtunk hozni .Egyenesen idejöttünk , ahol Maria ellátott , és szerre váltották egymást a többiek ,miközben én is itt voltam .
-Köszönöm.-nézett rám hálásan .
-Nem kell megköszönnöd . De ezentúl jobban fogok rád vigyázni.Ha kell akkor összeköltözünk .Pl mehetnénk a közös házba .-ajánlottam fel.
-Most aztán tényleg nem tágítasz mellőlem , igaz ?-kérdezte mosolyra húzva a száját ,mire látva cselekedetét , én is elmosolyodtam és megráztam a fejem . 
Ezután pedig hoztam neki inni valót és hagytam , hogy még egyen ,mert nem etették az biztos , és felülve az ágyára , szorosan magamhoz húztam ,minek hatására szorosan hozzám bújt . Jól esett érezni a közelségét .De egy biztos .Ezentúl jobban vigyázok rá. 

Viki szemszöge
Nem gondoltam , hogy ilyen valaha is megtörténik velem , de úgy látszik mégiscsak . 
Amikor Harry elmondta , hogy kb mi volt ,azután összehívattam mindenkit , aki számít . Tisztáznunk kell  a dolgokat . Miközben Harry mellettem volt , ettem , mert nagyon éhes voltam és gyenge ,bár a perfúziók sokat segítettek . Ott volt az idő ,hogy már a többiek is érkeztek a szülők kíséretében . 
-Úristen Viki ! Jobban vagy ?-szólalt meg előre Jess ,miközben óvatosan "lerohantak" Perrie-vel és Eleanor-al .
-Igen ,most már jobban.-nyugtattam meg őket .
-Kislányom annyira aggódtunk érted.-jöttek oda anyuék is és megöleltek , amit viszonoztam . 
-Viktória !Örülök ,hogy újra látlak .Bár nem gondoltam ,hogy így találkozunk.-jött oda hozzám Harry anyukája is  és megölelt .Viszonoztam,majd odaintettem Des-nek is ,aki rámmosolygott.
-Na végre csajszi.Örülünk ,hogy jól vagy .-köszöntött Niall egy öleléssel ,mire viszonoztam .Ezután Liam, Louis és Zayn is odaköszöntek . Harry mindvégig mellettem volt . 
-Bizonyára mindenki találgatja ,hogy miért is raboltak el pont engem . Pedig elsőre nem is én voltam a célpont .-mondtam ,mire mindenki döbbenten nézett rám .
-Harry.-itt a barátomra néztem .-Valószínű ,hogy téged fogtak volna el vagy zsaroltak volna , vagy bármi , de én mégis könnyebb célpontnak számítottam.
-Ezt hogy érted ?-ráncolta össze a szemöldökét Styles. 
-Ezt az én , és a te apádtól kéne kérdezd . -folytattam . Itt mindenki kérdőn nézett a családfőkre. 
-Apa ! Nem mondtál el nekem valamit .-néztem itt az apámra .
-Ahogy nekem se .-itt Harry nézett az apjára . A két apa egymásra néztek , és látszott rajtuk ,hogy valamit titkolnak . 
-Tudom a sztorit , nem kell kertelni .-mondtam apáéknak . 
-Mindent tudsz ?-kérdezte Des. Bólintottam .
-Mi a fene folyik itt ?-kérdezte egyszerre értetlenül Harry és Louis .
Erre elmeséltem , amit megtudtam Morgan-től .Mire a végére értem és befejeztem , mindenki döbbenten nézett rám .A  szülők persze ,ha lehetett volna , akkor elsüllyedtek volna a hazugságaikban. Ha legalább Harry tudjon róla , akkor ez másképp alakult volna .De nem így lett . Így hát mindenki döbbenten nézett a szülőkre . 
-Ezt nem hiszem el  .-nevetett fel idegesen Harry elsőként .-Mindvégig hazudtatok a gyerekeiteknek ,ahelyett helyesen cselekedtetek volna , vagy figyelmeztettetek volna minket .Erre fel , elvakít benneteket a pénz .Tudjátok , az az , ami nem boldogít .-folytatta Harry dühösen ,mire mindenki megrezzent a terembe .Egyetértettem vele . 
-Igaza van .-védtem én is őt , mire apu megszólalt .
-Kicsim , kellett a pénz nagyon és...-folytatta volna , de közbeszóltam .
-Kellett a pénz , de a következményekre nem gondoltatok . 
-Hol a széfkulcsa ?-kérdezte beszállva a beszélgetésbe Louis . 
-Minek az neked fiam ?-kérdezte apa .
-Mert talán ha visszaadnánk Morgan-nek , akkor nem forralna újabb bosszút . -szólalt meg Liam is .
-Maradt valami a széfben ?-kérdezte Harry az apjától .
-Igen.De nem sok .-válaszolta az . 
-Akkor most rögtönk visszaadjuk azt a rohadt kulcsot , megszakítva vele az összes kapcsolatot , ami Morgan-hez fűz . -szólalt meg újból Harry .
-Visszaadnád ?-kérdezte Des a fiától .
-Vissza .Mivel nem akarok több ilyen bajt . -mondta Harry idegesen ,mire az apja bólintott .
-Apa?-szóltam hozzá.
-Legyen .-bólintott sóhajtva .Fájt , hogy a pénz jobban érdekelte őket , mint én . 
-Akkor még ma átadjuk neki .-mondta Des apának,mire az bólintott .
Ezután mindenki ,kicsit sokkolva , kilépett a helyiségből elköszönve tőlem . Harry-t kértem , hogy csak ő maradjon .Kicsit beszélgettünk és reméltük , hogy apáink visszaadják a kulcsot és hogy lezárul ez az egész . Már jobban voltam és Maria is azt mondta , hogy hazamehetek .De oda nem akartam ,ezért megkértem Harry-t , hogy hozzon otthonról nekem pár cuccot és inkább vigyen a közös házhoz . Bólintott, majd 1 óra elteltével egy kisebb táskával tért vissza . Két váltó ruha volt benne ,így az egyiket magamra kaptam , ami egy szürke melegítőnadrágból és egy sötétkék blúzból állt .Hajamat megigazítottam , elvettem a telefonom , ami csoda ,hogy ép marad és elköszönve Maria-tól , beültünk Harry autójába. Délután 6 óra volt ,mire a közös házhoz értünk .Anyuék is megértették,hogy most inkább odamennék . 
-Sziasztok .-mosolyogtam rá a társaságra , akik bent vártak.Vidáman köszöntöttek , majd Harry-vel csatlakoztunk hozzájuk a nappaliban kávézni . Nem igazán hitték el,hogy ilyen megtörténhet és hogy apáink is erre képesek , de ezt vissza vonni már nem lehetett . 
Még kicsit beszélgettünk , vacsoráztunk , aztán mindenki ment aludni .

♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Where stories live. Discover now