30 fejezet

489 17 0
                                    


Péntek 
-Viktória Hale és Harry Styles ! Most azonnal ébredjetek !
Harry-vel békésen aludtunk addig,amíg valaki fel nem kiabált minket.Azt se tudtuk melyik világrészen vagyunk,nem hogy azt ,hogy ki ordibál nekünk .Lassan kinyitva a szemünk , észrevettük Jess-t ,aki a szobánk közepén állt, és várta , hogy hátha magunkhoz térünk . 
-Jess , mi bajod van ?-kérdeztem kómásan felülve az ágyba ,miközben Harry is hasonlóan felült . 
-Ideje felkelni , déli 12 óra .Ja és Harry, a fiúkkal levelet kaptatok . 
-Levelet ? -kérdezett vissza a barátom,mire Jess bólintott és lement a konyhába . 
Gyorsan összeszedtük magunkat , csatlakoztunk a többiekhez és a nappaliban kávéztunk ,amikor Liam kibontotta a levelet és átolvasta .
-Mi áll benne? -kérdezte Harry Liam-től .
-Lényegében annyi,hogy vissza térünk-e a zenés karrierünkhöz . -vont vállat,majd a levelet lerakta az asztalra .
-Most akkor mit csinálunk ? -kérdezte Niall.
-Hagyjuk ott a céget ? -kérdezte Louis is . 
-Nem hagyjuk ott. -mondta Harry ,mire a többiek bólintottak . Mi a csajokkal csak hallgattunk,hisz ez az ő döntésük . 
-Akkor fel is hívom,hogy ne számítsanak ránk ,egyelőre.-mondta Zayn , és felhívta a számot ,ami a papíron állt . 
Ezután ebédeltünk,majd mentünk a céghez ,mivel Des hívott . 
Mikor odaértünk egyből a 4. emeletre mentünk ,ahol Harry apja már várt .
-Á,na végre .-csapta össze a tenyerét .
-Ma mit csinálunk ? -kérdezte izgatottan Niall. 
-Nos ,ma egy  feladat vár rátok . Vagyis lányok .-itt ránk nézett ,majd folytatta . 
-Egy kis szállítmányt kéne átvennetek .
-Ennyire egyszerű ,hogy mi kell átvegyük ?-érdeklődött Perrie. 
-Nos kedves , nem igazán .Kissé veszélyes .-szólalt meg újra Des . 
-Miről van szó ?-kérdeztem rá a feladatra. 
-Morgan helyett van egy újabb jó ügyfelem .Sőt, nagyon jó . A neve Hugó ,és van a körzetben egy klubja . Ott fogjátok átvenni tőle a kis szállítmányt ,bár a környék elég veszélyes. Azért küldelek titeket ,mert a gyönyörű lányok a gyengéi ,így nem próbálkozna lövöldözéssel .Vagyis nem szokása. Viszont vannak hátrányok . Rendőrök is  járőröznek  a buli alkalmával kutyákkal ,mivel sejtik ,hogy drog is van a klubban ,de Hugó sosem bukott le  ,így vigyáznotok kell ,hogy ne kapjanak el titeket. Ami az öltözéket illeti ,az itt van .-hadarta el gyorsan a tudni valókat és átadott egy egy dobozt nekünk . 
Kinyitva azt ,és megnézve mit tartalmaz ,Harry azonnal felszólalt. 
-Nem fogom hagyni ,hogy a barátnőm egy kurvának öltözve vegyen át egy kis drogot , egy olyan embertől ,aki gyönyörű lányokra bukik . 
-Egyet értek Des bá' .-tette fel a kezét Liam ,majd utána Louis és Zayn is . 
-Na ,ezért nincs nekem barátnőm .-mondta Niall ,mire muszáj volt felnevessünk . 
-Jó pénz fekszik benne ,hisz Hugó-nak van csak ilyen  és persze tőlem is más sokan kértek . Gondoljátok meg ,de elég erős anyagról beszélünk ,hisz ez nem más mint a heroin . A csajokkal összenéztünk ,majd bólintottunk .
-Vállaljuk.-mondtam magabiztosan,mire Des elmosolyodott .
-Tudtam .-kacsintott egyet .
-Mi ? Neem ! -szólalt fel Harry is . 
-Fiam nyugodj le . 4-en kihoznak a klubból 2-2 kis zacskóval és már tűntök is el . 
-De most komolyan ilyen szexi bőrszerkóba menjenek be ?-szólt Louis is . 
-Ez hatásosabb .Viszont már 1 óra , szóval most menjetek ,majd este 8-kor itt találkozunk . -mondta ,majd kitessékelt a teremből . 
-Nem igazán örülök a ruhának ,de ha megkapjuk az árát és elosztjuk ,fejenként több mint fél milliót is kaphatunk .-mondta Eleanor .Igaza volt .
-Jó legyen .-egyezett bele Harry,mire folytatta . De közülünk 3-an bemegyünk ,hogy azért szemmel tartsunk  a terepet  , 2-en maradnak az autóba , ha lépni kell . 
-Jó ötlet .-helyeselt Zayn is .Erre mindenki bólintott. 
Ezután visszamentünk a közös házhoz és rendeltünk pizzát,majd filmeztünk . Lassan 7 óra volt ,így mindenki neki látott készülődni . Letusoltam ,megszárítottam a hajam és begöndörítettem . Fekete füstös sminket tettem fel , és felvettem a fekete bőrnadrágot ,meg a szintén fekete toppot és a fekete magassarkút +fekete bőrdzseki. Kilátszott a lapos ,de egyben edzett hasam , és nagyon rám feszült a szerkó .Tényleg úgy néztem ki ,mint egy kurva . A csajok sem voltak elragattatva ,de a fiúk szerint kibaszott szexik voltunk . Ők már csak tudják. :)) Épp ültünk be az autókba(Louis és Harry volt a sofőr ),miközben Harry megszólalt . 
-Nem azért ,de most szívesebben lerángatnám rólad ezt szerkót és azonnal megdugnálak .Tudod milyen rohadt szexi vagy ? -mormogta a fülembe ,majd belepuszilt a nyakamba . Erre felkuncogtam . 
-Majd miután hazaértünk .-kacsintottam rá ,mire perverz mosolyra húzta a száját ,majd beültünk az autóba . 
Pontban 8-kor álltunk meg a cég előtt ,ahol Des már várt . Amikor kiszálltunk ,elismerően nézett ránk .
-Na , lányok .Ez igen .Jól megoldottátok a bőrdzsekit ,hisz el is felejtettem szólni ,hogy valamiben csak ki kell csempészni .De így nem is feltűnő ,hisz ritka ,aki táskával megy buliba. Rendben akkor.Fiúk fegyver van a biztonság kedvéért ? -kérdezte ,mire azok bólintottak .
-Rendben ,induljatok .Már vár .-mondta Des ,majd gyorsan lediktálta a címet .
1 óra kocsikázás után megérkeztünk a klub elé .Elég sok autó állt a parkolóban ,pedig csak 9 óra volt még . Kiszállva az autókból , Harry megszólalt . 
-Rendben . Louis és Niall itt maradnak .Mi 3-an megyünk a lányokkal .-mondta ,miközben Liam-ékra nézett . 
-Akkor hajrá.-csapta össze a tenyerét Jess . 
Beérve , elég sok ember fogadott , a buli javában ment . 
-Hátra kell mennetek .-mondta Harry ,mire bólintottam .-Vigyázz magadra .-húzott vissza egy csókra ,mire bólintottam.Ezután a csajokkal elindultunk a dj pult hátához vezető helyiséghez . Startból két fegyveres elénk állt az ajtóba .
-Hova , hova gyönyörűségek ?-kérdezte az egyik csábos hangon . 
-Hugó-hoz .-mondtam kedvesen rámosolyogva a hatás kedvéért ,mire bólintottak , és beengedtek az ajtón. A drog és a pia szag keveréke csapta meg az orrunk . Egy kis helyiség volt ,aminek a közepén egy asztal mellett ült az a bizonyos Hugó . Jó képű férfinak látszott. 30-as éveiben járhatott,fekete haja volt és szintén sötét szeme .Alakja normál , kigyúrt és tetovált .Tipikus rossz fiú.
-Á,itt is vagytok .-köszöntött minket felállva ,majd közelebb lépett hozzánk.
-Bizonyára titeket küldött Des . Elég gyönyörű kis csapat.-kezdte bájosan ,mire hozzám lépett és kezét az arcomhoz simította. Erre egyből lecsaptam,majd megszólaltam .
-Az áruért jöttünk .Semmi több .-mondtam,mire a hátamnál a csajok is bólintottak . 
-Értem értem .Nehéz titeket megtörni .-mondta ,majd egy szekrényhez ment és kivett belőle 8 kis csomagot . Kiosztotta nekünk,mire mi el is raktuk . 
-Köszönöm ,hogy idejöttetek . Ha maradnátok , akkor a vendégeim vagytok .-mondta .
-Köszönjük ,de nem élünk a lehetőséggel.-mosolyogtam rá , majd elköszönve tőle,kiléptünk a helyiségből . 
Kiszúrva a tömegben Harry-éket ,azonnal odamentünk.
-Indulhatunk ?-kérdezte a barátom ,mire bólintottunk és kiléptünk a helyiségből . 
Beültünk az autókba ,még pont időben ,mivel kér rendőrautó parkolt le . Azonnal elhúztunk . 
Visszaérve a céghez , odaadtuk Des -nek a kis árut ,aki holnap már jelentkezik is az összeggel . 
Ezután a közös házhoz mentünk , és igen . Megengedtem ,hogy Harry "letépje "rólam a szerkót ,de szerintem a többiek is így tettek a csajokkal. 
Fura volt ez a nap ,mivel soha nem csináltunk ilyet ,hogy csak csajokul vegyünk át szállítmányt ,akár kicsit is . Minden jól ment ,szóval nem panaszkodhattunk. 

♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Where stories live. Discover now