Csütörtök
Harry szemszöge
Reggel , pontosabban hajnali 5 órakor , a telefonom csörgésére keltem ,mivel valaki azt tervezte , hogy nem hagyja , hogy sokáig aludjak .Nehezen kinyitottam a szemem és felvettem . Liam volt az .
-Bocs haver , hogy zavarlak , de baj van .-mondta köszönés nélkül , mire azonnal kipattant az álmosság a szemeimből.
-Mondd.-utasítottam , mire hallottam a háttérbe , ahogy Jess sír . Bizonyára ott van Liam-nél , de mégis mi történt?
-Viki eltűnt .A szülei este óta sehol sem találják .-folytatta Liam , mire lesokkoltam . Viki?Mi az , hogy elrabolták és a szülei nem találják? Csak ezt ne.
-Azonnal megyek a szüleihez .Ha valamit megtudtam ,szólok .-mondtam idegesen ,mire elköszöntem Liam-től és kinyomtam . Azonnal összekaptam magam és gyorsan lesiettem az emeletről . Ez nem történhet meg .Mégis ki a franc rabolhatta el az életem értelmét ?
-Harry hova ilyen korán ?-kérdezte anyu , miközben kávét töltött apámnak . Mindig is korán keltek .
-Viki eltűnt .-mondtam idegesen cipőhúzás közben .
-Hogy micsoda ?-kérdezte döbbenten apa.
-Jól hallottad . Most megyek megkérdezem a szüleit , hogy mit tudnak .Hívlak ha van valami .-mondtam , majd azonnal kiviharoztam az autómhoz és beülve , tövig nyomtam a gázt .Viki házuk előtt parkolva, kipattantam az autóból és gyorsan beszaladtam a házba . A szülők meggyötört arcával találtam szembe magam .
-De jó , hogy itt vagy fiam.-szólt Charlie , miközben kezet fogtunk .
-Mondd , hogy tudod , hogy hol a lányunk .-kérlelt Viki anyja , mire feszülten megráztam a fejem .
-Mióta nem találják?-érdeklődtem .
-Tegnap este küldtem el kenyérér a vacsorához . 9 körül . Azt hittük közben átlépett Jess-hez , de mégsem . Hívtuk , de ki volt kapcsolva .Mentünk és körbenéztünk a bolt körül , de sehol nem volt.-mesélte az anyja könnyes szemmel.
-Nyugodjanak meg .Minden tőlem telhetőt megteszek , hogy előkerüljön .Bízzák rám .-mondtam nyugtatóan , mire hálásan bólintottak , majd elköszönve tőlük a cég fele vettem az irányt.Közben mindenkit riasztottam a csapatból , hogy azonnal jöjjenek oda,sőt apámnak is szóltam .
A céghez érve , azonnal benyitottam a terembe , ahol mindenki rám várt . Jess persze kisírt szemmel .
-Mi a helyzet ?-kérdezte apa .
-Nem tudnak semmit .-mondtam idegesen beletúrva a hajamba , miközben leültem az asztalhoz .
-Mégis ki tehette ?-kérdezte egyszerre Louis és Liam .
-Ötletem sincs .-gondolkodtam el .
-Nekem van egy ötletem ki lehet.-szólalt meg Zayn.Mindenki felé kapta a tekintetét ,mire folytatta .
-Morgan .
-Miért pont ő ?-kérdezte Niall.
-Amikor tőle vettük át a szállítmányt , alaposan megnézte magának Vikit .-mondta ,mire nekem is bekattant .
-De miért kellene neki?-tettem fel a kérdést .
-Remélem nem esik baja .-szipogta Jess ,mire Perrie átölelte a vállát .
-Nem lesz semmi baja .Erős lány.-mondta biztatóan Eleanor is .
Mindenki csak gondolkozott ,kivéve apát .
-Te tudsz valamit ?-kérdeztem , mire mindenki apámra nézett .
-Hát ha Morgan rabolta el ,akkor sejtem , hogy miért.-mondta ki őszintén .
-Bővebben ?-néztem rá kérdően .
-Van nálunk valami , ami neki nagyon fontos .Csak nem tudom mi köze ahhoz Viki-nek . -tűnődött el .
-Mégis mi az a valami ?-kérdezte Liam .
-Egy kulcs.-adta meg a választ apám .
-Minek a kulcsa ?-érdeklődött Louis .
-Egy széfé . De most lényegtelen mit tartalmaz . -zárta le apa a kérdezz felelek játékot .
-Mégis merre keressük?-szólalt meg újból Zayn .
-Ötletem sincs .-mondtam idegesen .
-Talán lenyomozhatnánk a telefonját . Ha ez nem segít , akkor van egy tippem hol lehet , de előbb kezdjük a telefonnal.-utasított apa . Mindenki bólintott , majd lesiettük Eva-hoz , aki profin letudja nyomozni a telefonokat .
-Hol van a keresztlányom ?-kérdezte szúrós pillantással , mire apa elmesélte neki amit tudunk vagy tippelünk eddig .Eva bólintott , majd belekezdett a nyomozásba.Vagy 5-ször próbálkozott , de sikertelenül .
-A rohadt élet .-akadtam ki és belerúgtam az irodában lévő szemeteskukába , ami megrepedt és közben a tartalma, kiborult a földre .
-Harry nyugodj meg .-nyugtatott Perrie , de nem segített .
-Mégis hogy nyugodjak meg , amikor életem szerelme egy barom markában van és kitudja , hogy él-e még .-csattantam fel .
-Fiam ne mondj ilyen! Ismerem annyira Morgant ,hogy nem ölné meg Vikit .Azt akarja , hogy érte menjünk , és a tippem alapján indulhatnánk azonnal még nem lenne túl késő . -javasolta apa , mire a többiek is bólintottak .
Mindenki golyóálló mellényben és megtöltött fegyverrel ácsorgott a cég előtt , mire apám is megérkezett még 5 emberével .Azonnal autókba szálltunk és követtük őt . Nem voltam képes vezetni , ezért Louis vezette helyettem az autóm .Én csak imádkozni tudtam azért, hogy ne essen semmi baja a szerelmemnek .
2 órás út után , megérkeztünk egy kissé lepukkant házhoz . Csendben kiszálltunk , majd feloszlottunk és körbe vettük az épületet .Sehol senki nem volt .
5 perc átnézés után , még hátra volt egy szoba , amit már idegességembe berúgtam . Ám sokkolt a látvány ami elém tárult .
Viki egy kis pléden feküdt . Arca sápadt volt és a szemei felvoltak duzzadva , gondolom a sok sírástól . Karján kéznyomot éktelenkedtek , és vér tapadt a szájához .Szörnyű állapotban volt . Észbe kapva odarohantam mellé.
-Hé kicsim !Hallasz ?-mozdítottam meg gyengéden , de nem válaszolt .Eszméletlen volt .
-Apa .-ordítottam el magam , mire belépett a helyiségbe , Louis és Zayn kíséretében .
-Úristen .-ennyit tudtak mind a hárman kinyögni .
-Eszméletlen .Vigyük gyorsan .-mondtam kétségbeesetten . Azt hittem , hogy elveszítem . Kicipelve , mindenki körénk gyűlt és elszörnyedt . Azonnal autókba ültünk és a cég fele vettük az irányt . Vikit a karjaimba tartottam , és nem tudtam , hogy most imádkozzak , vagy sírjak mint egy kisfiú.
Amikor megérkeztünk ,azonnal kikaptam elernyedt testét és vittem Maria-hoz , a többiekkel a nyomomba .
-Mi történt ? Megint ez a gyönyörű lány ?-kérdezte ijedten , ahogy az eszméletlen lányra nézett .
-Maria segíts rajta kérlek . -könyörögtem neki . Maria csak bólintott , majd kitessékelt a teremből.A többiekkel kint várakoztunk .
-Mondjátok , hogy felépül !-mondta Jess könnyes szemmel , akit Liam vígasztalt közbe .
-Kicsináljuk azt az undoritó férget . -mondta Zayn is feszülten .
-Emlékeztek amikor rá mozdult Eleanor -ra is?Csak őt nem rabolta el .-vágott közbe Niall .
-Azért , mert Vikivel terve volt .-mondta apa . Valamit nagyon tudott , de mégsem mondta el a teljes sztorit, csak valami hülye széfkulcsról beszélt .
Amíg tovább várakoztunk , felhívtam Viki szüleit , hogy megtaláltuk és a cégnél levő orvosunk épp helyre szedi . Megnyugodtak , és mondták , hogy holnap korán reggel , azonnal bejönnek .Nagyon fáradtak lehettek , hisz semmit nem aludtak mostanáig , amíg nem szóltam , hogy nyugodtan pihenhetnek .Nehezen beleegyeztek .
Maria fél órával később ,kijött a teremből .
-Megmarad úgy-e ? -kérdezte Perrie elsőként .
-Nagyon gyenge .Kapott 3 perfúziót , de éjjel még cserélni kell és ha felébred , akkor jó lenne ha enne egy keveset .
-Én maradok vele .-léptem elő elsőként a társaságból .
-Nem Harry.-tiltakozott Louis és Jess is , mire Louis folytatta . -Mind itt maradunk .Fent a szobákba tudunk pihenni és felváltva figyeljük . Most végképp nem hagyjuk magára .
Megkönnyebbülten bólintottam .Jól esett , hogy ennyire mellette áll mindenki . Maria bólintott egyet és mivel már este 10 óra volt , így hazament . Itt alszik amúgy is a közelbe , de van családja és biztos várják már . Megköszöntem neki az eddigieket , majd elköszöntünk tőle .
-Én is megyek fiam .-mondta apa ,mire bólintottam .
Ezután a többiek szerre letusoltak és mentek kaját szerezni , én meg addig bementem Vikihez . Most már kevésbé sápadt,de tiszta arcával találtam magam szembe , mégis élesen szívtam be a levegőt , amikor megláttam újból a karján levő foltokat .Remélem , hogy nem bántották .Főleg nem úgy . Csak én érhetek testileg annyira közel hozzá . Gyengéden megsimítottam az arcát , majd hajába pusziltam . Közben Jess lépett be a helyiségbe.
-Menj, tusolj le és egyél valamit .-utasított.Nem szívesen mozdultam Viki mellől , de muszáj volt felfrissítenem magam kicsit . Némán bólintottam , és otthagyva Jess-t , gyorsan felmentem az emeletre . Miután végeztem ,szereztem magamnak kaját és Vikinek is ha felébred , majd visszamentem hozzá. Most épp Eleanor és Perrie voltak bent .
-Maradok .-jelentettem ki , mire bólintottak.
-Liam 2 óra múlva levált .-mondta Perrie , majd kimentek a teremből .
Leültem a fotelbe és a mellette lévő asztalra pakoltam a szerzett zsákmányt, amiből kicsit én is ettem . Kis idő múlva elnyomott az álom,mivel korán is keltem és hosszú napom volt . Pár óránként hallottam , hogy valaki bejön .Biztos a többiek voltak , de felkelni már nem bírtam.
YOU ARE READING
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
Teen FictionSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥