Kedd
Lassan teltek múltak a hetek ,hónapok és már lassan nyakunkon volt a nyár is. Ez idő alatt persze ment a folytonos meló megállás nélkül ,zökkenő mentesen . Zayn és Gigi is nagyon egymásra találtak ,így egyre többet lógott velünk ,ám a maffiába nem vettük be ,persze csak pár dolgot elmeséltünk neki,hogy kb milyen is ez a veszélyes meló .A többi párosunk is jól megvolt ,persze mi is Harry-vel.A kapcsolatunk is olyan szintre lépett ,hogy már egyikünk sem akar kiszállni belőle . A lagzit eltekintve pedig jövő nyár elejére terveztük .
Reggel 11-kor keltünk ,mivel elég fárasztó napunk volt tegnap ,ezért Des adott nekünk 1 hét szabadságot ,aminek persze nagyon de nagyon örültünk .
-Jó reggelt álomszuszék .-suttogott a fülembe Harry , mire kuncogni kezdtem .
-Neked is. -köszöntem vissza én is ,majd hozzá hajolva megcsókoltam,amit viszonzott is .
Összekapva magunkat levánszorogtunk a nappaliban ,ahol a többiek szokás szerint kávéztak .
-Reggelt.-köszöntünk a barátainknak ,akik szintén visszaköszöntek .
-Kávét?-kérdezte Jess ,mire Harry-vel bólintottunk .Elvéve legjobb barátnőmtől a kávésbögréket , leültünk a kanapéra .
-Ennyire nem örültem a szabadságnak mint most .-sóhajtott egyet Liam .
-Ezzel nem vagy egyedül haver .-szólalt meg Zayn is .
-Tudjátok mi a furcsa ? -tűnődött el Louis,mi meg kérdőn néztünk rá,mire folytatta .
-Elég zökkenő mentesen ment eddig a meló .
-Miért ,talán veszélyre vágysz ?-nevetett fel Niall.
-Hát most hogy mondod kicsit hiányolom .-kapott drámaian a szívéhez Louis ,mire mi mind felnevettünk.
-Mondjuk nem nagyon hiányzik a veszély most .-szólalt meg Eleanor is Louis mellől ,mire mi kérdőn néztünk rá . Ekkor barátunk ,vagyis a férje (de fura így mondani :)) ) , a kezét barátnőnk hasára tette és rámosolygott .
Mi előre furcsán méregettük őket ,mire Hailee-nek leesett .
-Úristen ! Terhes vagy ! -visított fel ,mire Eleanor nevetve bólintott .
-Gratulálunk .-szólalt meg mellettem Harry is ,mire mindenki éljenzésbe tört ki .
-Köszönjük .-csitított minket Louis .
-Mióta ?-kérdeztem Eleanort felé fordulva ,aki válaszolt is a kérdésemre.
-3 hete .
Ezután még beszélgettünk kicsit erről a gyerek témáról,persze a fiúk el hülyéskedték ,így mi csajokul kiálltunk Eleanor mellett .Kicsit később összedobtunk valami ebédet ,majd evés után úgy döntöttünk ,hogy rendelünk pizzát és film maratont tartunk .
Szóval a mai napunk elég hamar elröpült ,aztán vacsi és már dőltünk is ki .
Szerda
Ma 8-kor szó szerint kidobott az ágy . Összekapva magunkat Harry-vel,lesétáltunk az emeletről,amikor épp kopogtak .Mentem ajtót nyitani ,mire Des-el találtam szembe magam .
-Főnök .-biccentettem köszönés képpen.
-Jó reggelt .Harry fent van ?-kérdezte ,miközben beengedtem .
-Itt vagyok.-szólalt meg barátom a konyhából .-Baj van ?-kérdezte apját.
-Nem ,csak szeretnék veletek beszélni .-ült le a kanapéra,mi meg vele szembe .
-Miről van szó ?-érdeklődött Harry ,persze én is kíváncsian vártam,hogy mit is akar megbeszélni velünk .
-Rátok szeretném most már íratni a céget .Tudjátok az egyesség .Persze ha vállaljátok . -nézett ránk .Ekkor csönd telepedett közénk,mire Harry rám emelte tekintetét ,én meg bólintottam .
-Vállaljuk .-szólaltam meg elsőként .
-Nagyszerű.Gyertek be a céghez akkor ,hogy aláírjatok pár papírt .Persze én segíteni fogok továbbra is bármiben .-mondta Des,mire mi bólintottunk ,majd elköszönve tőle ,felmentünk a szobába ,hogy rendes cuccot kapjunk magunkra .
-Hova hova szerelmesek ? -kérdezte Liam lent a nappaliban ,miközben a többiek is ott lustálkodtak .
-Bemegyünk a céghez pár papírt alá írni .Átvesszük Viki-vel ,ahogy az az egyességben is volt. -mondta Harry ,mire a többiek is beleegyezve bólintottak .Már csak anyáéknak kellett szólnom,de az ráért később is . Kilépve az ajtón ,odasétáltunk a Mustanghoz és beülve a cég fele kanyarodtam .Mikor odaértünk leparkoltam ,majd kiszállva utunk a nagyterembe vezetett ,ahol Des már várt. Aláírtunk pár papírt ,megbeszéltünk néhány dolgot ,majd ezután elindultunk a szüleimhez ,hogy szóljunk nekik is erről .Persze otthon voltak ,mivel ma nem kellett menjenek melózni .
Ahhoz képes jól fogadták a hírt ,hogy egy maffia cég főnöknője lettem Harry oldalán .Azt hittem ,hogy majd kiakadnak,de nem .Mondjuk úgy sem tudtak volna megállítani .
Ebédelni már ott ebédeltünk ,majd később visszamentünk a közös házhoz a többiekhez .
Harry-vel átbeszéltünk a céggel kapcsolatba pár dolgot és nagyjából elosztottuk ,hogy majd ki mire fog figyelni ,persze volt ami közös volt .
A nap hátralevő részében elmentünk a csajokkal kicsit vásárolgatni ,a fiúk meg szokás szerint elvoltak addig .
Délután 6-ra értünk vissza ,útközben meg vettünk pizzát és úgy döntöttünk ,hogy ma este inkább az lesz a vacsi .
Belépve a házba a szokásos zenés fiú csapat fogadott . Jó látni ,hogy még mindig foglalkoznak a zenével és néha összeülnek elénekelni pár dalukat.
Ezután már mindenkit elkapott a lusta énje és este 9-kor már a pizzák és a társasjáték mellett szenvedett mindenki. Felbotorkálva a lépcsőn mindenki ment a saját szobájába és dőltünk is ki. Hát igen .Még mindig hullák vagyunk a melótól és talán soha nem fogjuk kipihenni . :))
YOU ARE READING
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
Teen FictionSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥